Jaunākais izdevums

Auditētais AS Staburadze 2006. gada apgrozījums sasniedzis 8,3 miljonus LVL, kas par gandrīz 2% pārsniedz 8,15 miljonus LVL lielo apgrozījumu 2005. gadā, liecina Staburadzes sniegtā informācija Rīgas Fondu biržā.

Vienlaikus, pieaugot ražošanas izmaksām, uzņēmuma bruto peļņa samazinājusies no 1,8 miljoniem LVL 2005. gadā līdz 1,5 miljoniem LVL 2006. gadā. Pārskata gadu uzņēmums beidzis ar 341 tūkstošus latu lielu peļņu.

“2006. gadā koncentrējāmies uz tehnoloģisko procesu modernizēšanu, kā arī ražošanas un pārdošanas optimizāciju. Radīti jauni produktu veidi, ieviesta veselīgā Selga Delicate produktu līnija. Strādāts pie tā, lai Selga joprojām būtu Baltijas valstīs vispirktākie cepumi,” saka Normunds Ozoliņš, AS Staburadze valdes priekšsēdētājs.

2006. gadā AS Staburadze galvenie eksporta tirgi bija Baltijas valstis, Vācija un Krievija. Populārākais uzņēmuma eksporta produkts ir cepumi Selga.

AS Staburadze nākotnes plāni ir nostiprināt Baltijas līdera pozīciju 2007. gadā. Ilgtermiņā tiks strādāts pie tā, lai līdz 2009. gadam vismaz 40% no AS Staburadze produkcijas tiktu realizēts eksporta tirgos.

Komentāri

Pievienot komentāru
Finanses

Notikusi AS Staburadze akcionāru sapulce

, 13.03.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

RĪGA, 2007. gada 12. marts - šodien notikušajā AS Staburadze akcionāru ārkārtas sapulcē, kurā piedalījās akcionāri kas pārstāvēja 92,41% no uzņēmuma pamatkapitāla, tika akceptēti uzņēmuma statūtu grozījumi, uz jaunu pilnvaru termiņu ievēlēta padome, kā arī izvērtēta AS Staburadze akciju iekļaušana un kotācija Rīgas Fondu birža Brīvajā sarakstā.

Akcionāri balsojot pieņēma statūtu grozījumus sekojošā redakcijā: “4.3. Padome sastāv no 5 (pieciem) padomes locekļiem.” “4.6. Valdes priekšsēdētājs pārstāv Sabiedrību atsevišķi, bet pārējie valdes locekļi pārstāv Sabiedrību tikai kopā.”

Akcionāri arī pilnvaroja AS Staburadze valdi veikt nepieciešamās darbības, lai nodrošinātu statūtu grozījumu reģistrāciju LR Uzņēmumu reģistrā.

Ņemot vērā AS Staburadze padomes locekles Solvitas Edvardsones iesniegumu par padomes locekļa amata atstāšanu, akcionāru sapulcē notika jaunās padomes vēlēšanas. Padomē uz trim gadiem ievēlēti Juris Jonaitis, Daumants Vītols, Bjarni Gunnarsons (Bjarni Gunnarson), Jons Tors Hjaltasons (Jon Thor Hjaltason) un Gisli Reinisons (Gisli Reynisson). Jaunās padomes pilnvaru termiņš sākās 2007. gada 12. martā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

AS Staburadze valdes atzinums par AS Staburadze galīgo akciju atpirkšanas piedāvājumu

, 16.05.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

2007.gada 11.maijā Finanšu un kapitāla tirgus komisija (FKTK) ir pieņēmusi lēmumu atļaut AS Staburadze akcionāram NP Confectionary AB izteikt AS Staburadze galīgo akciju atpirkšanas piedāvājumu, apstiprinot vienas akcijas atpirkšanas cenu - 3,49 LVL.

AS Staburadze valde ir izvērtējusi akcionāra NP Confectionary AB izteikto AS Staburadze galīgo akciju atpirkšanas piedāvājumu un secinājusi, ka tas atbilst normatīvo aktu prasībām. Valde uzskata, ka akciju koncentrēšana viena akcionāra rokās uzlabos AS Staburadze darbības efektivitāti un turpmāko attīstību, tai skaitā arī veicinās ieguldījumu pieplūdi.

Valde uzskata, ka NP Confectionary AB izteiktas galīgais akciju atpirkšanas piedāvājums un tā īstenošana pozitīvi ietekmēs AS Staburadze un tās nodarbinātības politiku, jo akcionāra NP Confectionary AB definētie stratēģiskie plāni attiecībā uz AS Staburadze sakrīt ar AS Staburadze valdes viedokli.

Komentāri

Pievienot komentāru
Finanses

AS Staburadze 2007.gada 12.marta ārkārtas akcionāru sapulces lēmumi

, 13.03.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

2007.gada 12.martā notika akciju sabiedrības Staburadze ārkārtas akcionāru sapulce. Akcionāru sapulce pieņēma šādus lēmumus:

1. Darba kārtības jautājumā „Statūtu grozījumi”:

1) Izteikt statūtu 4.3.punktu sekojošā redakcijā: „4.3.Padome sastāv no 5 (pieciem) padomes locekļiem”.

2) Izteikt statūtu 4.6.punktu sekojošā redakcijā: „4.6. Valdes priekšsēdētājs pārstāv Sabiedrību atsevišķi, bet pārējie valdes locekļi pārstāv Sabiedrību tikai kopā”.

3) Ja Komercreģistra iestādes - LR Uzņēmumu reģistra valsts notārs pieņems lēmumu atteikt AS Staburadze statūtu grozījumu reģistrāciju, pilnvarot AS Staburadze valdi ar savu lēmumu novērst reģistrācijas atteikuma iemeslus, kas minēti Latvijas Republikas Komercreģistra iestādes - LR Uzņēmumu reģistra valsts notāra lēmumā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Ziņojums par akciju sabiedrības Laima

, 18.05.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ziņojums par akciju sabiedrības Laima obligātā akciju atpirkšanas piedāvājuma rezultātiem un nozīmīgas līdzdalības iegūšanu.

Izpildot Finanšu instrumentu tirgus likuma 79.panta un 61.panta prasības, sniedzu ziņojums par akciju sabiedrības Laima obligātā akciju atpirkšanas piedāvājuma rezultātiem un nozīmīgas līdzdalības iegūšanu.

1. Mērķa sabiedrība

Akciju sabiedrība Laima, reģistrēta LR Uzņēmumu reģistrā 1993.gada 25.novembrī, pārreģistrēta 1996.gada 31.oktobrī un ierakstīta LR Komercreģistrā 2003.gada 19.jūnijā ar reģistrācijas numuru 40003020441, juridiskā adrese:

Sporta iela 2, Rīga, tālruņa numurs: 7080301, faksa numurs: 7080332, e-pasta

adrese: [email protected], interneta mājas lapas adrese: www.laima.lv (turpmāk - Mērķa sabiedrība).

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

AS Staburadze 2006. gadā paplašinājusi Baltijā pirktāko cepumu ražošanu

, 02.05.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Auditētais AS Staburadze 2006. gada apgrozījums sasniedzis 8,3 miljonus LVL, kas par gandrīz 2% pārsniedz 8,15 miljonus LVL lielo apgrozījumu 2005. gadā. Vienlaikus, pieaugot ražošanas izmaksām, uzņēmuma bruto peļņa samazinājusies no 1,8 miljoniem LVL 2005. gadā līdz 1,5 miljoniem LVL 2006. gadā. Pārskata gadu uzņēmums beidzis ar 341 tūkstošus latu lielu peļņu.

“2006. gadā koncentrējāmies uz tehnoloģisko procesu modernizēšanu, kā arī ražošanas un pārdošanas optimizāciju. Radīti jauni produktu veidi, ieviesta veselīgā Selga Delicate produktu līnija. Strādāts pie tā, lai Selga joprojām būtu Baltijas valstīs vispirktākie cepumi,” saka Normunds Ozoliņš, AS Staburadze valdes priekšsēdētājs.

“Veiksmīgi veidojas sadarbība ar Polijas Lider Artur, kur pēc Latvijas receptēm un Latvijas speciālistu vadībā uzsākām ražot vairāku veidu cepumus ar Staburadzes zīmoliem. Staburadzes un Lider Artur kopējā darbība izejvielu iegādē, kā arī savstarpējo tirdzniecības tīklu optimāla izmantošana, jau devusi pozitīvu efektu,” uzsver Normunds Ozoliņš.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

AS Staburadze dubultojusi produkcijas eksportu uz NVS valstīm

, 01.03.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

RĪGA, 2007. gada 28. februāris - Neauditētais AS "Staburadze" 2006. gada apgrozījums sasniedzis 8,3 miljonus latu, kas par gandrīz 2% pārsniedz 8,15 miljonus latu lielo apgrozījumu 2005. gadā. Vienlaikus, produkcijas ražošanas izmaksu pieauguma dēļ, uzņēmuma neauditētā bruto peļņa samazinājusies no 1,8 miljoniem latu 2005. gadā līdz 1,6 miljoniem latu 2006. gadā. Neauditētā uzņēmuma neto peļņa 2006. gadā bija 449 tūkstoši latu.

"2006. gadā koncentrējāmies uz to, lai attīstītu un spēcinātu "Staburadzes" populārākā eksporta produkta - cepumu "Selga" - realizāciju. Ir radīti jauni produktu veidi, ieviesta veselīgā "Selga Delicate" cepumu līnija. Vienlaikus, daudz investēts jaunos fasējuma veidos un materiālos, kā arī modernizēts "Selgas" fasējuma dizains," saka Normunds Ozoliņš, AS "Staburadze" valdes priekšsēdētājs. "Mūsu mērķis ir nodrošināt to, lai "Selga" saglabātu un nostiprinātu savu - Baltijā vispirktāko cepumu - pozīciju."

2006. gadā AS "Staburadze galvenie eksporta tirgi bija Baltijas valstis, Vācija un Krievija. Produkcijas eksports uz NVS valstīm gandrīz dubultojies, pieaugot no 320 tūkstošiem latu 2005. gadā līdz 734 tūkstošiem latu 2006. gadā. Populārākais uzņēmuma eksporta produkts ir cepumi "Selga".

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Par informāciju laikrakstā Dienas Bizness

, 03.04.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ar šo AS Staburadze valde paziņo, ka ir saņēmusi sekojošu informāciju no tās akcionāra NR Confectionary AB, kas atspoguļota šīsdienas laikrakstā Dienas Bizness.

AS Laima, AS Staburadzes un AS Gutta īpašnieks NP Confectionary AB gatavojas pirkt vairākus uzņēmumus ārpus Latvijas, investējot ap 300 milj. Eiro divos gados.

NP Confectionary AB izpilddirektors AS Laima padomes priekšsēdētājs Juris Jonaitis atklāj, kas paredz jaunu kompāniju iegādi, kas nodarbojas ar saldumu, dzērienu un ātri un ērti pagatavojamo produktu ražošanu.

Patlaban tiek apzināti uzņēmumi Baltijas valstīs un tām tuvumā esošajos tirgos - Pēterburgā, Maskavā, Polijā, kur NP Confectionary AB jau pieder Lider Artur, kā arī Čehijā, Skandināvijā un interese ir arī par Lielbritāniju. Šobrīd aktīvs darbs notiek ar 12 projektiem un šo uzņēmumu apgrozījums ir, sākot no pieciem līdz 150 miljoniem eiro. J. Jonaitis klāstīja, ka jau tuvākajā laikā noslēgsies viena ātri un ērti pagatavojamas pārtikas uzņēmuma iegādes darījums vienā no kaimiņvalstīm, taču viņš pagaidām neatklāja kompānijas nosaukumu. Savukārt, raksturojot Krievijas tirgu, J. Jonaitis norāda, ka pēdējos gados uzņēmumi ir ļoti strauji attīstījušies un investīcijas tajos, iespējams, ir bijušas daudz intensīvākas nekā Baltijā. Krievijas uzņēmumi ir tehniski un tehnoloģiski daudz labāk aprkoti un produktu kvalitāte ir augstāka nekā Latvijā. „Ir atsevišķas sfēras, kur redzam, ka kompānijas kvalificējas diviem svarīgiem faktoriem - augošs pārtikas tirgus un otrs - mēs varam pievienot savas zināšanas vai gūt labumus, apvienojot jaunos uzņēmumus ar tiem, kas jau mums ir tagad,” tā J. Jonaitis.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pārtika

Papildināta - Laimai un NP Foods aizdomas par reiderisma mēģinājumiem; apķīlāti vairāki uzņēmumu konti

LETA, 17.06.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Saldumu ražotājas AS Laima un citu NP Foods grupas uzņēmumu valdes priekšsēdētājs Rolands Gulbis nosūtījis iesniegumu valsts amatpersonām ar lūgumu apturēt reiderisma mēģinājumu, kas vērsts pret Latvijas lielākajiem saldumu ražotājiem Laima, AS Staburadze un citiem NP Foods grupas pārtikas uzņēmumiem.

(Ziņa papildināta ar Miķelsona komentāru.)

Kā informēja Laimas sabiedrisko attiecību speciāliste Rita Voronkova, pret nacionālā mēroga uzņēmumiem Laima un Staburadze reiderisma jeb uzņēmuma darbības paralizēšanas un pārņemšanas shēmu mēģinājuši realizēt jau iepriekš reiderisma uzbrukumos aizdomās turētais advokāts Mārcis Miķelsons un tiesu izpildītājs Jānis Lazdāns, kurš arī vairākkārt iesaistījies reiderismā.

Miķelsona vārds iepriekš izskanējis vairākiem Latvijā pazīstamiem arhitektu birojiem piederošās SIA Latvijas Projektēšanas sabiedrība lietā. 2010.gadā šim uzņēmumam nelikumīgi ievēlēta jauna valde, kas pusotra mēneša laikā noslēgusi vairākus līgumus, tostarp ieķīlāja īpašumus, uzlika komercķīlu uz visiem aktīviem, deva aizdevumus, mēģinot panākt maksātnespēju, faktiski nodarbojoties ar «reiderismu».

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Konditorejas zīmolam Staburadze radīta jauna vizuālā identitāte, kas saskaņā ar plāniem veicinās zīmola konkurētspēju un attīstību.

Kopumā jaunās vizuālās identitātes izstrādē un pakāpeniskā produktu iepakojumu dizaina maiņā ieguldīts 41 tūkstotis eiro.

«Kopš 1910. gada Staburadze zīmols nav piedzīvojis ietekmīgas pārmaiņas, bet nu ir pienācis laiks, kad jādodas līdzi laikam un jāsper nākamie soļi attīstībā,» skaidro Orkla Confectionery & Snacks Latvija mārketinga vadītāja Aija Ūdre.

Jaunā Staburadze vizuālā identitāte būs vienota visam Staburadze toršu un kūku produktu sortimentam.

«Jau no pašiem Staburadze pirmsākumiem tās logotipā bijis attēlots kliņģeris, kas simbolizē zīmola pamatdarbību – konditoreju, un gadu desmitu laikā kļuvis par tā galveno elementu. Veicot Latvijas iedzīvotāju aptauju, tika atklāts, ka Staburadze cienītāji pozitīvi vērtē kliņģera simbolu. Savukārt jaunās vizuālās identitātes galvenā krāsa ir violeta,» stāsta A. Ūdre.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Staburadzes toršu pārdošanas apjomi auguši par 11,5%

Žanete Hāka, 27.04.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šī gada pirmajā ceturksnī būtiski pieauguši SIA Staburadze konditoreja piedāvāto tradicionālo toršu un jauno produktu pārdošanas apjomi, liecina uzņēmuma rezultāti.

Šī gada pirmajos trīs mēnešos ieņēmumi no toršu pārdošanas pieauguši par 11,5% salīdzinājumā ar to pašu periodu pērn.

Lielāko pieaugumu pēc apgrozījuma naudā piedzīvo šādi pieci produkti: Skudru pūznis (pieaugums +146%), klasiskā Siera kūka (+103%), torte Roko (+43%), torte Cielaviņa ar lazdu riekstiem (+35%) un siera kūka ar mellenēm (+24%).

Kopumā šī gada sākumā tirgū tika ieviesti 28 jauni Staburadzes produkti.

Joprojām visiecienītāko Staburadzes toršu topa virsotnē nemainīgi atrodas klasiskās vērtības — piecas pircēju iecienītākās tortes ir Cielaviņa, Roko, Cielaviņa ar lazdu riekstiem, Medus kūka Kamenīte un Kristīne.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Staburadzes apgozījums pērn pieaug par 2%

, 28.02.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Neauditētais AS Staburadze 2006. gada apgrozījums sasniedzis 8,3 miljonus latu, kas par 2% pārsniedz 8,15 miljonus latu lielo apgrozījumu 2005. gadā, Db.lv informēja uzņēmuma sabiedrisko attiecību konsultants Ingars Rudzītis.

Vienlaikus, produkcijas ražošanas izmaksu pieauguma dēļ, uzņēmuma neauditētā bruto peļņa samazinājusies no 1,8 miljoniem latu 2005. gadā līdz 1,6 miljoniem latu 2006. gadā. Neauditētā uzņēmuma neto peļņa 2006. gadā bija 449 tūkstoši latu.

"2006. gadā koncentrējāmies uz to, lai attīstītu un spēcinātu Staburadzes populārākā eksporta produkta – cepumu Selga - realizāciju. Ir radīti jauni produktu veidi, ieviesta veselīgā Selga Delicate cepumu līnija. Vienlaikus, daudz investēts jaunos fasējuma veidos un materiālos, kā arī modernizēts Selgas fasējuma dizains," saka Normunds Ozoliņš, AS Staburadze valdes priekšsēdētājs. "Mūsu mērķis ir nodrošināt to, lai Selga saglabātu un nostiprinātu savu – Baltijā vispirktāko cepumu – pozīciju."

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Līdz ar plaša patēriņa zīmolu preču uzņēmuma Ziemeļvalstīs un Baltijā Orkla ienākšanu NP Foods grupā, kurai tostarp pieder Latvijā atpazīstamākā konditorejas ražotne Staburadze, uzņēmumā ir ieguldīti 750 tūkstoši eiro, informē uzņēmuma pārstāvji.

Nauda investēta iekārtu, produktu un ražošanas procesa kvalitātes uzlabojumos, kā rezultātā uzņēmums ir izgājis Orkla pārtikas drošības sistēmas auditu cepumu ražošanas daļai. Tas paver uzņēmumam plašākas sadarbības iespējas ar citiem Orkla grupas uzņēmumiem, veicot cepumu ražošanu pēc to pasūtījuma.

«Mūsu mērķis ir veicināt "Staburadze" atbilstību augstākajiem Orkla pārtikas drošības standartiem, lai uzlabotu darba apstākļus un stiprinātu uzņēmuma konkurētspēju gan vietējā tirgū, gan Baltijas un citos eksporta tirgos. Pašlaik uzlabojumi tika veikti Staburadzes ražotnē Artilērijas ielā, cepumu ražošanas daļā. Taču šis ir tikai sākums, mums priekšā ir lieli plāni un milzīgs darbs, lai sasniegtu visus Orkla kvalitātes mērķus,» uzsver Eriks Smits-Hansens, NP Foods valdes priekšsēdētājs.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pārtika

Staburadze par maizcepumiem: ir brīži, kad ražotne sasniedz ražošanas kapacitātes griestus

Lelde Petrāne, 18.08.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Konditorejas izstrādājumu ražotājs Staburadze zīmolam Selga pievienojis trešo produktu maizcepumu līnijā – Selga Nature maizcepumus ar jūras sāli un sēkliņām. Produkta izstrādē un palaišanā tirgū investēti 20 tūkstoši eiro, informēja uzņēmumā.

Maizcepumi esot Skandināvijā ļoti iecienīts ikdienas pārtikas produkts, kuru lieto kā veselīgāku alternatīvu maizei. Staburadze eksportē Selga Nature produkciju uz Krieviju, Izraēlu, kur produkcijas noiets esot pat ļoti labs. Pamazām tiek apgūts arī Ziemeļamerikas tirgus (ASV, Kanāda).

Latvijas tirgū pārdošanas apjomi pārsniedz cerētos, ir brīži, kad ražotne sasniedz ražošanas kapacitātes griestus.

Kā norādīja uzņēmumā: «Maizcepumu kategorijā mums nav tiešu konkurentu. Šo kategoriju Latvijā radīja AS Staburadze un mūsu produktam nav līdzīgu.»

Maizcepumu ražošana tika uzsākta 2013.gada nogalē, kad uzņēmums investēja vairāk nekā 500 tūkstošus eiro ražošanas iekārtās.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

"Staburadze" ir vadošais konditorejas zīmols Latvijā, kas 2020. gadā atzīmē 110 gadu jubileju. Zīmola meistari ikdienas izgatavo aptuveni 13 līdz 17 tūkstošus produktu, no kuriem daļa tiek eksportēta uz kādu no astoņām pasaules valstīm.

Kopš zīmola pirmsākumiem un arī šodien viss "Staburadzes" sortiments, kura klāstu veido vairāk nekā 80 tortes, kūkas, kūciņas, kēksi un citi saldie un sāļie konditorejas izstrādājumi, tiek radīts ar prasmīgu meistaru rokām. Zīmola nosaukums cēlies no Latvijas leģendas ar dziļām un senām saknēm – Staburadzes. Teiksma par dievību, kas dzīvojusi stāvā klintī Daugavas krastā, izskan mūsu nacionālajā eposā "Lāčplēsis". Arī zīmols "Staburadze" iedzīvina senas Latvijas tradīcijas, stāstu par mīlestību, pieredzi un meistarību.

Saimnieka dēla uzņēmums

Konditorejas zīmola pirmsākumi meklējami 19.gadsimta sākumā, ko iedibināja pazīstamais tautsaimnieks, rūpnieks un sabiedriskais darbinieks Vilhelms Ķuze (1875-1941). Vilhelms Ķuze dzimis 1875. gada 6.septembrī Zaubes pagastā Inģistēnos, četru bērnu ģimenē. Vilhelma tēvs Kārlis Ķuze nodarbojies ar tirdzniecību – pircis un pārdevis, no sākuma gan nopirkto preci pārstrādājot tālāk. Ap 1885. gadu Kārlis Ķuze izbūvēja otru dzīvojamo ēku un saimniecības ēkas, lai iegūtu papildus līdzekļus. Divus gadus šo ēku iznomāja maiznieks Strazdiņš. Pēc tam, kad viņš pārtrauca nomāt ēkas, Kārlis Ķuze algoja maiznieka zeļļus, kuru uzraudzībā strādāja visa ģimene (sadalot laiku ar lauksaimniecību). Ar laiku darbu pilnībā pārņēma Kārlis Ķuze. Lieli palīgi darbā ceptuvē bija arī abi Kārļa dēli – Jānis un Vilhelms, kas bija labi apguvuši maiznieka amatu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Mārcis Miķelsons: Laima un Staburadze īpašnieki izvairās no saistību izpildes

Dienas Bizness, 19.06.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijā vairākuma akcionāri bieži ignorē un klaji pārkāpj mazākuma akcionāru tiesības un intereses, cerot uz to pasivitāti un resursu trūkumu, savā medijiem izplatītajā paziņojumā pauž advokāts Mārcis Miķelsons.

Kā vēstīts, Laimas valdes priekšsēdētājs Rolands Gulbis nosūtījis iesniegumu valsts amatpersonām ar lūgumu apturēt reiderisma mēģinājumu, kas vērsts pret Latvijas lielākajiem saldumu ražotājiem Laima, AS Staburadze un citiem NP Foods grupas pārtikas uzņēmumiem.

Laimas sabiedrisko attiecību speciāliste Rita Voronkova informēja, ka pret uzņēmumiem Laima un Staburadze reiderisma jeb uzņēmuma darbības paralizēšanas un pārņemšanas shēmu mēģinājuši realizēt jau iepriekš reiderisma uzbrukumos aizdomās turētais advokāts Mārcis Miķelsons un tiesu izpildītājs Jānis Lazdāns.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Ziņojums par akciju sabiedrības Staburadze galīgā akciju atpirkšanas piedāvājuma rezultātiem

, 19.06.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Izpildot Finanšu instrumentu tirgus likuma 79.panta prasības, sniedzu ziņojumu par akciju sabiedrības Staburadze galīgās akciju atpirkšanas piedāvājuma rezultātiem

1. Mērķa sabiedrība

Akciju sabiedrība Staburadze, reģistrēta LR Uzņēmumu reģistrā 1994.gada 23.martā, pārreģistrēta 1996.gada 31.oktobrī un ierakstīta LR Komercreģistrā 2003.gada 19.jūnijā ar reģistrācijas numuru 40003012482, juridiskā adrese:

Artilērijas iela 55, Rīga, tālruņa numurs: 7080301, faksa numurs: 7080332, e-pasta adrese: [email protected], interneta mājas lapas adrese:

www.staburadze.lv (turpmāk - Mērķa sabiedrība).

2. Piedāvātājs

Sabiedrība NP Confectionary AB, reģistrēta Zviedrijas Uzņēmumu reģistrā 2004.gada 20.oktobrī ar reģistrācijas numuru: 556668-7579, juridiskā adrese:

Box 449, 201 24, Malmo, Zviedrija (turpmāk - Piedāvātājs).

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Saldumu ražotāji AS Laima, AS Staburadze un SIA NP Foods - kopumā 26 uzņēmumi, ir vērsušies ar iesniegumu pie valsts atbildīgajām amatpersonām Saeimā, aicinot pievērst pastiprinātu uzmanību un aktīvi rīkoties, lai novērstu mēģinājumus negatīvi ietekmēt valsts ekonomikai nozīmīgu uzņēmumu kā AS Laima un AS Staburadze darbību. Iesniegumā norādīts arī uz nepieciešamību pilnveidot Civillikuma un Civilprocesa normas, lai pasargātu uzņēmumus no iespējamiem ļaunprātīgiem un pretlikumīgiem mēģinājumiem pārņemt uzņēmumus un apdraudēt to darbību.

Uzbrukumā, kas vērsts pret Latvijas saldumu ražotājiem AS Laima, AS Staburadze un vēl 24 citiem Latvijas uzņēmumiem, esot skaidri redzamas reiderisma pazīmes, kas izpaužas centienos paralizēt uzņēmumu darbību ar iespējamu mērķi tos pārņemt. Tas ir bīstami ne tikai uzņēmējdarbībai, bet arī sabiedrībai, jo vienmēr pastāvēs iespējamība, ka, maldinot tiesu institūcijas, var tikt nodarīts kaitējums, norāda uzņēmumi.

«Iespējams, ka šis ir spilgtākais pēdējā laika gadījums, kad, izmantojot Civillikuma un Civilprocesa likuma normas, kāds cenšas pārņemt sekmīgi strādājošus – eksportējošus uzņēmumus, kuri nodarbina vairāk nekā 1100 darbinieku un kuri ir Latvijas lielāko nodokļu maksātāju skaitā, tostarp, arī lielāko sociālās apdrošināšanas iemaksu veicēju vidū,» teikts uzņēmumu paziņojumā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Centrālās vēlēšanu komisijas statistika liecina, ka starp Rīgas domes deputātu kandidātiem atrodams arī liels skaits dažādu uzņēmumu pārstāvju.

Tā vēlēšanās startē gan valdes priekšsēdētāji, gan valdes locekļi, gan direktori, gan citi augstākā līmeņa uzņēmumu darbinieki.

Lūdzām daļai no viņiem sniegt atbildes uz diviem jautājumiem:

1. Vai šis ir Jūsu pirmais starts politikā?

2. Kādēļ izlēmāt iet politikā? Kāda ir Jūsu motivācija un kādi ir plāni?

(Partijas sakārtotas secībā, kādā tās atrodamas cvk.lv)

Atbildes:

- Politisko partiju apvienība Saskaņas Centrs, Partija Gods kalpot Rīgai

Deņiss Jeļizarovs, dzimšanas gads: 1981, dzīves vieta: Rīga, tautība: nav norādīta

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Laimas īpašnieki atklāj plānus paplašināt darbību ārpus Latvijas

Sandra Dieziņa; [email protected]; 7084441, 03.04.2007

Laimas, Staburadzes un Guttas īpašnieks NP Confectionary AB gatavojas pirkt vairākus uzņēmumus Baltijā, Krievijā, Skandināvijā, Čehijā, Polijā, iespējams, arī Lielbritānijā, stāsta NP Confectionary AB izpilddirektors Juris Jonaitis.

Foto: Vitālijs Stīpnieks, DB

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Laimas, Staburadzes un Guttas īpašnieks NP Confectionary AB gatavojas pirkt vairākus uzņēmumus ārpus Latvijas, investējot ap 300 milj. eiro divos gados. Intervijā Db NP Confectionary AB izpilddirektors un a/s Laima padomes priekšsēdētājs Juris Jonaitis atklāj, ka izstrādāts biznesa plāns, kas paredz jaunu kompāniju iegādi, kas nodarbojas ar saldumu, dzērienu un ātri un ērti pagatavojamo produktu ražošanu.

Apzina uzņēmumus

Patlaban tiek apzināti uzņēmumi Baltijas valstīs un tām tuvumā esošajos tirgos - Pēterburgā, Maskavā, Polijā, kur NP Confectionary AB jau pieder Lider Artur, kā arī Čehijā, Skandināvijā un interese ir arī par Lielbritāniju. Šobrīd aktīvs darbs notiek ar 12 projektiem un šo uzņēmumu apgrozījums ir, sākot no pieciem līdz 150 miljoniem eiro. J. Jonaitis klāstīja, ka jau tuvākajā laikā noslēgsies viena ātri un ērti pagatavojamas pārtikas uzņēmuma iegādes darījums vienā no kaimiņvalstīm, taču viņš pagaidām neatklāja kompānijas nosaukumu.

Savukārt, raksturojot Krievijas tirgu, J. Jonaitis norāda, ka pēdējos gados uzņēmumi ir ļoti strauji attīstījušies un investīcijas tajos, iespējams, ir bijušas daudz intensīvākas nekā Baltijā. Krievijas uzņēmumi ir tehniski un tehnoloģiski daudz labāk aprīkoti un produktu kvalitāte ir augstāka nekā Latvijā, tā uzņēmējs. "Ir atsevišķas sfēras, kur redzam, ka kompānijas kvalificējas diviem svarīgiem faktoriem - augošs pārtikas tirgus un otrs - mēs varam pievienot savas zināšanas vai gūt labumus, apvienojot jaunos uzņēmumus ar tiem, kas jau mums ir tagad," tā J. Jonaitis.

Komentāri

Pievienot komentāru
Baltijas birža

Laima un Staburadze varētu atgriezties biržā

BNS, 08.04.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pārtikas uzņēmumu vadības, produktu tirdzniecības un loģistikas pakalpojumu grupas NP Foods uzņēmumi varētu kotēt akcijas biržā, intervijā aģentūras BNS biznesa informācijas portālam Baltic Business Service apliecināja NP Foods valdes priekšsēdētājs Juris Jonaitis.

NP Foods grupas uzņēmumi, piemēram, Laima un Staburadze, iepriekš jau kotēja akcijas biržā, un tas varētu notikt arī nākotnē, sacīja Jonaitis. «Tiesa, tad uzņēmumu grupai ir jāsasniedz lielāks apgrozījums nekā pašlaik un jāatrod pareizā birža, kur kotēt akcijas,» viņš paskaidroja.

Jonaitis pieļāva iespēju, ka NP Foods varētu neaprobežoties ar Rīgas Fondu biržu. «Pašlaik var redzēt, ka diezgan daudz uzņēmumu gan no Krievijas, gan Ukrainas kotējas Varšavas biržā, kur ir ļoti labi nosacījumi un ļoti labs tirgus,» viņš klāstīja.

«Bet patlaban tā drīzāk ir viela pārdomām, nevis reāls plāns. Pašlaik mums ir jāsakārto un jānostiprina sava darbība, jāsagaida, kad nozarē un ekonomikā būs pieaugums, un jāpelna nauda,» atzina NP Foods vadītājs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pēc renovācijas durvis vēris jauns Laima saldumu veikals, kas atrodas vēsturiskā Staburadze firmas veikala vietā – Staburadze ražotnes ēkā, Tallinas ielā 72/74, informē Laimas pārstāvji.

Veikals renovēts atbilstoši Laimas Mīlestības vēstniecības konceptam, un tā sortimentā nopērkami saldumu zīmolu Laima, Selga un Staburadze produkti, kā arī pieejami baudīšanai uz vietas veikala kafejnīcas daļā. Veikala renovācijā ieguldīti 55 tūkstoši eiro.

«Šis veikals pirmo reizi tika atvērts 1997.gadā. Veikals arī turpmāk saglabās Staburadze produkcijas specializāciju un pieņems arī pasūtījumus iecienītākajām tortēm. Pēc 18 gados lielākās renovācijas veikala vēsturē, tas gaida pircējus šokolādes, konfekšu, kūku, toršu, karstās šokolādes un citu gardumu baudīšanai uz vietas vai iegādei līdzi ņemšanai,» komentē Dana Erciņa–Užāne, NP Foods Komunikācijas direktore.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Staburadze maizes cepumu Korn ražošanā ieguldījusi 70 tūkstošus latu.

Cepumi tiek ražoti norvēģu uzņēmumam Kavli, ar kuru NP Foods ietilpstošā Staburadze noslēgusi ilgtermiņa sadarbības līgumu. Gada laikā paredzēts saražot 450 t tradicionālo skandināvu cepumu, kas tiks realizēti eksporta tirgos ne tikai Skandināvijas valstīs, bet perspektīvā ar Selgas zīmolu arī Krievijā, Izraēlā, Vācijā.

NP Foods eksporta direktore Ieva Jonsone stāsta, ka darbs pie šī projekta ildzis pusgadu. Staburadzes vadību uzrunājuši paši norvēģi, kas meklēja sadarbības partneri šo cepumu ražošanas izvietošanai ārpus norvēģu ražotnes, kur turpmākā darba nodrošināšanai bija jāiegulda lielas investīcijas. Viņi vairākkārt ieradušies Staburadzē, izpētot visus procesus un veicot auditu, līdz nonāca pie izšķirošā lēmuma. Iespējams, svarīgs apstāklis bija tas, ka Staburadze pēdējo divu gadu laikā realizējusi uzņēmuma modernizāciju un ieviesusi energoefektivitātes pasākumus, kopumā ieguldot 380 tūkstošus latus. Tieši ražošanas efektivitāte un energoefektivitāte īpaši interesējusi norvēģu sadarbības partnerus.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

A/s Staburadze nomainījusi valdi – valdes priekšsēdētāja amatu pametis Vadims Vlasovs, bet par jauno valdes priekšsēdētāju kļuvis līdzšinējais valdes loceklisun ražošanas direktors Igors Ļitvinovs, Db.lv apstiptināja NP Foods juriste Iveta Liepa.

Līdzšinējais valdes priekšsēdētājs V. Vlasovs turpinās darbu uzņēmuma valdē. Valdes locekles pienākumus turpinās arī Jekaterina Stuģe, bet no darba valdē atbrīvota Dita Daukste, liecina informācija Lursoft.

A/s Staburadze ietilpst pārtikas uzņēmumu vadības un attīstības, pārtikas produktu tirdzniecības un loģistikas pakalpojumu koncerna NP Foods sastāvā, kas nodrošina vienotu vadību un attīstību arī Latvijas uzņēmumos AS Laima, SIA Staburadzes konditoreja, AS Gutta, Lider Artur un SIA Saldumu tirdzniecība.

Jau vēstīts, ka pērn, salīdzinot ar 2009. gadu, kopējais NP Foods eksports pieaudzis par 2%, sasniedzot 42% no kopējā grupas uzņēmuma apgrozījuma, turklāt par 13% pieaudzis eksports ārpus Baltijas valstīm.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Atzīmējot Staburadze 105 gadu jubileju, Staburadze ieviesusi jaunu iepakojuma dizainu visām klasiskajām tortēm – Cielaviņa, Kristīne, Roko un citām. Jauno iepakojumu dizaina izstrādē un produktu virzīšanā tirgū investēti 130 000 eiro.

Katrs no Staburadzes toršu iepakojumiem atšķiras ar noteiktu krāsu, kas iezīmē tortes galvenās garšas nianses. Piemēram, Cielaviņai – brūnais tonis, savukārt Kristīnei – dzeltenais. Tortes jaunajā iepakojumā ir pārdošanā jau no oktobra sākuma.

SIA Staburadze konditoreja ir vadošais konditorejas izstrādājumu ražotājs Latvijā, ko 1910. gadā dibināja Vilhelms Ķuze. Uzņēmumā tiek ražoti produkti ar atpazīstamiem un iecienītiem zīmoliem Staburadze, Pedro un Mammas. Piedāvāto produktu klāstā ietilpst tortes, kūkas, kūciņas, žagariņi, kēksi, pīrāgi, sviestmaizes, salāti, picas un gatavās maltītes. Uzņēmums šobrīd eksportē produkciju uz 12 valstīm.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

A/s Laima vadītāju ieceļ Staburadze un Gutta valdes priekšsēdētāja amatā

Gunta Kursiša, 05.12.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Uzņēmumu a/s Staburadze un a/s Gutta valdes priekšsēdētāja amatu pametis Igors Ļitinovs, un viņa vietā uzņēmumu vadībā iecelts Rolands Gulbis, liecina informācija Lursoft.

R. Gulbis ieņem valdes priekšsēdētāja amatu vēl vairākos savstarpēji saistītos uzņēmumos – SIA Staburadzes konditoreja, SIA NP Logistics un SIA NP Foods. Tāpat viņš ir īpašnieks juridisko pakalpojumu firmai SIA Rogul.

I. Ļitvinocvs kopš 3. decembra, kad notikušas izmaiņas a/s Staburadze un a/s Gutta vadībā, uzņēmumos ieņem valdes locekļa amatu. Šī gada 6. februārī tādas pašas izmaiņas notikušas arī a/s Laima valdē.

A/s Gutta un a/s Staburadze darbu valdes locekles amatā turpina arī Jekaterina Stuģe.

Komentāri

Pievienot komentāru