Sakarā ar PTAC lēmumu, ar kuru Aizkraukles bankai uzlikts pienākums izbeigt negodīgu komercpraksi, Aizkraukles banka paskaidro, ka banka neveic un nav veikusi negodīgu komercpraksi.
Klientiem, kuriem nav būtisku kredīta līguma noteikumu pārkāpumu, netika un netiek piemērota kredīta līguma termiņa vai citi līguma noteikumu maiņa. Tas attiecas arī uz gadījumiem, kad klients vēlas slēgt norēķinu kontu un atvērt bezmaksas kredīta atmaksas kontu. Klientiem, kas pilda visus līguma noteikumus, šie noteikumi paliks līdzšinējie, teikts bankas paziņojumā.
Kredīta līguma noteikumi tiek pārskatīti tikai tiem klientiem, kuri ir pieļāvuši būtisku kredītlīguma vai ķīlas līguma pārkāpumu, kas palielina bankas kredītrisku. Savukārt, ja klientam šķiet, ka līguma noteikumu maiņa viņam piemērota nepamatoti, viņš var griezties bankā, un banka izskatīs un izvērtēs katru sūdzību individuāli.
Norēķinu konta apkalpošanas maksas ieviešana nakādā gadījumā nav saistāma ar veikto kredīta līgumu monitoringu. Personām, kas iesniedza sūdzību Patērētāju tiesību aizsardzības centram, pārsvarā ir pretenzijas tieši par norēķinu konta apkalpošanas maksas ievešanu, bet pašlaik tā ir atlikta līdz 2009.gada jūlijam, saprotot, ka klientiem nepieciešams laiks, lai izvērtētu lēmumus par savām vajadzībām atbilstošāko apkalpošanas modeli. Šis jautājums vēl tiks izskatīts bankas valdē.
Db.lv jau ziņoja, ka Patērētāju tiesību aizsardzības centrs ir izdevis pagaidu noregulējuma lēmumu, kas uzliek Aizkraukles Bankai pienākumu nekavējoties izbeigt maldinošu un agresīvu komercpraksi.