Jaunākais izdevums

Lielbritānijas saldumu ražotāja Cadbury valde piekritusi ASV pārtikas ražotāja Kraft piedāvājumam pārdot kompāniju pēc tam, kad Kraft palielināja piedāvāto cenu, ziņo BBC.

Cadbury valde tagad runās ar uzņēmuma akcionāriem, cenšoties tos pārliecināt par ASV kompānijas izteikto piedāvājumu, kurš paredz pārdot Lielbritānijas saldumu ražotāja akcijas par 13.79 ASV dolāriem gabalā. Līdz ar to Kraft ir novērtējis Cadbury par 18.9 miljardiem ASV dolāru.

Darījums paredz arī, ka Cadbury akcionāri saņems 0.16 ASV dolārus par katru tiem piederošo akciju dividendēs.

Iepriekšējais Kraft piedāvājums, kurš tika noraidīts, paredzēja par Cadbury akciju maksāt 12.49 ASV dolārus, tādējādi kopumā kompāniju novērtējot par 17.26 miljardiem ASV dolāru.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kompānija Kraft Foods, kas pārņēma saldumu ražotāju Cadbury un pārdeva saldēto picu biznesu, paziņojusi par būtisku pirmā ceturkšņa tīrās peļņas pieaugumu, ziņo MarketWatch.

Pasaulē otrās lielākās pārtikas kompānijas tīrā peļņa bijusi 1,88 miljardi ASV dolāru. Tajā pašā periodā pirms gada kompānija nopelnīja 660 miljonus ASV dolāru.

Ieņēmumi pieauguši par 26% līdz 11,3 miljardiem ASV dolāru.

Kraft vadītāja Irēne Rozenfelde (Irene Rosenfeld) norādījusi, ka dārgais Cadbury pārņemšanas darījums ir bijis pareizs solis. «Mūsu pirmā ceturkšņa rezultāti ir pirmais pierādījums mūsu nākotnes potenciālam kopā ar Cadbury,» viņa akcentējusi.

Kā raksta MarketWatch, Vorens Bafets, kura Berkshire Hathaway ir Kraft lielākais akcionārs, kritizēja Cadbury pārņemšanas darījuma summu - 19 miljardi ASV dolāru, kā arī Kraft lēmumu pārdot strauji augošo DiGiorno un Tombstone picu biznesu kompānijai Nestle. Picu biznesu kompānija pārdeva, lai iegūtu finansējumu Cadbury iegādei. Viņš arī neesot apmierināts ar 26 miljonu ASV dolāru kompensāciju, kuru I. Rozenfelde saņēma 2009.gadā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Supermodeli šokējusi kampaņa, kuras ietvaros viņa salīdzināta ar Dairy Milk Bliss šokolādi, vēsta guardian.co.uk.

Saldumu gigants Cadbury nāks klajā ar oficiālu atvainošanos Naomi Kempbelai (Naomi Campbel), jo supermodele uzskata, ka reklāma, kur viņa salīdzināta ar šokolādi, ir rasistiska.

Cadbury šokolādes Bliss reklāmā izmantoja saukli: «Pavirzies Naomi, pilsētā ir jauna dīva.»

Kempbela pavēstījusi, ka jūtas šokēta par šo reklāmu, kurā izzobotas Kempbelas dīvas stila dusmu lēkmes un uzvedība.

«Ir nelāgi tikt salīdzinātai ar šokolādi, ne tikai man, bet visām melnādainajām sievietēm un melnādainajiem cilvēkiem,» teikusi supermodele, turpinot:«Es tajā neredzu nekādu humoru. Tas ir apvainojoši un aizskaroši.»

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

Kraft Foods peļņu negatīvi ietekmējušas ar Cadbury saistītas izmaksas

Lelde Petrāne, 11.02.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pārtikas gigants Kraft Foods, kam pieder saldumu ražotājs Cadbury, paziņojis par ceturkšņa peļņas kritumu, ziņo BBC.

Neraugoties uz to, ka Cadbury pārņemšana palīdzējusi palielināt apgrozījumu par 30%, Kraft ceturkšņa tīrā peļņa sarukusi par 24% līdz 540 miljoniem ASV dolāru. Peļņas kritums saistīts ar Lielbritānijas saldumu ražotāja integrēšanas izmaksām.

Kraft arī brīdinājis, ka tas palielinās cenas, lai kompensētu pieaugošās izmaksas.

Kraft jau ir palielinājis cenas lielākajai daļai savu produktu Eiropā, kā arī daļai Ziemeļamerikā. Šogad esot gaidāms tālāks pieaugums.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

Starbucks gatava šķirties no Kraft

Lelde Petrāne, 02.12.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Korporācija Starbucks apņēmusies pielikt punktu tās aizvien sliktākajām attiecībām ar ASV pārtikas ražotāju Kraft. To kafijas uzņēmums šodien pavēstījis investoriem, ziņo guardian.co.uk.

Kraft, kura zīmoli ietver Cadbury un Maxwell House, ir piegādājis kafijas pupiņas ar Starbucks zīmolu lielveikaliem un citiem mazumtirgotājiem jau 12 gadus.

Taču abi uzņēmumi tagad dodas uz tiesu. Starbucks apsūdz Kraft darbinieku izslēgšanā no pārdošanas sanāksmēm, kā arī attiecību rezultātā iegūto zināšanu izmantošanā, lai laistu klajā savu kafijas zīmolu, un Starbucks tēla graušanā.

Starbucks analītiķiem akcentējusi, ka ir nolēmusi izbeigt vienošanos ar Kraft, cik ātri tas ir iespējams.

Hovards Šulcs (Howard Schultz), Starbucks vadītājs, sacījis, ka uzņēmums izskata citu uzņēmumu iegādes iespējas, lai izveidotu savu pārtikas veikalu biznesu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

Kraft lauž solījumu un slēdz Cadbury ražotni

Ritvars Bīders, 05.01.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lielbritānijas saldumu ražotāja Cadbury īpašnieks ASV kompānija Kraft pretēji saviem solījumiem nolēmusi slēgt Cadbury ražotni Somerdeilā. Ražošana šajā rūpnīcā tiks pārtraukta dažu tuvāko dienu laikā, ziņo BBC.

Cadbury ražotnes slēgšanas rezultātā bez darba paliks aptuveni 400 cilvēki. Tiklīdz ražošanas process rūpnīcā beigsies, tajā līdz šā gada martam paliks vien 50 cilvēku liels darbinieku pulks, kas turpinās rūpēties par ražotnes apsaimniekošanu.

Kraft, kas Lielbritānijas saldumu ražotāju pārņēma pērn februārī, nolēmis ražošanu pārcelt uz Poliju.

ASV pārtikas gigants norāda, ka nekādi īpaši pasākumi saistībā ar Somerdeilas rūpnīcas slēgšanu neesot plānoti. Konkrētā rūpnīca ražo Cadbury saldumus kopš 1919. gada.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kadburiju ģimenes locekle plāno izveidot konkurējošu šokolādes kompāniju, tādējādi protestējot pret ģimenes biznesa pārdošanu Kraft, vēsta Birmingham Post.

Felisitija Loudona (Felicity Loudon), kuras vecvecvectēvs Džons Kadburijs (John Cadbury) izveidoja šo biznesu 1824.gadā, sacījusi - nevaru pieņemt, ka Cadbury ir nonākusi siera kompānijas rokās.

61 gadu vecā sieviete plāno pārdot savu 27 miljonus Lielbritānijas sterliņu mārciņu vērto īpašumu, lai turpinātu ģimenes tradīciju - šokolādes ražošanu.

Šāds ģimenes locekles lēmums pieņemts piecus mēnešus pēc tam, kad Cadbury akcionāri atbalstīja 11,9 miljardus mārciņu vērto darījumu ar amerikāņu pārtikas gigantu.

F. Loudona uzskata, ka šī ir sliktākā kompānijas pārņemšana, kāda jebkad notikusi, un piebildusi, ka viņas vecvectēvs Džordžs apgrieztos kapā otrādi, ja to uzzinātu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Iespējams, cīņā par Cadbury iesaistīsies arī Nestle

, 22.11.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kompānija Nestle apsver iespēju izvirzīt savu piedāvājumu kompānijas Cadbury iegādei, kas konkurētu ar Kraft Foods Inc. jau izteikto piedāvājumu un iespējamajiem Hershey Co un Ferrero piedāvājumiem, atsaucoties uz cilvēkiem, kuri ir zinoši par Nestle plāniem, vēsta Bloomberg.

Nestle pašlaik pārrunājot šādu iespēju ar baņķieriem un varētu pieņemt lēmumu izteikt piedāvājumu, liecina Bloomberg informācijas avotu, kuri lūguši neatklāt viņu vārdus, jo sarunas ir privātas, sniegtā informācija.

Db.lv jau rakstīja, ka, cīņai par Lielbritānijas saldumu ražotāju Cadbury uzņemot apgriezienus, par iespējamu pieteikšanos kompānijas iegādei pagājušajā nedēļā paziņoja arī kompānijas Hershey Co un Ferrero International. Taču, kā kļuvis zināms Bloomberg, Ferrero, visticamāk, piedāvājumu tomēr neizteiks.

Kraft, kas iepriekš izteica 17 miljardu ASV dolāru vērtu pārpirkšanas piedāvājumu, apvienošanās ar Cadbury radītu lielāko saldumu ražotāju, apdraudot Nestle un Hershey tirgus pozīcijas. Taču jebkurš Nestle vai Hershey piedāvājums varētu rezultēties ar lielāku piedāvājumu no Kraft puses, kura nekad nav sacījusi, ka tās izteiktais piedāvājums ir galīgais, norāda Bloomberg.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

ASV pārtikas gigants «Kraft Heinz Company» paziņojis par apņemšanos līdz 2025.gadam pilnībā atteikties no sprostos dētu olu izmantošanas savos produktos visā pasaulē.

Kompānija norāda, ka šī politika attieksies uz visām valstīm, kurās ir uzņēmuma filiāles, ieskaitot tās, kurās līdz šim nav bijusi ieviesta progresīva dzīvnieku labturības politika.

«Kraft Heinz» jaunā globālā politika palīdzēs reformēt dažas no viscietsirdīgākajām industriālās lopkopības praksēm. Lielākā daļa dējējvistu ir iesprostotas A4 izmēra lapas būra platībā, kur pavada gandrīz visu savu mūžu. Šīs vistas nevar pat izplest savus spārnus un cieš no ievainojumiem un izkropļojumiem, kas rodas no būtiskajiem dzīves telpas ierobežojumiem sprostu sistēmās, uzsver uzņēmums.

«Apņemoties izskaust sprostus no saviem olu piegādes tīkliem, «Kraft Heinz» pievienojas aizvien augošam uzņēmumu pulkam, kas publiski iestājas pret šo cietsirdīgo praksi,» norāda koalīcijas dējējvistu atbrīvošanas no sprostiem «Open Wing Alliance» dalīborganizācijas «Dzīvnieku brīvība» vadītājs Aivars Andersons. «Kraft Heinz» lēmums iezīmē būtisku soli sprostu ēras norietā, aicinot citus pārtikas uzņēmumus, restorānus un mazumtirgotājus veikt līdzīgas apņemšanās.»

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Starbucks maksās Kraft Foods gandrīz trīs miljardus dolāru

Gunta Kursiša, 13.11.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kafejnīcu tīklam Starbucks būs jāšķiras no 2,76 miljardiem ASV dolāru, lai apmaksātu Kraft Foods radītos zaudējumus jeb, pareizāk sakot, negūtos ieņēmumus, lēmusi ASV šķīrējtiesa.

Kraft un Starbucks strīds ir par iepakotas Starbucks kafijas pārdošanu. Kraft sāka pārdot Starbucks kafiju 1998. gadā, vienojoties ar kafejnīcu ķēdi, ka pārdošana norisināsies līdz 2014. gada martam. Tomēr Starbucks lēma pārtraukt līgumu 2010. gadā, apsūdzot, ka Kraft Foods nepilda līgumā noteiktās saistības, ziņo BBC.

Saķeršanās rezultējusies šķīrējtiesā, Kraft norādot, ka uzņēmums no iepakotās Starbucks kafijas pārdošanas spējis uzbūvēt biznesu, kura vērtība gadā sasniedz 500 miljonus ASV dolāru.

Tiesa lēmusi, ka Starbucks būs jāmaksā Kraft 2,23 miljardus ASV dolāru par radītajiem zaudējumiem biznesam, kā arī vēl 527 miljonus ASV dolāru par papildu izmaksām, piemēram, juridisko pakalpojumu izmaksām.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pārtika

Cadbury izgudrojis nekūstošo šokolādi

Lelde Petrāne, 26.11.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Saldumu ražotājs Cadbury izgudrojis šokolādi, kas nekūst karstā gaisā, ziņo telegraph.co.uk.

Cadbury pārtikas zinātnieki Lielbritānijā apgalvo, ka jaunā piena šokolāde 40 grādu temperatūrā paliks cieta trīs stundas. Taču kompānija, kuru pirms diviem gadiem pārņēma amerikāņu pārtikas grupa Kraft, šo produktu pārdošot tikai siltās zemēs, piemēram, Indijā vai Brazīlijā, jo citviet neprognozē tai noietu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pārtika

Pārtikas gigants Kraft sašķelsies divās kompānijās

Gunta Kursiša, 04.08.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

ASV pārtikas nozares gigants Kraft ir paziņojis par sadalīšanos divās neatkarīgās kompānijās, vēsta BBC.

Pasaules mēroga uzkodu ražotāja Kraft ieņēmumi lēsti 32 miljardu ASV dolāru apjomā. Pēc uzņēmuma sazarošanās Kraft sastāvā būs tādas preču zīmes kā Trident košļājamās gumijas, Oreo cepumi un šokolādes Cadbury.

Savukārt otra kompānija North American food business, kuras ieņēmumi lēsti 16 miljardu ASV dolāru apmērā, iekļaus tādas preču zīmes kā Kraft, Philadelphia sierus un sulas Capri Sun.

Kraft ir paziņojis, ka cer uzsākt šo divu kompāniju darbību līdz 2012. gada beigām.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Bafets draud apturēt «mega» darījumu

, 06.01.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Slavenais investors, miljardieris Vorens Bafets (Warren Buffett), kas ir kompānijas Kraft lielākais akcionārs, draud apturēt Kraft 10.4 miljardus sterliņu mārciņu plānu iegādāties kompāniju Cadbury.

Kompānija iepriekš pārdeva savu saldēto produktu biznesu ASV kompānijai Nestle par 3.7 miljardiem USD, lai piedalītos Cadbury pirkšanā. Kraft piedāvājums bija maksāt 60 pensus par akciju.

Kompānijas pārstāvis paziņoja: «V. Bafets ir mūsu lielākais investors un viens no respektētākajiem investoriem pasaulē. Protams, ka mēs viņa viedokli uzklausām ļoti nopietni.»

Plašāka informācija par to, ko tieši V. Bafets ir paziņojis akcionāriem pagaidām nav pieejama.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Hershey un Ferrero apsver iespēju pieteikties Cadbury pirkšanai

, 19.11.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Cīņai par Lielbritānijas ražotāju Cadbury PLC uzņemot apgriezienus, par iespējamu pieteikšanos kompānijas iegādei paziņojušas arī kompānijas Hershey Co un Ferrero International, ziņo MarketWatch.

Īsā paziņojumā Londonas biržai Hershey norāda, ka tā apsver šādu iespēju, bet šajā stadijā nav nekāda garantija, ka no Hershey sekos jebkādi priekšlikumi vai piedāvājumi.

Tikai dažas minūtes vēlāk arī Ferrero izplatīja līdzīgi formulētu paziņojumu.

Kraft Foods Inc jau ir izteikusi Cadbury pārņemšanas piedāvājumu, kuru Lielbritānijas šokolādes ražotājs nodēvējis par nožēlojamu.

Kraft piedāvājuma vērtība pašlaik ir lielāka nekā 16 miljardi ASV dolāru.

Savukārt Wall Street Journal ziņoja, ka starp Hershey un Itālijas šokolādes ražotāju Ferrero pašlaik noris augsta līmeņa sarunas par iespējamu kopīgu piedāvājumu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Cadbury darījums izmaksājis 2 miljonus dienā

, 20.01.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Cadbury vadītāja Toda Sticera (Todd Stitzer) ieguvums no kompānijas pārdošanas Amerikas pārtikas gigantam Kraft kontrastē ar nenoteiktību par savu darbu, ar kuru saskaras tūkstošiem Cadbury fabrikas strādnieku, raksta guardian.co.uk.

Kompānijas bosa ieguvums no 11.9 miljardus Lielbritānijas sterliņu mārciņu vērtā darījuma, ja viņš pēc tā pametīs kompāniju, varētu būt ap 12 miljoniem sterliņu mārciņu. Savukārt dažādiem padomdevējiem darījuma ietvaros samaksāti aptuveni 250 miljoni mārciņu.

Medijs noskaidrojis, ka laikā, kad notika sīva cīņa par Cadbury, investīciju baņķieri, juristi, grāmatveži un sabiedrisko attiecību padomnieki saņēmuši aptuveni 2 miljonus Lielbritānijas sterliņu mārciņu dienā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Lai iegūtu naudu Cadbury iegādei, Kraft pārdod picu biznesu

, 05.01.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

ASV pārtikas kompānija Kraft Foods piekritusi pārdot ASV un Kanādas saldēto picu biznesu kompānijai Nestle par 3.7 miljardiem ASV dolāru, tādējādi iegūstot naudu, lai palielinātu piedāvājumu saldumu ražotāja Cadbury iegādei, ziņo Bloomberg.

Šveicē bāzētā Nestle paziņojusi, ka tā vairs nepretendē uz Cadbury iegādi.

Iegādājoties Kraft ASV un Kanādas picu biznesu, Nestle iegūs tādus zīmolus kā DiGiorno, Tombstone, California Pizza Kitchen un citus. Šveices kompānija paziņojusi, ka tagad tā būs tirgus līdere 37 miljardu ASV dolāru vērtajā ASV saldēto picu tirgū.

Db.lv jau vēstīja, ka Nestle tikko piekrita pārdot savu oftalmoloģisko līdzekļu ražošanas un pētniecības kompānijas Alcon daļu Šveices zāļu ražotājam Novartis par 28.1 miljardu ASV dolāru.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tuvojas brīdis, kad savu smagā darbā nākušo biznesu, kurā ieguldīts daudz laika un rūpju, vēlaties nodot drošās rokās - labprāt atvilktu elpu, baudītu pelnītu atpūtu, iespējams, nodotos vaļaspriekiem, kam līdz šim neatlika laika. Taču jūsu bērniem biznesa pārņemšana neinteresē... Tādā gadījumā lieliska alternatīva ir Pine Coast - uzņēmums, kas piedāvā inovatīvu uzņēmējdarbības pēctecības risinājumu.

Pētījumi liecina, ka līdz pat 60% pasaules uzņēmumu nav uzņēmējdarbības pēctecības plāna. Lai to risinātu, Pine Coast piedāvā Baltijas valstīs līdz šim nebijušu biznesa modeli, kura mērķis ir turpināt pensionētā uzņēmuma īpašnieka mūža darbu. Kirils Gerasimovičs, uzņēmējs ar starptautisku uzņēmējdarbības pieredzi, kopā ar 20 vietējiem un starptautiskiem partneriem ir uzsācis meklēt uzņēmumu iegādei un pārņemšanai Latvijā, Lietuvā vai Igaunijā. Pēc uzņēmuma iegādes Kirils kļūs par tā vadītāju.

Partneru-investoru komandai pievienojies arī Donatas Dailidė, DOJUS uzņēmumu grupas, kas nodarbojas ar lauksaimniecības, mežsaimniecības, golfa un zāliena tehnikas izplatīšanu, ģenerāldirektors un līdzīpašnieks. "Privātajos un riska kapitāla ieguldījumos esmu iesaistījies jau vairāk nekā 10 gadus - gan individuāli, gan kopā ar ģimeni. Abi modeļi darbojas, sniedzot ieguldītājam peļņu, taču tajos ir arī daži trūkumi. Manuprāt, Pine Coast īstenotais biznesa modelis piedāvā priekšrocības abos ieguldījumu veidos. Tas ir riska kapitāla ieguldījums, kas sniedz iespēju jauniem un daudzsološiem profesionāļiem likt lietā savas uzņēmējdarbības prasmes un entuziasmu, vienlaikus esot arī privātā kapitāla ieguldījums - tiek iegādāts stabils, pelnošs un perspektīvs uzņēmums. Tāpat šis biznesa modelis aizpilda nišu uzņēmumu iegādes segmentā, kur uzņēmumi bieži vien ir pārāk mazi privātā kapitāla fondiem un pārāk lieli riska kapitāla fondiem. Institucionālajiem investoriem šie uzņēmumi var būt nepievilcīgi, jo vērtības radīšanai nepieciešams ilgāks termiņš, vai citu iemeslu dēļ,” stāsta D. Dailide. “Tajā pašā laikā ieguldījumu darījumos, tostarp Pine Coast, parasti piedalās starptautiski investori ar daudzveidīgu pieredzi. Nodrošinot atbalstu, padomu, kā arī kontaktu tīklu uzņēmējdarbības tālākai attīstīšanai un vērtības radīšanai, starptautiski un pieredzes bagāti partneri ir priekšrocība kā uzņēmuma vadītājam, tā uzņēmējdarbībai. Pine Coast ir 20 šādu investoru, tostarp trīs no Baltijas valstīm.”

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Saeimas vairākums šodien noraidīja opozīcijā esošās LPP/LC deputātu pieprasījumu premjeram Valdim Dombrovskim (Jaunais laiks) par slepenības statusa noņemšanu visiem ar a/s Parex Banka pārņemšanas procesu saistītiem dokumentiem.

LPP/LC deputāts Oskars Kastēns, skaidrojot, kādēļ visiem ar bankas pārņemšanu saistītiem dokumentiem jābūt pieejamiem sabiedrībai, norādīja, ka tādējādi cilvēki varētu uzzināt, kuras institūcijas ir atbalstījušas a/s Parex Banka pārņemšanu un kādēļ bankas pārņemšana notikusi tieši tā, kā tā notika.

Jau vēstīts, ka saskaņā ar Db rīcībā esošiem protokoliem, Parex Bankas pārņemšanas brīdī ministriem jau bija zināms, ka bankas glābšanā ieguldāmās summas var sasniegt miljardu latu. Protokoli arī liecina, ka Finanšu un kapitāla tirgus komisija ierosinājusi a/s Parex Banka noteikt noguldījumu izņemšanas ierobežojumus jau ar 2008. gada 11. novembri, bet pret to iebildis Latvijas Bankas prezidents Ilmārs Rimšēvičs.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pārtika

Kraft Foods peļņa pieaugusi par 13%

Žanete Hāka, 06.08.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Otrajā ceturksnī Kraft Foods peļņa palielinājusies par 13% un sasniegusi 937 miljonus dolāru jeb 53 centus par akciju, raksta MarketWatch.

Pērn attiecīgajā periodā kompānijas peļņa bija 827 miljoni dolāru jeb 56 centi par akciju.

Kompānijas pārdošanas apjomi pieauga par 25% līdz 12,3 miljardiem dolāru, kas ir tik, cik iepriekš prognozēja analītiķi.

Kompānijas ienākumu kāpumu veicināja iepriekš iegādātā Cadbury ieņēmumi, savukārt Ziemeļamerikas pārtikas biznesa tempi palēninājās cenu karu dēļ, kā arī agresīvās reklamēšanas dēļ, kas tika vērsta uz taupīgajiem klientiem.

«Kā sektora līderis mēs neturpināsim pieciest daļu iegūšanu, ko veicina agresīvas reklāmas kampaņas,» norāda Kraft Foods pārstāvji. «Līdz ar to jūs redzēsiet pieaugumu mārketinga izdevumiem atsevišķos ASV sektoros.»

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Unilever panāk vienošanos par margarīnu ražošanas biznesa pārdošanu

LETA, 18.12.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Nīderlandes un Lielbritānijas plaša patēriņa preču ražošanas uzņēmums «Unilever» panācis vienošanos, lai par 6,8 miljardiem eiro pārdotu margarīnu ražošanas biznesu ASV privāto investīciju gigantam KKR.

«Unilever» jau aprīlī paziņoja, ka pārdos margarīnu ražošanas biznesu, šādu lēmumu pieņemot vien dažas nedēļas pēc tam, kad tika noraidīts ASV pārtikas giganta «Kraft Heinz Company» izteikts pārņemšanas piedāvājums.

Paredzams, ka margarīnu ražošanas biznesa pārdošanas darījums tiks pabeigts līdz 2018.gada vidum.

Starp uzņēmuma margarīnu zīmoliem ir tādi produkti kā «Flora», «Blue Band» un «Rama».

«Unilever» lēmums pārdot šo struktūrvienību tiek skaidrots ar ieceri padarīt kompāniju pievilcīgāku investoriem un novērst turpmākas negaidītas tuvošanās no konkurentiem.

Kā ziņots, «Unilever» februārī noraidīja «Kraft Heinz» izteiktu pārņemšanas piedāvājumu, uzskatot, ka tas nepietiekami novērtējis uzņēmumu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Slikto laika apstākļu dēļ pasaules tirgos pieaug Arabica kafijas pupiņu cenas. Izmaiņas pasaules kafijas pupiņu tirgū ietekmēs arī kafijas cenas Latvijā, noskaidrojis laikraksts Neatkarīgā.

Ņemot vērā, ka 90% no Latvijas maltās kafijas tirgus ir kafija, kas ražota no Arabica šķirnes kafijas pupiņām, iedzīvotājiem jārēķinās ar cenu kāpumu maltai kafijai. «Merrild kafijai cena varētu pieaugt par 5% jau pirmā ceturkšņa beigās (martā),» prognozējis Merrild Kaffe pārstāvis Baltijā Dzintars Līcis. Cenas varētu pieaugt arī Pauling, Jacobs un Tchibo kafijai, kuru sastāvā ir Arabica pupiņas, pieļāvis Dz. Līcis. Savukārt Kraft Foods biznesa vadītājs Latvijā Aigars Siliņš Neatkarīgajai uzsvēris, ka Kraft Foods tuvākajā laikā neplāno mainīt kafijas pārdošanas cenas Latvijā un viens no iemesliem ir sarežģītā ekonomiskā situācija valstī. Kraft Foods ražo kafiju Jacobs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ārvalstu investori neatbalsta naudas atņemšanu iedzīvotājiem un valsts iestādēm, bet iesaka valdībai īstenot strukturālās reformas un nodokļu sloga pārnesi.

Izdevumu samazinājums ceļu rekosntrukcijas un kapitālo remontu darbiem – tā nav striukturālā reforma, uzsver Ārvalstu investoru padomes Latvijā priekšsēdētāja vietnieks Sandis Šteins.

Pārvadājumi

Cauri muitai 20 minūtēs

No 1. janvāra Krievijas muitā spēkā stājas iepriekšēja deklarēšanās sistēma, pēc kuras ieviešanas darbībām uz robežas nevajadzētu aizņemt vairāk kā 20 minūtes. Lai gan testa režīmā šī sistēma jau darbojas, Latvijas pārvadātāji atzīst, ka bez aizķeršanās tā līdz šim darbojusies tikai kravu kustības virzienā no Krievijas, kamēr otrādā virzienā problēmas saglabājas.

Komentāri

Pievienot komentāru
Finanses

Londonas akciju cenas 16 mēnešu augstākajā līmenī

, 05.01.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Otrdien akciju cenas Londonas biržā turpināja Jaunā gada ralliju un sasniedza 16 mēnešu augstāko atzīmi, raksta Yahoo.com.

Cenu pieaugumu veicināja paziņojums, ka ASV pārtikas kompānija Kraft Foods piekritusi pārdot ASV un Kanādas saldēto picu biznesu kompānijai Nestle par 3.7 miljardiem ASV dolāru, tādējādi iegūstot naudu, lai palielinātu piedāvājumu saldumu ražotāja Cadbury iegādei.

FTSE 100 palielinājās par 0.35 % līdz 5519.55 punktiem, sasniedzot augstāko līmeni kopš 2008. gada 9. septembra.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Tikai četri procenti uzticas pirms vēlēšanām izveidotām partijām

Jānis Rancāns, 10.09.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vairākums (78%) Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem neuzticas pirms vēlēšanām izveidotu partiju piedāvājumam.

To atklāj pētījumu aģentūras TNS sadarbībā ar telekompāniju LNT, raidījumu 900 sekundes, septembrī veiktais pētījums.

Starp tiem aptaujas dalībniekiem, kas neuzticas pirms vēlēšanām izveidotu partiju piedāvājumam, 38% noteikti neuzticas, bet 40% - drīzāk neuzticas.

Savukārt pretējās domās ir četri procenti Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem, kuri uzticas pirms vēlēšanām izveidotu partiju piedāvājumam.

Starp tiem iedzīvotājiem, kuri uzticas pirms vēlēšanām izveidotu partiju piedāvājumam 1% noteikti uzticas, bet 3% - drīzāk uzticas.

Tikmēr katrs desmitais (13%) Latvijas ekonomiski aktīvais iedzīvotājs vecumā no 18 līdz 55 gadiem norāda, ka attiecībā uz uzticību pirms vēlēšanām izveidotu partiju piedāvājumam ir atkarīga tieši no partijas piedāvājuma.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lai citi baņķieri nevarētu redzēt, kā valdība spriedusi par Parex glābšanu un nevarētu gūt no tā kaut kādu labumu, Parex bankas pārņemšanas dokumentus pilnībā «atslepenot» nebūs iespējams.

Tādi secinājumi šodien izskanēja Saeimas Pieprasījuma komisijas sēde, kurā tika skatīts vairāku LPP/LC deputātu iesniegums, par tūlītēju Parex pārņemšanas dokumentu atslepenošanu.

«Nekādu unikālu noslēpumu šajos dokumentos nav, taču acīmredzot Latvijas Bankai FKTK un Finanšu ministrijai ir savi argumenti kāpēc atsevišķi dokumenti nav «atslepenojami». Tas svarīgi arī tāpēc, lai citi baņķieri nevarētu redzēt, kā valdība spriedusi par Parex glābšanu un nevarētu gūt no tā kaut kādu labumu. Padomājiet, kas notiktu, ja tiktu publiskots 2008. gada novembra valdības sēdē runātais, ka bez Parex iespējams sabruks vel piecas bankas, un pēc tam arī visas parejas bankas,» norāda toreizējais finanšu ministrs Atis Slakteris.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šogad uzņēmumi apvienojas un pārņem rekordapjomos – daudzi mēģina pretoties «Amazon efektam»

Gadus 10 pēc globālās finanšu krīzes uzņēmumi apvienojas un pārņem vēl nepieredzēti aktīvos tempos. Proti, pārņemšanas un apvienošanās darījumi šā gada deviņos mēnešos globālā mērogā sasnieguši jaunu rekordu – tie bijuši kopumā 3,3 triljonu ASV dolāru vērtībā, kas ir gandrīz par 40% vairāk nekā attiecīgajā periodā pērn, liecina «Thomoson Reuters» apkopotie dati. Tiek norādīts, ka kompāniju vadības mēģina izmantot joprojām labvēlīgos nosacījumus finanšu tirgū, piemēram, zemās aizņemšanās izmaksas,lai finansētu šos darījumus. Rezultātā manāmas prognozes, ka visa šā gada skatījumā pārņemšanas un apvienošanās darījumu apmērs var sasniegt 4,3 triljonus dolāru, kas būtu jauns vēsturiskais maksimums. Spoži šogad līdz šim šajā ziņā klājies arī Eiropā, kur apvienošanās un pārņemšanas darījumu vērtība sasniegusi gandrīz triljonu ASV dolāru (962,5 miljardus), kas ir par 72% vairāk nekā attiecīgajā periodā pirms gadaun vislielākais apjoms kopš 2007. gada.

Komentāri

Pievienot komentāru