Lai visā Baltijā būtu zem vienota zīmola, kolektīvās iepirkšanās portāls atlaižuklubs.lv ir mainījis zīmolu uz www.citylife.lv, jo pirms laika ir uzsācis darbību Lietuvā un Igaunijā.
Konkurence kolektīvās iepirkšanās portāliem Latvijā šobrīd ir liela. CityLife.lv pārdošanas vadītājs Māris Strods Db.lv pastāstīja, ka šobrīd Latvijā aktīvi šāda veida portāli ir aptuveni 20. Tomēr Latvijā, pēc viņa teiktā, optimālais šādu portālu skaits varētu būt 3-4 portāli. Tiesa, daži mazi portāli savu darbību jau ir pārtraukuši.
Kolektīvās iepirkšanās portālus aktīvi izmanto tieši sievietes vecumā no 20 - 40 gadiem, tāpēc iecienītākie piedāvājumi ir saistīti ar skaistumkopšanu, tāpat populāri ir restorānu apmeklējumu, suši piedāvājumi, kā arī dažādu koncertu un kino biļešu piedāvājumi.
Šobrīd www.citylife.lv sadarbībā ar Lattelecom arī uzņēmējiem piedāvā kolektīvo iepirkšanos, kas pēdējā gada laikā privātpersonu vidū kļuvusi populāra. Sadarbība ar Lattelecom ir pilotprojekts, tāpēc, ja tas izdosies veiksmīgi, tad piedāvāsim līdzīgus piedāvājumus tieši uzņēmējiem, sacīja M. Strods, norādot, ka šādu iespēju pasaulē līdzīgi portāli piedāvā bieži.