Pagājušajā gadā mazumtirdzniecības tīkla Apranga Group apgrozījums sasniedzis 392 miljonus Lietuvas litu (78.4 miljonus latu), liecina uzņēmuma paziņojums NASDAQ OMX Vilnius.
Salīdzinot ar iepriekšējo gadu, apgrozījums samazinājies par 22.9 %.
Apgrozījums Latvijā samazinājies par 26.6 % un sasniedza 88.1 miljonu litu (17.6 miljonus latu), Igaunijā – par 7.1 % līdz 42.5 miljoniem litu (8.5 miljonus latu), bet Lietuvā – par 23.7 % līdz 262 miljoniem litu (52.4 miljonus latu).
Db.lv jau rakstīja, ka septembrī Apranga Group nolēma slēgt 3 000 kvadrātmetrus lielo veikalu Viļņā, lai tā vietā atvērtu divus mazākus veikalus.
Galvenais iemesls šādam radikālam solim bija ievērojams pārdošanas apjoma kritums, tādējādi ienākumi nespēja segt veikala īri, teikts kompānijas paziņojumā.
Apranga Group norāda, ka optimizācija skars arī pārējās Baltijas valstis, kurās nerentablie veikali tiks slēgti. Optimizācijas rezultātā līdz 2010. gada pavasarim veikalu skaits tiks samazināts par 7% līdz 8%, bet 4% līdz 5% veikalu tiks atjaunināti.
Apranga Group ietilpst tādi veikali kā Zara, Apranga, Mango, Bershka, Pull and Bear, Stradivarius, Moskito, s.Oliver, Mexx, City women u.c.