"Rīgā ir ļoti daudz bagātu pircēju – tāpēc apģērbu tirgotājiem vēl ir kur attīstīties," intervijā laikrakstam Dienas bizness atzina Apranga Group ģenerāldirektors Rimants Pervenecks.
"Rīga atšķiras no citām Baltijas pilsētām ar to, ka tā ir kosmopolītiska pilsēta. Līdz ar to attieksme pret pasaules zīmoliem ir labāka nekā citviet Baltijā. Tas skaidrojams arī ar to, ka Rīgā ir daudz modernāki pircēji, it īpaši vīrieši. Interesanti, ka sievietes visās Baltijas valstīs izskatās ļoti labi un seko līdzi modei, bet vīrieši vismodernākie ir tieši Rīgā," intervijā uzsver R. Pervenecks.
Uz laikraksta Dienas biznesa uzdoto jautājumu, kāpēc lielākais Hugo Boss veikals atvērts tieši Rīgā, R. Pervenecks atbild, ka Apranga Group pirmo Hugo Boss veikalu atvēra 2003. gadā Latvijā, un tas bija tikai 190 m2 liels, tagad atklātā veikala platība ir 630 m2. Latvijā šī attīstība ir tik strauja, jo Rīga ir lielākā pilsēta Baltijā un šeit tirdzniecība Hugo Boss veikalos veicas vislabāk.
"Pēdējos gados konkurence apģērbu biznesā ir augusi, ko patērētāji var izjust gan apģērbu, gan zīmolu, gan veikalu izvēlē. Pēc mūsu rīcībā esošās informācijas, konkurence nākotnē palielināsies, jo vairāki nozīmīgi zīmoli plāno ienākt Baltijas tirgū. Līdz ar to cenu paaugstināšanos varam uzskatīt par neiespējamu - visdrīzāk tās sāks pazemināties. Protams, ne viss ir atkarīgs no tirgotājiem - kā mēs lasām presē Latvijā un Lietuvā, inflācija aug ļoti strauji, līdz ar to iespējamas dažādas ekonomiskas problēmas. Tāpēc, ja radīsies kādas reālas valsts līmeņa finansiālās problēmas, tad tas varētu atspoguļoties arī apģērbu tirdzniecībā," nākotni prognozē R. Pervenecks.
Visu interviju lasiet šodien, 13.decembrī, laikrakstā Dienas bizness. Laikraksta abonenti rakstu var lasīt, klikšķinot šeit.