Krievijas alus tirgus līderis Alusdarītava Baltika šā gada pirmajā pusgadā realizācijas apjomus Latvijā audzējusi par 21 %, reāli pārsniedzot 226 tūkstošu dekalitru salīdzinājumā ar attiecīgo laikaposmu pērn, informē uzņēmuma pārstāve Olga Mačugina.
Kompānija turpināja savu pozīciju alus tirgū aktīvo nostiprināšanu valstī. Līdera vieta realizācijas struktūrā pieder preču zīmei Baltika – 86%, kuras pārdošana 2008. gada 1. pusgadā palielinājās par 23% attiecībā pret analoģisko 2007. gada periodu.
Soslans Kuļčijevs, Baltika eksporta darījumu pārvaldnieks Baltijas valstīs, Tuvo Austrumu valstīs un Āfrikā norāda: „Latvijā mēs piegādājam produkciju kopš 2000.gada un mums tas ir pats lielākais un svarīgākais tirgus Baltijas valstīs. 1. pusgadā Latvijai pieder 57% no kompānijas realizētajiem apjomiem Baltijas valstīs. Bez tam, no visām Baltijas republikām realizācijas apjomu pieaugums Latvijā ir vislielākais: +21%, kas ņemot vērā stagnācijas tendenci, ko pārdzīvo Baltijas valstu alus tirgi, mums ir ļoti labs rezultāts.
Šodien valstī ir piedāvāta visa preču zīmes Baltika līnija, kā arī preču zīmes Arsenaļnoje, Ņevskoje, Žiguļjevskoje.
Jūnija vidū kompānija Baltika piedāvāja Latvijas tirgum jaunu premiālo preču zīmi Baltika LITE ar daudz zemāku alkohola saturu. Kopumā Baltikas eksporta apjoms 2008. gada 1. pusgadā ir pieaudzis par +32% salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu.