Lai gan veikalu tīkla Maxima reklāmas tēla Centa Ūbeļa reputācija nedaudz cietusi veikalā atklāto nepilnību dēļ, uzņēmums cer efektologa tēlu reabilitēt, žurnālam Lietišķā Diena stāsta Maxima valdes loceklis Jānis Stakens.
"Protams, ka uz Centi tagad viens otrs skatās ar šaubām, bet tas nozīmē, ka viņam tagad jābut vēl centīgākam, lai uzlabotu savu tēlu," sacīja Maxima valdes loceklis.
J.Stakens arī atklāja, ka galvenie iemesli, kāpēc vairāki cilvēki, nogaršojot Maxima kulinārijas cehā gatavotos produktus, saslimuši ir "pārāk lielā paļaušanās uz piegādātājiem, kā arī Deglava ielas veikala noslogotība". Viņš gan neatzina, ka pircēju saslimšana Jelgavā, būtu saistīta ar pārtikas kvalitāti Jelgavas Maxima lielveikalā, jo tas ir ļoti jauns un moderns veikals un "mums ir pārliecība, ka tur augstas kvalitātes līmenis".
Pēc J.Stakena sacītā Deglava ielas Maxima patlaban varētu dot 99.9% garantiju, ka tajā ar kvalitāti ir vislabākajā kārtībā, tomēr norādīja, ka kopš tajā konstatēti pārtikas kvalitātes pārkāpumi, apmeklētāju skats samazinājies par 1-2%. Viņš gan norādīja, ka šis apjoma sarukums ir nebūtisks, jo tas visticamāk sarucis, jo veikalā kādu laiku nebija daļa no sotimenta, pēc kā pircēji nāca.
Maxima saražo vairākus simtus tonnas kulinārijas produktus mēnesī.