Pašlaik Baltkom grupai pieder 28% interneta tirgus Rīgā, bet uzņēmuma mērķis ir līdz ar jaunā multifunkcionālā datu pārraides tīkla NGN (Next Generation Network) izbūvi 2011.gadā sasniegt jau 50%.
Kompānija informē, ka jau pašlaik NGN ir pieejams 20 tūkstošiem mājsaimniecību Rīgā, bet pēc pusotra gada plānots pabeigt tīkla izbūvi visā galvaspilsētā, un tad tas būs atvērts 220 tūkstošiem Rīgas mājsaimniecību.
Baltkom informē, ka esošā NGN tīkla izbūvē jau ir ieguldīti 0.4 miljoni latu, bet visa projekta realizācijā kopā plānots investēt 3 miljonus latu.
«Visas Baltkom investīcijas tiek veiktas ar tālredzīgu mērķi – iekarot vismaz pusi interneta tirgus Rīgā. Esam droši, ka līdzīgi kā kabeļtelevīzijas tirgū, jau tuvākajā laikā arī interneta tirgū mēs kļūsim par pārliecinošiem līderiem,» norāda Baltkom komercdirektors Juris Ķezberis.
«Ir iespējams droši prognozēt, ka tuvāko divu gadu laikā no vairāk nekā 50 interneta pakalpojumu sniedzējiem Rīgā paliks ne vairāk kā 10 - 15, no kuriem 3 - 4 apkalpos 60 – 70% tirgus. Ilgtermiņā, telekomunikāciju tirgū paliks tikai tie pakalpojumu sniedzēji, kuri spēs sekot straujajai tehnoloģiju attīstībai un pieaugošajām patērētāju prasībām, cels klientu apkalpošanas standartus un spēs nodrošināt maksimālu plašu pakalpojumu klāstu,» klāstīja J.Ķezberis.
Baltkom preses sekretārs Lauris Kļaviņš Db paskaidroja, ka uzņēmums tirgus daļu interneta pakalpojumu tirgū Rīgā plāno palielināt uz jaunu un uz esošajiem interneta lietotājiem, vēršot uzmanību, ka Baltkom konkrēti tēmē uz Latvijas elektroniskā sakaru sniedzēja Lattelecom interneta klientiem.
Vairāk lasiet 17.aprīļa Dienas biznesā.