Latvijas nacionālā aviokompānija airBaltic un tās partneri – finanšu, telekomunikāciju, viesnīcu, tūrisma, transporta un izklaides nozaru kompānijas – iepazīstināja ar pirmo kopīgo Baltijas valstu lojalitātes programmu – BalticMiles.
BalticMiles ir lojalitātes programma, kurā iespējams krāt punktus par katru reizi, kad klienti izmanto BalticMiles partneru pakalpojumus vai produktus – lidojumus, finanšu, telekomunikāciju, viesnīcu, izklaides vai transporta pakalpojumus. Sakrātos punktus iespējams izmantot pie jebkura no BalticMiles partneriem (piemēram, lai iegādātos bezmaksas lidojumu, viesnīcas numuru, spa procedūru vai iznomātu auto). Šī iespēja padara BalticMiles par alternatīvu valūtu, ko var nopelnīt un iztērēt katrā lojalitātes programmas partneruzņēmumā.
Pašlaik BalticMiles ir iesaistīti deviņi partneri – Nordea, Latvijas Mobilais Telefons, Reval Hotels, ESPA Riga, Islande Hotel, SAS, Sixt, Eurolines un Forum cinemas. BalticMiles ir atvērta lojalitātes programma, kurā turpmāk varēs iesaistīties neierobežots skaits partneru no dažādām nozarēm – tā var būt gan banka, gan degvielas uzpildes stacija, gan pārtikas veikals, gan arī ķīmiskā tīrītava.
airBaltic prezidents un izpilddirektors Bertolts Fliks saka: «Ieviešot BalticMiles, mēs esam izveidojuši pirmo lojalitātes programmu, kas aptver visu Baltijas reģionu. Pieredze ar līdzīgām lojalitātes programmām pasaulē, piemēram, Kanādā, liecina, ka punkti kļūst par paralēlu valūtu. Programmā iesaistās aizvien vairāk partneru un punktus var iegūt un izmantot gandrīz visur – runājot pa tālruni, uzpildot degvielu, pērkot pienu un maizi vai arī tīrot apģērbu.»