Nākamos divus trīs gadus aviācijas tirgus joprojām būs "karsts", intervijā sacīja aviokompānijas "SmartLynx Airlines" izpilddirektors Edvins Demeņus.
Viņš norādīja, ka tirgus atgūstas pēc Covid-19 pandēmijas, kas bija lielākā recesija aviācijas vēsturē, tomēr patlaban pieprasījums ir ļoti liels un cilvēki vēlas ceļot un doties uz dažādiem galamērķiem.
"Tas palīdz nodrošināt organisku un kontrolētu izaugsmi, kas, cerams, turpināsies arī 2024., 2025. un turpmākajos gados. Pieaugošais pieprasījums, klientu portfelis un pakalpojumu ģeogrāfija palīdz "SmartLynx" augt un virzīties uz priekšu," sacīja Demeņus.
Viņš arī piebilda, ka "SmartLynx" nepievērš lielu uzmanību svārstībām tirgū, jo kompānijai ir sava stratēģija.
"Mēs joprojām turpinām izglītot tirgu par lidmašīnu pilna servisa nomas pakalpojumiem jeb ACMI (Aircraft, Crew, Maintenace and Insurance). Mūsu mērķis ir panākt, lai uzņēmumi iekļauj ACMI savā ilgtermiņa stratēģijā, un mēs kļūstam par daļu no viņu uzņēmējdarbības un attīstības plāniem," pauda Demeņus.
"SmartLynx" izpilddirektors norādīja, ka kompānijai ir klienti, kuri paredz, ka līdz 25% no to flotes ir jābūt balstītiem uz ACMI. "Tas ir mūsu mērķis, ko mēs cenšamies sasniegt," sacīja Demeņus.
Komentējot pagājušā gada darbības un finanšu rezultātus, viņš norādīja, ka par finanšu rezultātiem kompānija varēs ziņot pēc audita pabeigšanas, kas notiks tuvākajos mēnešos.
"Ieņēmumu ziņā pagājušais gads ir bijis veiksmīgs, un es ticu, ka šogad rezultāti būs vēl labāki. Šogad sagaidām pieaugumu par 10-12% visās kategorijās - gan ieņēmumu, gan veikto lidojumu, gan pasažieru skaita ziņā, ko gan mēs daudz nevaram ietekmēt," pauda Demeņus.
Viņš arī piebilda, ka šogad kompānija fokusēsies uz dažādiem uzlabojumiem - gan tehniskiem, gan operacionāliem, lai kopumā uzlabotu efektivitāti.