Pagājušajā gadā AS Latfood, kas ražo Ādažu čipsus, neto apgrozījums palielinājies par 2,6%, sasniedzot 9,76 miljonus latu, liecina Lursoft dati.
Kā minēts uzņēmuma vadības ziņojumā, sadarbības modeļa maiņa veicinājusi Igaunijas tirgus attīstības strauju kāpumu, kā arī apgūti jauni eksporta tirgi ārpus Baltijas valstīm. Pārdošanas apjomu stabils pieaugums aizvadītajā gadā nodrošinājis nepieciešamību ražošanā pāriet uz pastāvīgu trīs maiņu darbu, kas kopumā veicinājis ražošanas efektivitātes rādītāju uzlabošanos.
AS Latfood starp Baltijas valstīm vislabākos apgrozījuma pieauguma rezultātus izdevies sasniegt Igaunijā, kur pārdošanas rādītāji pārsniegti par 21%. Neto apgrozījuma pieaugums bijis vērojams arī eksporta darījumos ar Lietuvu, kur kāpums veidojis 7,1%. Neto apgrozījums Latvijā pērn bijis līdzīgs 2011.gada līmenim.
Pagājušo gadu AS Latfood noslēdzis ar 108 tūkstošu latu peļņu, kas ir ievērojams uzlabojums pēc 147 tūkstošu latu zaudējumiem 2011.gadā.
Šogad, līdzīgi kā iepriekš, AS Latfood prioritāte būs produkcijas eksporta pieaugums un sistemātiska uzņēmuma produkcijas īpatsvara palielināšana Baltijas tirgū, kas balstīta uz jaunu produktu izstrādi vietējā tirgū, kā arī jaunu produktu ieviešanu ārvalstu tirgos.
AS Latfood dibināta 1993.gada nogalē un Latvijā uzņēmuma produkcija atpazīstama ar zīmolu Ādažu Īstie Čipsi, savukārt uz ārvalstīm produkcija tiek eksportēta ar preču zīmi The original Taffel snacks.
Uzņēmums iekļauts Lursoft un laikraksta Dienas Bizness veidotajā Latvijas lielāko uzņēmumu TOP 500 sarakstā, pēc 2011.gada apgrozījuma ieņemot 470. vietu.