A/s Aldaris ražotais alus zīmols Apinītis gan stiprajā, gan ekonomiskajā alus segmentā joprojām saglabā pirmo vietu Latvijā.
Šā gada maijā, salīdzinot ar aprīli, šī zīmola tirgus daļa palielinājusies par 1.9 %, pastāstīja a/s Aldaris Korporatīvo attiecību vadītāja Laura Krastiņa.
Alus darītavas Aldaris vadošais produktu zīmols – Aldaris - maijā par 2.3% palielinājis savu tirgus pozīciju, sasniedzot 14.2%, liecina tirgus izpētes kompānijas The Nielsen company dati. Šobrīd Aldara zīmolu saimi pārstāv Luksus, Gaišais, Pilzenes, Stiprais, Porteris un Bezalkoholiskais alus.
Vistraujāko tirgus daļas palielinājumu – par 1% maijā, salīdzinot ar aprīli, piedzīvoja Aldaris Gaišais. Tirgus daļa par 0.5 % palielinājusies arī Aldaris Luksus , bet par 0.8 % - Aldaris Pilzene.
2009.gada maijā AS Aldaris aizņēma 40.6% no Latvijas alus tirgus.