Šā gada trīs ceturkšņos banka Citadele turpināja attīstīt digitālos pakalpojumus klientiem Baltijā, veicot uzlabojumus un atjauninājumus virknē bankas piedāvāto produktu, sekmējot aktivitātes palielināšanos digitālajos kanālos, teikts bankas paziņojumā.
Aktīvo klientu skaits 2019. gada trešajā ceturksnī sasniedza 299 tūkstošus. Grupas neto peļņa 2019. gada pirmajos deviņos mēnešos bija 27.2 miljoni eiro, 10% vairāk nekā iepriekšējā gadā.
Kopējais kredītportfelis palielinājās par 118 miljoniem eiro jeb 8% kopš 2018. gada beigām, un sasniedza 1,514 miljardus eiro. 2019. gada 9 mēnešos Baltijas privātpersonu, mazā biznesa un korporatīvo klientu segmenta klientiem jaunos kredītos izsniegti 437 miljoni eiro un Baltijas rezidentu depozīti pieauga par 415 miljoniem eiro.
„Šī gada trešais ceturksnis Citadeles grupai ir bijis spēcīgs. Redzam pozitīvas tendences visos mūsu galvenajos biznesa rādītājos. Citadele apņemas arī turpmāk strādāt pie savas darbības paplašināšanas Lietuvā un Igaunijā. Lai to sasniegtu, mēs veicam ieguldījumus savu pamata produktu attīstībā, pielāgojoties attiecīgā reģiona specifikai.” komentē bankas valdes priekšsēdētājs Guntis Beļavskis