«Ir izdarīts ļoti liels solis, lai detaļās pietuvinātu mūsdienu vilcienu būvi un līdzprojektēšanu Rīgā.»
Tā pēc Bombardier Transportation vizītes teica Rīgas Vagonbūves rūpnīcas (RVR) valdes priekšsēdētājs Valērijs Igaunis. Savukāt RVR un Bombardier sadarbības koordinators Sorens Stridsbergs no Bombardier rūpnīcas Zviedrijā, atzina: «Šeit Rīgā mūsu inženieru komanda klātienē vēlreiz pārliecinājās par RVR speciālistu kompetenci un augstu attīstības potenciālu». Bombardier darba vizīte Rīgā ilga nedēļu un tajā piedalījās 14 Bombardier vadošie inženieri no Šveices, Vācijas, Francijas un Zviedrijas. Šajā komandā tika pārstāvēti eksperti, kuri atbild par visu vilcienu pamatmezglu projektēšanu un ražošanu.
Bombardier komandā ietilpa: Flavio Cannetti - vecākais attīstības direktors, Sören Stridsberg - Bombardier un RVR sadarbības koordinators, Joseph Dunnes un Torbjorn Ericson - vilces iekārtas eksperti, Cristoffer Crafoord un Niklas Mattson - vilce un tās vadības un kontroles sistēmas, Bernard Plaquin - tehniskais vadītājs, Guillaume Bentberry - inženiers, Mark Amstutz - pirkumu eksperts, Harald Koerger - dīzelis, Dominique Morel un Yannick Lemire - ratiņi, Nikolay Sannikov, Vincent Couvreur un Didier Ramon - ekspluatācijas eksperti.
DB jau rakstīja, ka RVR kopā ar Bombardier startē Pasažieru vilciens rīkotajā vilcienu iepirkumu konkursā par 144 miljoniem latu. No trim konkursa atlases kārtu izturējušies pretendentiem, vienīgi RVR kopā ar Bombardier ir gatavs vilcienus ražot uz vietas Rīgā un, pēc šī konkursa pasūtījuma izpildīšanas, ir gatavs ražot vilcienus arī visai bijušai Padomju Savienībai, t.i. tām valstīm kur ir tā sauktais platsliežu dzelzceļš - 1520mm.