Auditētais AS Staburadze 2006. gada apgrozījums sasniedzis 8,3 miljonus LVL, kas par gandrīz 2% pārsniedz 8,15 miljonus LVL lielo apgrozījumu 2005. gadā. Vienlaikus, pieaugot ražošanas izmaksām, uzņēmuma bruto peļņa samazinājusies no 1,8 miljoniem LVL 2005. gadā līdz 1,5 miljoniem LVL 2006. gadā. Pārskata gadu uzņēmums beidzis ar 341 tūkstošus latu lielu peļņu.
“2006. gadā koncentrējāmies uz tehnoloģisko procesu modernizēšanu, kā arī ražošanas un pārdošanas optimizāciju. Radīti jauni produktu veidi, ieviesta veselīgā Selga Delicate produktu līnija. Strādāts pie tā, lai Selga joprojām būtu Baltijas valstīs vispirktākie cepumi,” saka Normunds Ozoliņš, AS Staburadze valdes priekšsēdētājs.
“Veiksmīgi veidojas sadarbība ar Polijas Lider Artur, kur pēc Latvijas receptēm un Latvijas speciālistu vadībā uzsākām ražot vairāku veidu cepumus ar Staburadzes zīmoliem. Staburadzes un Lider Artur kopējā darbība izejvielu iegādē, kā arī savstarpējo tirdzniecības tīklu optimāla izmantošana, jau devusi pozitīvu efektu,” uzsver Normunds Ozoliņš.
2006. gadā AS Staburadze galvenie eksporta tirgi bija Baltijas valstis, Vācija un Krievija. Populārākais uzņēmuma eksporta produkts ir cepumi Selga.
Nākotnes plānos - nostiprināt Baltijas līdera pozīciju 2007. gadā AS Staburadze plāno turpināt iekārtu un tehnoloģisko procesu modernizāciju, vienlaikus nodrošinot savas līdera pozīcijas Baltijas saldumu ražotāju vidū ražošanas izmaksu efektivitātes ziņā. Plānots pilnveidot uzņēmuma produkcijas sortimentu. Ilgtermiņā tiks strādāts pie tā, lai līdz 2009. gadam vismaz 40% no AS Staburadze produkcijas tiktu realizēts eksporta tirgos.
Normunds Ozoliņš, AS Staburadze valdes priekšsēdētājs
Papildinformācijai:
Ingars Rudzītis, sabiedrisko attiecību konsultants,