Jaunākās paaudzes BMW 7. sērijas veidotāji ar plašu vērienu ir centušies iešūt zem bavārieša lielākā sedana lindrakiem dažnedažādus elektroniskos brīnumpalīgus
Būtu nelietderīgi uzskaitīt visus komforta un drošības brīnumpalīgus, kas ir BMW 7. sērijas azotē. To ir tik daudz, ka drīzāk ir jautājums, kā šajā auto nav. Lieliski nostrādāts salons, izcili priekšējie krēsli, kaudze noderīgu drošības asistentu. Perfekti savā darbībā ir BMW Laserlight starmeši, kas spēs izgaismot līdz 600 metriem lielā attālumā, vienlaikus braucot automātiskajā režīmā, neapžilbinās pretimbraucošos transporta līdzekļu vadītājus. Taču vairāk par visām ārišķībām daudzus BMW zīmola fanus iepriecinās tas, ka auto ir perfekti izpildījis mājas uzdevumu savā pamatdisciplīnā, proti, šis auto par visu vairāk alks braukt, un to darīs ar milzīgu azartu un kaisli.
Starp citu, pašmāju BMW tirgotāju informācija liecina – pēdējos gados BMW limuzīnu cienītāji vismaz 80% gadījumu priekšroku dod visiem četriem velkošajiem riteņiem, bet klasiskā piedziņa ir tikai ortodoksālo BMW entuziastu iekāres objekts. Neapšaubāmi, BMW 7. sērija ir radījusi nelielu apvērsumu un liks satrūkties saviem tiešajiem konkurentiem, savukārt gaidāmie pircēji būs spiesti satrūkties par 7. sērijas cenu.
Visu rakstu Lai citiem būtu, par ko brīnīties lasiet 22. janvāra laikrakstā Dienas Bizness.