Auditētais AS Staburadze 2006. gada apgrozījums sasniedzis 8,3 miljonus LVL, kas par gandrīz 2% pārsniedz 8,15 miljonus LVL lielo apgrozījumu 2005. gadā, liecina Staburadzes sniegtā informācija Rīgas Fondu biržā.
Vienlaikus, pieaugot ražošanas izmaksām, uzņēmuma bruto peļņa samazinājusies no 1,8 miljoniem LVL 2005. gadā līdz 1,5 miljoniem LVL 2006. gadā. Pārskata gadu uzņēmums beidzis ar 341 tūkstošus latu lielu peļņu.
“2006. gadā koncentrējāmies uz tehnoloģisko procesu modernizēšanu, kā arī ražošanas un pārdošanas optimizāciju. Radīti jauni produktu veidi, ieviesta veselīgā Selga Delicate produktu līnija. Strādāts pie tā, lai Selga joprojām būtu Baltijas valstīs vispirktākie cepumi,” saka Normunds Ozoliņš, AS Staburadze valdes priekšsēdētājs.
2006. gadā AS Staburadze galvenie eksporta tirgi bija Baltijas valstis, Vācija un Krievija. Populārākais uzņēmuma eksporta produkts ir cepumi Selga.
AS Staburadze nākotnes plāni ir nostiprināt Baltijas līdera pozīciju 2007. gadā. Ilgtermiņā tiks strādāts pie tā, lai līdz 2009. gadam vismaz 40% no AS Staburadze produkcijas tiktu realizēts eksporta tirgos.