Rīgas satiksmē nevienu neizbrīna DB novērotais, ka pirms vēlēšanām atklātajā tramvaju līnijā uzklātais asfalts šobrīd tiek ņemts nost.
«Saskaņā ar tehnisko projektu pieturvietu platformas segums ir paredzēts no betona bruģakmens. Ņemot vērā, ka pieturvietu platformas nepieciešams aprīkot ar inženierkomunikācijām, ko līdz tramvaja kustības atklāšanai nebija iespējams pabeigt, lai nodrošinātu pasažieru iekāpšanu/izkāpšanu, tika ieklāts pagaidu asfalta segums, atbilstoši tehniskā projekta risinājumiem.
Pabeidzot nepieciešamo inženierkomunikāciju izbūvi, pieturvietu platformas tiks nobruģētas, kā tas paredzēts tehniskajā projektā. Projekta izmaksas tas nepalielinās, jo šāds risinājums jau sākotnēji bija paredzēts,» šādu komentāru, atbildot uz db.lv interesi, sniedza Rīgas satiksmes pārstāvis Viktors Zaķis.
No šā gada 28.maija Rīgā pilnībā tika atjaunota 3. un 6.maršruta tramvaja kustība posmā no 45.vidusskolas līdz Juglai. Tas sakrita ar pašvaldību vēlēšanu laiku (vēlēšanas notika 1. jūnijā).
Paziņojot par šo jaunumu, RP SIA Rīgas satiksme piebilda, ka, lai gan no 28.maija 3. un 6.maršrutu tramvaju kustība atjaunota, rekonstrukcijas darbi vēl turpinās un ir plānots, ka tie tiks pabeigti 2013.gada septembrī.
Patlaban redzams, kā turpinās minētie rekonstrukcijas darbi - uzklātais asfalts tiek ņemts nost un vietā klāts bruģis.
Kā informē Rīgas satiksme, tramvaja sliežu ceļa un kontakttīkla rekonstrukcijas darbus veic vairāki uzņēmumi:
- Ceļu būves firma SIA Binders veica ceļa darbus, gultnes un šķembu pamata izbūves darbus sliežu ceļā, kā arī pieturvietu platformu izbūvi,
- SIA Rīgas tilti veica tramvaja sliežu ceļu uz betona pamata izbūvi un sliežu ceļu elementu montāžas darbus, kā arī sliežu ceļu konstrukcijas izbūvi krustojumu zonās,
- SIA Merks veica inženierkomunikāciju izbūves un rekonstrukcijas darbus,
- SIA Latvijas energoceltnieks veica elektrotīklu izbūves un rekonstrukcijas darbus,
- SIA Mikropāļi veica kontakttīkla balstu un balstu pamatu izbūves darbus.
Tramvaja sliežu ceļu un kontakttīkla rekonstrukcijas darbu kopējās izmaksas ir aptuveni 8 milj. latu.