Pēc ZetCOM apvienošanās ar Latvijas Mobilo telefonu (LMT), priekšapmaksas karšu Amigo un Hallo! lietotājiem tiks piedāvāti labāki tarifi un pakalpojumi, intervijā Lietišķajai Dienai (LD) paziņoja ZetCOM valdes priekšsēdētājs Egīls Trumpe.
E. Trumpe norādīja, ka tad, kad tika veidots uzņēmums ZetCOM, nebija plāns to veidot ar mērķi kādam to pārdot. "Es teiktu, ka uzņēmumus dibina ar domu par attīstību un izaugsmi. Ja uzņēmumus dibina ar domu pārdot, tas ir ļoti neveiksmīgs variants. Līdzīgi kā ar māju - ja jūs būvējat māju sev dzīvošanai, tā būs stipri labāka par māju, kuru būvēsiet pārdošanai," LD uzsvēra E. Trumpe.
Pēc E. Trumpes domām Amigo karti un Okarti varēs uzskatīt par konkurentiem, jo tie atrodas vienā tirgū. Bet tajā pašā laikā produkti ir dažādi, jo Amigo diezgan lielā mērā akcentu ir licis uz dažādām inovācijām, kas tieši nav saistītas ar sarunām - datu pārraide, saturs un līdzīgas lietas.
SIA ZetCOM tika dibināts 2002. gadā, kad tai apgrozījums bija 474 402 LVL, taču četru gadu laikā apgrozījums ir pieaudzis līdz 7,9 miljoniem LVL un peļņa pārsniegusi miljonu (1,1 miljons LVL).
E. Trumpe intervijā LD uzsvēra, ka telekomunikācija ir vienīgā nozare Latvijā, kurā pretēji kopējām tendencēs ir vērojams cenu kritums. Skaidrs ir arī tas, ka tas neturpināsies mūžīgi, jo uzņēmumiem ir izmaksas, un jau tagad dažu pakalpojumu tarifi ir tuvu pašizmaksai.