Ar lieliem zaudējumiem strādājusī nacionālā lidsabiedrība airBaltic radusi iespēju iekasēt vairāk naudas, ieviešot lētajām lidsabiedrībām raksturīgus stingrus ierobežojumus bagāžas pārvadāšanai, vēsta laikraksts Diena.
Agrāk vairāki ar vienu rezervāciju ekonomiskajā klasē ceļojoši cilvēki varēja pieļaujamo bagāžas svaru sadalīt pēc pašu ieskatiem, piemēram, diviem atļautajos 40 kilogramos iekļaujot vienu 15, otru 25 kilogramu smagu somu.
Tagad airBaltic esot strikta — 20 kilogramu katram, un viss. Par katru papildu kilogramu jāpiemaksā Ls 10. Arī agrākā acu pievēršana uz vienu divu kilogramu pārsniegumu vairs netiekot pieļauta, informē Diena.
airBaltic viceprezidents Jānis Vanags norādījis, ka kopš gada sākuma aviosabiedrība iekļuvusi Eiropas punktuālāko sarakstā, jo no 100 lidmašīnām 95 izlido laikā. «Bagāžas apstrāde ir šķietami neliela lieta, bet tā mums ļauj uzlabot rādītājus,» viņš sacījis. Tas arī labāk ļaujot izplānot bagāžas izvietošanu lidmašīnā, kas ļauj ietaupīt degvielu.
Patērētāju tiesību aizsardzības centra pārstāve Sanita Bikseniece Dienai sacījusi, ka nekā nelikumīga lidsabiedrības darbībā nav. «Cita lieta, ka viņi tā pozicionējas kā lētā lidsabiedrība, lai gan cenas nav nemaz tik lētas,» viņa teikusi.