Būve

A7 posmu Iecava–Bauska sola pabeigt līdz Jāņiem

Dienas Bizness,14.05.2014

Jaunākais izdevums

Šosejas A7 posmu no Iecavas līdz Bauskai, kam pēc pērn atjaunotās virsmas šopavasar jāuzklāj horizontālais marķējums, ceļu būves uzņēmums SIA «Lemminkainen Latvija» sola pabeigt līdz Jāņiem, informē reģionālais medijs Bauskas Dzīve.

Marķējums jeb baltās sadalošās joslu līnijas bija vienīgais darbs, kas ģenerāluzņēmējam šajā projektā bija palicis nepadarīts, Bauskas Dzīvei apstiprinājis firmas tehniskais direktors Andris Velmunsks: «Lai to uzklātu, ceļam bija jābūt sausam, taču, kaut arī rudens bija silts, tas tomēr bija visai lietains, tāpēc ar pasūtītāju vienojāmies līnijas uzlikt pavasarī.»

Tumšais ceļš bez līnijām bija slikti saredzams, tāpēc rudens vakaros šoferiem dzīvās satiksmes posmā bija apgrūtināta braukšana. Tika uzklāta pagaidu viduslīnija, kas tagad jau padzisusi. Posma no Iecavas līdz Zorģiem būvnieki marķējumu bija paguvuši salikt.

Darbu pabeigšanai ir vēl pusotrs mēnesis, un līdz Jāņiem ceļš būs gatavs, solījis A. Velmunsks. «Tā kā šajā posmā jāmarķē diezgan daudz, mēnesi tas aizņems, jo patlaban bieži līst, ceļš ir mitrs, bet līnijas jāliek uz sausa ceļa. Kā apakšuzņēmējus esam nolīguši divas firmas – mūsu māsas kompānijas Lietuvas «Lemminkainen» speciālās marķēšanas nodaļas brigādi un vietējo uzņēmumu «KMK projekts»,» sacījis A. Velmunsks.

«Lemminkainen» strādnieki pielabojot arī «pārziemošanas sīkumus».

Komentāri

Pievienot komentāru
Ekonomika

Visi piedāvājumi Mežaparka estrādes pārbūvei par vairākiem miljoniem eiro pārsniedz tam plānotos tēriņus

LETA,24.03.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mežaparka estrādes pārbūves 1.kārtas konkursā saņemtie pretendentu piedāvājumi par sešiem līdz desmit miljoniem eiro pārsniedz tam paredzēto finansējumu, informējot par konkursa pretendentiem, norādīja Rīgas domes Īpašuma departamenta direktors Oļegs Burovs (GKR).

Kontroltāmē noteiktā summa šim projektam ir 19 401 698 eiro bez pievienotās vērtības nodokļa (PVN) un 23 476 055 eiro ar PVN.

Īpašuma departaments konkursā saņēma trīs pieteikumus un vakar tie tika atvērti. Visi trīs pretendenti ir personu apvienības.

Personu apvienības "Lemminkainen", kas sastāv no SIA "Lemminkainen Latvija" un Lemminkainen Eesti", piedāvājums paredz pārbūvi veikt par 24 584 553 eiro bez PVN un 29 747 309 eiro ar PVN.

Personu apvienība LNK, RERE, kas sastāv no SIA Re&Re un AS LNK Industries, piedāvā darbus veikt par 26 743 104 eiro bez PVN un 32 359 156 eiro ar PVN.

Savukārt personu apvienība Monum un Litana, kas sastāv no SIA monum un UAB Litana ir Ko, piedāvā veikt būvdarbus par 27 521 570 eiro bez PVN un 33 301 100 eiro ar PVN.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ceturtdien pabeigta arī Latvijā strādājošo Somijas būvniecības uzņēmumu YIT un «Lemminkainen» apvienošana, sacīts apvienotās kompānijas paziņojumā.

Apvienošanas gaitā «Lemminkainen» iekļauts YIT sastāvā.

Par apvienošanos abi uzņēmumi paziņoja jūnijā, un tās nolūks ir stiprināt pozīcijas Ziemeļvalstu tirgū.

Lēsts, ka apvienotās kompānijas gada ieņēmumi būs 3,4 miljardi eiro, bet gada peļņa - 85 miljoni eiro. Iecerēts, ka ietaupījumi apvienošanās dēļ līdz 2020.gadam sasniegs 40 miljonus eiro.

YIT darbojas Somijā, Latvijā, Lietuvā, Igaunijā, Zviedrijā, Norvēģijā, Dānijā, Krievijā, Polijā, Čehijā un Slovākijā.

LASI ARĪ:

Papildināts - Apvienojas būvuzņēmumi YIT un Lemminkäinen

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Būvuzņēmumi Lemminkäinen Corporation (Lemminkäinen) un YIT Corporation (YIT) šorīt paziņojuši par apvienošanos.

Apvienotais uzņēmums darbosies Somijā, Krievijā, Zviedrijā, Norvēģijā, Dānijā, Igaunijā, Latvijā, Lietuvā, Čehijā, Slovākijā un Polijā mājokļu celtniecībā un attīstībā, biznesa, ražošanas, sabiedrisko ēku celtniecībā un attīstībā, infrastruktūras celtniecībā un citās jomās.

Saskaņā ar plāniem apvienošanās radīs finansiāli spēcīgu kompāniju pilsētattīstības jomā. Jomas, kurās darbojas uzņēmumi, papildinās viena otru, mazinot ekonomisko ciklu ietekmi.

Provizoriskie apvienotās kompānijas kombinētie gada ieņēmumi būs aptuveni 3,4 miljardi eiro, bet peļņa - 85 miljoni eiro. Apvienotā kompānija nodarbinās 10 tūkstošus cilvēku un darbosies 11 valstīs.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Tiesa pagarina TAP plāna saskaņošanas termiņu vagonu rūpnīcas būvētājam Jelgavā

LETA,13.03.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīgas pilsētas Ziemeļu rajona tiesa līdz aprīļa sākumam pagarinājusi tiesiskās aizsardzības procesa (TAP) plāna izstrādāšanas termiņu Krievijas koncerna Uralvagonzavod (UVZ) meitasuzņēmumam AS Baltic Railway Holding (iepriekš UVZ Baltija).

Kā aģentūrai LETA paskaidroja tiesā, pamatojoties uz tiesā saņemto iesniegumu, 6.martā tiesa nolēma pagarināt TAP plāna saskaņošanas un izstrādāšanas termiņu. Tas ticis pagarināts līdz 8.aprīlim.

LETA jau ziņoja, ka Baltic Railway Holding, kam Jelgavā pagaidām apturēta topošās vagonu rūpnīcas būve, palicis parādā būvniekiem. Aģentūras LETA aptaujātie uzņēmumi atzina, ka vagonu rūpnīcas veidotājs viņiem palicis parādā un vairākus mēnešus nekādi maksājumi nav veikti, taču pagaidām uzņēmēji nezaudē cerības atgūt parādu. Neviens no uzņēmumiem nenosauca konkrētas summas, atsaucoties uz pasūtītāja līguma nosacījumiem un ētiku.

Komentāri

Pievienot komentāru
Būve

Uzsāks remontdarbus vēl sešos valsts autoceļu posmos

Dienas Bizness,25.05.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šonedēļ tiks uzsākti remontdarbi sešos valsts ceļu posmos, divi no tiem ir galvenās nozīmes autoceļi, informē VAS Latvijas Valsts ceļi (LVC) Komunikācijas daļā.

Tiks uzsākta Ainažu šosejas (A1) seguma atjaunošana posmā no Vidzemes šosejas līdz Baltezera beigām, būvdarbus veiks SIA Lemminkainen Latvija, investīciju apjoms ir 1,697 miljoni eiro, darbi tiks pabeigti līdz augusta vidum. Daugavpils šosejas seguma atjaunošanas darbus Krāslavas novadā veiks SIA Binders, investīcijas šajā objektā ir 1,828 miljoni eiro un darbi notiks līdz septembra nogalei. Pagaidām vēl šajos būvobjektos būtiski satiksmes ierobežojumi nav paredzēti.

Reģionālo un vietējo ceļu tīklā šonedēļ asfaltēto segumu atjaunošanas darbi sākas uz autoceļa Alūksne–Ape (P39) no 3. līdz 8. km, autoceļa Litene–Alūksne (P43) no 17. līdz 29.km un autoceļa Bārdaskrogs-Krabi (V381) Alūksnes novadā. Būvdarbus veiks SIA Lemminkainen Latvija, investīcijas objektā ir 204 tūkstoši eiro un darbus plānots paveikt jūnijā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Būve

Sarežģījumi uz laiku apturējuši vagonbūves rūpnīcas celtniecību

Dienas Bizness,19.02.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

«Es par šo tēmu negribētu runāt,» tā uz jautājumu, vai vagonbūves rūpnīcas celtniecības darbu pasūtītāja akciju sabiedrība «UVZ Baltija» nekavē norēķinus, laikrakstam Zemgales Ziņas atbildējis teritorijas sagatavotāja uzņēmuma SIA «Lemminkainen Latvija» darbu vadītājs Andris Paeglītis. No komentāriem atsakās arī pati vagonbūves giganta kompānija, gan uzsverot – pēc neliela pārtraukuma darbi atsākti.

«Visi darbi objektā Aviācijas ielā 2 un 2a notiek pēc grafika,» laikrakstam skaidrojis «UVZ Baltija» direktora vietnieks būvniecības jautājumos Andris Vaišļa. Uz lūgumu komentēt Zemgales Ziņu rīcībā nonākušo informāciju, ka UVZ vagonbūves projekts janvārī uz laiku apturēts, jo kompānijai radušās finanšu grūtības un tā nav norēķinājusies ar pāļu dzinēju somu uzņēmumu «Lemminkainen Latvija», A.Vaišļa atbildējis: «Ņemot vērā to, ka akciju sabiedrība «UVZ Baltija» ir liela un sevi cienoša kompānija, mēs nekomentējam baumas.»

Komentāri

Pievienot komentāru
Būve

Ādažos ceļa remontdarbus veiks naktīs

Lelde Petrāne,28.07.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

No 28.jūlija līdz 7.augustam SIA Lemminkainen Latvija Rīgas gatvē Ādažos seguma atjaunošanas darbus veiks nakts stundās. Ceļu būvnieki tur atjauno veco Tallinas šoseju, kas kādreiz gāja caur Ādažu ciematu jeb vietējo autoceļu V30 Baltezers-Ādaži (Rīgas gatvi) posmā 0,52.-4,16. km, informēja VAS Latvijas Valsts ceļi pārstāvis Voldemārs Šķēle.

Jau veicot vecā asfaltbetona seguma frēzēšanas darbus, tika konstatēts, ka satiksmes intensitāte posmā ir ļoti augsta un nav iespējams nodrošināt pilnīgu remontējamā posma izolēšanu. Tāpēc, lai nodrošinātu kvalitatīvu un prasībām atbilstošu asfaltbetona kārtu ieklāšanu, kā arī, lai nekavētu satiksmi, SIA Lemminkainen Latvija līdz pat 7.augustam Ādažos paredz strādāt pa nakti.

Nepiemērotu laika apstākļu gadījumā darbu izpildes termiņš var tikt pagarināts. Darbs nakts stundās ir saskaņots ar Ādažu novada domi. Asfaltēšanas darbu laikā ir iespējams paaugstināts trokšņa līmenis un vibrācijas.

Komentāri

Pievienot komentāru
Būve

Autoceļa Iecava–Bauska virskārtas atjaunošanu turpinās maijā

Dienas Bizness,08.04.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Autoceļa A7 Rīga–Bauska–Lietuvas robeža posma Iecava–Bauska virskārtas atjaunošanu plānots turpināt maijā, informē reģionālais medijs Bauskas Dzīve.

Pagājušajā vasarā ceļu būves firma «Lemminkainen» pēc valsts akciju sabiedrības «Latvijas valsts ceļi» (LVC) pasūtījuma atjaunoja ceļa nodilušo virskārtu, taču līdz aukstā gadalaika sākumam īsti nepaguva uzklāt seguma horizontālos apzīmējumus.

Darbus esot iecerēts pabeigt pēc 5. maija, kad atsāksies pērn nepaveiktais process, Bauskas Dzīvi informējis LVC Bauskas nodaļas vadītājs Dzintars Dzenis.

Kopš decembra autoceļa atjaunošanā ir tehnoloģiskais pārtraukums. «5. maijā paredzēts atsākt pērn nepabeigtos darbus – seguma uzklāšanu. Visi darbi iekļāvušies plānotajos līdzekļos,» paudis Dz. Dzenis. LVC vērtēs un analizēs arī posma kvalitatīvos rādītājus, proti, kā atjaunotā virskārta izturējusi satiksmes slodzi ziemā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

SIA Mogotel no šā gada 22. decembri pārņem lielāko viesnīcu Bauskā, kura turpmāk darbosies kā Rixwell Bauska Hotel, kļūstot par sesto Rixwell zīmola viesnīcu Latvijā. Pirmās piecas šī zīmola viesnīcas jau darbojas Rīgā, informē uzņēmumā.

«Esam ļoti gandarīti, ka Rixwell viesnīcu tīklam pievienojusies pirmā viesnīca ārpus Rīgas. Sadarbībā ar viesnīcas Rixwell Hotel Bauska īpašnieku tuvākajā laikā plānojam veikt virkni uzlabojumu viesu ērtībām,» informē SIA Mogotel ģenerāldirektore Jeļena Stirna.

Piecstāvu Rixwell Bauska Hotel atrodas Bauskas pilsētas centrā, Slimnīcas ielā 7., un līdz šim darbojās ar nosaukumu ABC Bauska Hotel. Kvalitātes un aprīkojuma ziņā viesnīca pilnībā atbilst 3 zvaigžņu viesnīcas statusam.

Kopumā SIA Mogotel patlaban operē 8 Latvijas viesnīcas - divas Wellton zīmola viesnīcas Rīgā, 5 Rixwell zīmola viesnīcas Rīgā un vienu Rixwell zīmola viesnīcu Bauskā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pārņemot Honkongas saldo ēdienu tradīcijas, Santa Belte ar draugu Norbertu Zalpēteru izveidojuši SIA Tatti, kuras meistarstiķis ir burbuļvafeles.

SIA Tatti piedāvā burbuļvafeles, ko cep no pašu gatavotas mīklas, pilda ar saldējumu, papildina ar dažādām mērcēm, sezonas ogām un citiem labumiem, ko ikviens pats var izvēlēties. Uzņēmums savas vafeles piedāvā izbraukumos, tikko atvērtajā kafejnīcā Bauskā, bet nākotnē ir plānots piedalīties ielu ēdiena jeb street food pasākumos kaimiņvalstīs.

Šādas vafeles nāk no Honkongas, kur tas ir tradicionāls ielu ēdiens. «Mēs ar Norbertu kādu laiku dzīvojām Itālijā, mazā ciematiņā ar nosaukumu Tatti. Tas bija brīnišķīgs laiks, ļoti šarmanta vieta, tāpēc, domājot par uzņēmuma nosaukumu, ilgi galva nebija jālauza, uzreiz zinājām, ka nosaukums būs Tatti. Burbuļvafeļu ideja nav mūsu unikāls izgudrojums. Vēsturiski šīs vafeles nāk no Honkongas, bet jau vairākus gadus to gatavošana ir pasaules trends. Tā arī mēs ceļojot noskatījām burbuļvafeles kā kaut ko interesantu,» stāsta S. Belte. Abi 2017. gadā nopirka pirmo burbuļvafeļu pannu, tad arī tika izmēģinātas neskaitāmas receptes, līdz nonāca līdz īstajai. Apņēmības pilni, bez īpašām cerībām, tikai ar domu pamēģināt pirmo reizi piedāvājuši vafeles klientiem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Autotransporta direkcija no piektdienas īslaicīgi samazinās autobusu reisu skaitu, jo, ieviešot ārkārtējo situāciju Covid-19 izplatības mazināšanai, reģionālo maršrutu autobusos pārvadāto pasažieru skaits turpina būtiski kristies, aģentūru LETA informēja Autotransporta direkcijā.

Direkcijā atzīmēja, ka, sākoties otrajam Covid-19 infekcijas izplatības vilnim, ir vērojams pasažieru skaita kritums - septembrī reģionālo maršrutu autobusos vienā dienā vidēji tika pārvadāti vairāk nekā 68 000 pasažieru, oktobrī - aptuveni 56 000, bet novembra sākumā - apmēram 46 000 pasažieru. Paredzams, ka pasažieru skaita kritums turpināsies.

Tāpat Autotransporta direkcijā norādīja, ka direkcija turpina regulāri sekot līdzi pasažieru skaita izmaiņām, īslaicīgi slēdzot tos reisus, kuros pasažieru praktiski nav, tomēr nepieciešamības gadījumā tos varēs operatīvi atjaunot. Plānots, ka reisu skaits tiks samazināts tajos maršrutos, kuru pamatfunkcija nav saistīta ar iedzīvotāju nogādāšanu darbavietās vai skolēnu nogādāšanu izglītības iestādēs.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ekonomika

Atļauj turpināt Mežaparka Lielās estrādes pārbūves konkursu

Žanete Hāka,20.03.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Iepirkumu uzraudzības birojs atļāvis Rīgas domei turpināt Mežaparka Lielās estrādes pārbūves 1.kārtas konkursu, liecina paziņojums IUB.

Konkursa nolikumu apstrīdēja SIA Balt Trest un SIA Lemminkainen Latvija.

Iebildumi bija par vairākiem punktiem.

Tā, piemēram, iesniedzējs norādīja, ka nolikumā ietverts nosacījums, ka pretendentam ir jābūt pieredzei kā ģenerāluzņēmējam specifiskas ēkas būvdarbu veikšanā, kur būvdarbu vērtība ir vismaz 19 miljoni eiro un platība ir 15 000 m2 . Iesniedzējs vērsa uzmanību, ka šajā gadījumā līguma priekšmets ir 1 ēka un ļoti liela teritorija, kurā jāveic inženierkomunikāciju būvdarbi un teritorijas labiekārtojums. Iesniedzējs norādīja, ka no kopējās paredzamās līguma summas ēkas būvdarbu summa aizņem tikai nelielu daļu, savukārt lielāko paredzamo līguma summas daļu veido 2 Lēmums ir saistošs bez paraksta, un tā elektroniskā versija atbilst lēmuma oriģinālam inženierkomunikāciju un teritorijas labiekārtošanas darbu vērtība. Līdz ar to Iesniedzēja ieskatā nav pamata visu paredzamo līguma summu attiecināt tieši tikai uz ēkas būvniecību, kā rezultātā nav pamatoti prasīt, lai pretendentam būtu pieredze tieši ēkas būvniecībā par šādu summu. Iesniedzējs uzskata, ka minētā prasība ir izslēdzama vai tajā jānosaka, ka par atbilstošu pieredzi var tikt uzskatīta ne tikai ēkas, bet arī inženierkomunikāciju vai teritorijas labiekārtošanas būvdarbi ar atbilstošu vērtību. Savukārt iepriekšējā pieredzē veiktās ēkas būvniecībā noteiktie 15 000 m2 nav samērojami ar konkursa ietvaros veicamās ēkas būvniecību, bet gan attiecināmi uz kopējiem teritorijas labiekārtojumiem.

Komentāri

Pievienot komentāru
Būvniecība un īpašums

Latvijas tilti un Kauno keliai lūdz Eiropas Savienības Tiesas skaidrojumu lietā par Viļņas rietumu apvedceļa būvdarbu konkursu

LETA,12.06.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

AS Latvijas tilti un uzņēmums Kauno keliai vērsušies pie Lietuvas apelācijas tiesas, kas izskata to sūdzību saistībā ar lēmumu noraidīt prasību atcelt konkursu par Viļņas rietumu apvedceļa trešās kārtas būvdarbiem, un lūguši to vērsties pēc skaidrojuma Eiropas Savienības (ES) Tiesā.

Norādīts, ka šis gadījums Lietuvas tiesu praksē licis pievērst uzmanību vairākiem līdz šim nepētītiem jautājumiem saistībā ar ES direktīvu piemērošanu atklāto iepirkumu procedūrās Lietuvā, kuru risināšanai nepieciešams detalizēts Eiropas Savienības Tiesas skaidrojums.

«Jautājums nav par vienu konkursu - Lietuvas tiesu lēmumi var noteikt spēles noteikumus, ko turpmāk ievēros visas valsts vai pat ES ceļu būves nozare,» izteicies Latvijas tiltu valdes priekšsēdētājs Genādijs Kamkalovs. «Tiesu lēmumi noteiks, vai atklātuma latiņa ceļu būves konkursos Lietuvā paliks zemu - pelēkajā zonā, kas raisa daudz šaubu, vai arī šajā sabiedrībai tik svarīgajā, par Lietuvas un ES nodokļu maksātāju līdzekļiem finansējamajā nozarē tiks apstiprināti visiem pieņemami atklātuma standarti. »

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

VAS Latvijas Valsts ceļi (LVC) speciālisti ir konstatējuši defektus remontdarbos uz Valmieras šosejas (a/c Inčukalns-Valmiera-Igaunijas robeža (Valka) (A3)) posmā no Rubenes līdz Mellupes tiltam.

LVC Ceļu laboratorijas mērījumi un būvuzraudzības veiktās pārbaudes liecina, ka atsevišķos posmos uzklātā asfalta virskārta nav līdzena. Šajā objektā būvnieks ir SIA Binders, apakšuzņēmējs - SIA Lemminkainen Latvija. Būvnieki par saviem līdzekļiem pārbūvē seguma virskārtu autoceļa posmos pie Valmiermuižas gājēju pārejas un aiz Valmieras pie pagrieziena uz Valku.

Būvnieki labo defektus arī uz autoceļa Ventspils (Leči)-Grobiņa (P111), kur vienā posmā pārbaudes mērījumi uzrādīja neatbilstību izurbto paraugu sliežu testā - asfalts bija pārāk nenoturīgs pret paliekošām deformācijām, kas nozīmē, ka var parādīties rises. Šajā objekta ģenerāluzņēmējs ir SIA Strabag, apakšuzņēmējs - SIA Via. Posmā ar konstatēto neatbilstību būvniekiem par saviem līdzekļiem būs jāklāj jauns asfalts. LVC eksperti pārbaudīs asfaltbetona virskārtas izturību pret paliekošajām deformācijām arī pārbūvētai asfalta segai.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Samazinoties ceļu būvdarbu izmaksām, valsts iecerējusi papildus atjaunot segumu vēl uz vairāk nekā 30 kilometriem ceļu; diskutabls ir jautājums par kvalitāti.

Tā kā ceļu būves kompānijas va/s Latvijas Valsts ceļi konkursos piedāvā darbus veikt par būtiski zemākām cenām, nekā pasūtītājs iepriekš prognozējis, par ietaupītajiem līdzekļiem šobrīd paredzēts papildus atjaunot segumu deviņos km valsts galveno autoceļu, 20,5 km reģionālajos autoceļos un vienā kilometrā vietējo autoceļu. Ar ietaupīto uz valsts reģionālajiem un vietējiem autoceļiem veiks arī papildu segumu virsmu apstrādi kopumā vairāk nekā 36 km garumā, liecina va/s Latvijas Valsts ceļi (LVC) DB sniegtā informācija.

Valsts galveno autoceļu programmā papildu līdzekļi paredzēti Rīgas – Ventspils šosejas seguma atjaunošanai no 136,5. līdz 145,5. km, savukārt uz valsts reģionālajiem ceļiem Ulbroka – Ogre, Rīga (Jaunciems) – Carnikava – Ādaži, Kandava – Saldus, Valmiera – Rūjiena – Igaunijas robeža tiks saremontēti posmi četru līdz sešu km garumā. LVC pārstāvji gan norāda - ņemot vērā, ka iepirkumi vēl notiek, prognozējams, ka šis saraksts papildināsies.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Sākta seguma atjaunošana uz autoceļa Juglas papīrfabrika–Upesciems

Dienas Bizness,14.09.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sākti seguma atjaunošanas darbi Biķernieku ielas turpinājumā – reģionālā autoceļa posmā no Juglas papīrfabrikas līdz tiltam pār Mazo Juglu (0,00.-1,89. km), informē VAS Latvijas Valsts ceļi.

Darbi posmā tiks veikti secīgi pa 700 m gariem posmiem, kuros satiksmi jau sākot ar trešdienu, 16. septembri regulēs luksofori vai būvnieka norīkoti satiksmes regulētāji. Šajā autoceļa posmā plānots veikt vecā asfalta seguma frēzēšanu, jaunas izlīdzinošās un virskārtas ieklāšanu.

Būvdarbus veic SIA Lemminkainen Latvija un to līgumcena ir 225 000 eiro (ar PVN). Novembrī darbus plānots pabeigt.

Pagājušajā gadā uz šī autoceļa tika pilnībā pārbūvēts tilts pār Mazo Juglu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Būvniecība un īpašums

Apstrīd Mežaparka Lielās estrādes pārbūves 1.kārtas iepirkumu

Žanete Hāka,13.02.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Divi uzņēmumu iesnieguši sūdzību Iepirkumu uzraudzības birojam, kurā apstrīd Mežaparka Lielās estrādes pārbūves 1.kārtas iepirkumu, liecina paziņojums IUB.

Sūdzību iesniegusi SIA Balt Trest un SIA Lemminkainen Latvia. Pagaidām nav zināms datums, kad IUB izskatīs sūdzību.

Db.lv jau rakstīja, ka Mežaparka Lielās estrādes pirmā posma rekonstrukcija izmaksās palielinājušās līdz 23 miljonus eiro un skatītāju vietu skaits palielināsies līdz 30 000, Mežaparka lielās estrādes pārbūves projekta pirmā rekonstrukcijas posma būvprojekta prezentācijā sacīja projekta autori Austris Mailītis un Juris Poga.

Poga pastāstīja, ka plānots estrādes rekonstrukciju sākt vasaras sākumā.

Estrādes pirmā posma izbūve izmaksās 23 176 157 eiro. No tiem 43% finansējuma paredzēti skatītāju laukam, 22% skatītāju lauka aprīkojumam, 25% piebraucamajiem ceļiem un 10% ārējiem inženiertīkliem.

Komentāri

Pievienot komentāru
Būvniecība un īpašums

Turpina apstrīdēt 6,77 miljonu eiro vērto Jelgavas ielu infrastruktūras izbūves konkursu

Žanete Hāka,04.02.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Iepirkumu uzraudzības birojs (IUB) saņēmis kārtējo sūdzību Jelgavas pilsētas domes izsludinātajā konkursā par satiksmes termināla apkalpošanai nepieciešamās ielu infrastruktūras izbūvi Jelgavā.

Sūdzību iesniegusi SIA Lemminkainen Latvija un SIA Ceļu būvniecības sabiedrība Igate.

Konkurss tika izsludināts jūnijā, taču pēc tam tajā tika veikti vairāki grozījumi. Novembrī par konkursa uzvarētāju tika pasludināta SIA Ceļu būvniecības sabiedrība Igate, kuras piedāvātā līgumcena bija 4,6 miljoni latu (6,5 miljoni eiro), taču rezultātus apstrīdēja būvkompānija SIA Binders. Kā db.lv skaidroja uzņēmuma valdes loceklis Normunds Luste, pamatojoties uz pieprasītajiem iepirkuma komisijas protokoliem, kompānijas pārstāvji apšauba izvēlētā pretendenta kvalificēšanos atbilstoši konkursa nolikumam.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ekonomika

Papildināta - FOTO: Rimi iecerētais Baltijas loģistikas centrs ļaus dubultot preču apgrozījumu

LETA,21.03.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Zviedrijas mazumtirdzniecības koncernam ICA Gruppen piederošās mazumtirdzniecības ķēdes Rimi iecerētais Baltijas loģistikas centrs nodrošinās iespēju dubultot preču apgrozījumu, šodien žurnālistiem norādīja Rimi Baltic loģistikas un piegāžu ķēdes direktore Aiga Priede.

Telpu platības pieaugums par gandrīz 150% kāpinās loģistikas pakalpojumu eksportu. Tāpat centralizētā loģistika viena gada laikā ļaus samazināt CO2 izmešu apjomu par apmēram 1300 līdz 1400 tonnām, ietaupīt teju pusmiljonu litru degvielas gadā, kā arī nobraukt par 1,35 miljoniem kilometru mazāku attālumu.

Rimi loģistikas centra paplašināšanas rezultātā patlaban esošās uzņēmuma noliktavas telpas Augusta Deglava ielā, Rīgā, tiks paplašinātas par 42 630 kvadrātmetriem, kopumā sasniedzot 69 130 kvadrātmetrus. Taču kopējā telpu platība, iekļaujot arī administratīvo un biroju korpusu, būs apmēram 94 000 kvadrātmetri.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Atsākti būvdarbi uz tilta pie Rīgas HES; autovadītājiem jārēķinās ar ierobežojumiem

Dienas Bizness,01.07.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šonedēļ atsākti pagājušā gadā uzsāktie tilta pār Rīgas HES Rīgas apvedceļa posmā Salaspils – Babīte remontdarbi. Tiks veikta asfalta virskārtas frēzēšana, saistes un asfalta virskārtas ieklāšana, kā arī atjaunota tilta šuvju hermetizācija, informē VAS Latvijas Valsts ceļi.

Autovadītājiem jārēķinās, ka vismaz trīs nedēļas objektā varētu būt dažādi satiksmes ierobežojumi. Satiksme tiks organizēta pa vienu joslu un regulēta ar luksoforiem (nakts stundās), savukārt dienā satiksmi organizēs regulētāji. Braukšanas ātrums tiks ierobežots līdz 50 km/h. Lai šķērsotu objektu, būs nepieciešamas papildus apmēram 15- 20 minūtes. Būvdarbus veic PS LNK Industries Group. Darbus plānots pabeigt līdz augusta sākumam.

Tāpat šonedēļ uzsākti virsmas apstrādes darbi valsts reģionālā autoceļa Tukums – Auce – Lietuvas robeža (P104) posmā no Jaunpils līdz Bikstu stacijai, Jaunpils novadā. Būvobjektā darbu norises vietās noteikti ātruma ierobežojumi līdz 50 km/h, kā arī vienā posmā paredzēta reversīvā satiksme. Lai šķērsotu objektu, būs nepieciešamas papildus 5 minūtes. Būvdarbus veic SIA Lemminkainen Latvija. Darbus plānots pabeigt līdz augusta beigām.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Periodiskai Rīgas ielu seguma atjaunošanai, ko ar nelielām izmaiņām gadu no gada veic vienas un tās pašas firmas, šogad finansējums lielāks nekā pēdējos sešus gadus

Konkursā par Rīgas ielu segumu periodisku atjaunošanu 2014. gadā uzvarējušas trīs kompānijas – SIA Roadeks, a/s Ceļu pārvalde un SIA CBF Binders, kopējā līguma summa ir 5,2 milj. eiro, liecina informācija Iepirkumu uzraudzības biroja (IUB) mājaslapā. Tik finansiāli ietilpīgs iepirkums šai jomā nav veikts kopš 2008. gada, kad līdzīgā konkursā kopējā līgumcena sasniedza 12,6 milj. eiro.

Tie paši

Pētot, kas iepriekšējos gados tikuši pie šī Rīgas domes pasūtījuma, secināms, ka lielākoties tās ir vienas un tās pašas firmas, piemēram, Binders un Ceļu pārvalde katra kopš 2008. gada uzvarējusi četros konkursos, Roadeks – plūca laurus 2012. gadā. Kā regulāri šī konkursa uzvarētāji iepriekšējos gados parādās arī a/s A.C.B. Izņēmums bija vērojams pērn, kad ielu seguma atjaunošanas darbi tika SIA Lemminkainen Latvija, SIA Tilts un SIA CBF Ļ-KO, kopējā līgumcena bija 2,7 milj. eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru
Būve

Par 18 miljoniem eiro vērienīgi rekonstruēs Daliņa stadionu Valmierā

Zane Atlāce - Bistere,29.01.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

#Plānota esošā stadiona pārbūve, jaunas vieglatlētikas manēžas un viesnīcas celtniecība.

Valmieras pilsētas pašvaldības domes sēdē 25.janvārī deputāti lēma atbalstīt līguma slēgšanu ar piegādātāju apvienību Lemminkainen par Jāņa Daliņa stadiona pārbūvi un vieglatlētikas manēžas būvniecību, informē pašvaldībā.

Būvniecības darbus plānots uzsākt jau 2018.gada februārī un pabeigt divu gadu laikā. Kopējās projekta realizācijas izmaksas plānotas 17 850 287 eiro apmērā (bez PVN), tai skaitā valsts budžeta finansējums ne mazāks kā 5 300 000 eiro.

«Vieglatlētika ir visu sporta veidu pamatā. Tā kā Valmiera jau izsenis bijusi pasaules līmeņa vieglatlētu «šūpulis» un Vidzemes sporta centrs, likumsakarīgi ir turpināt pilnveidot sporta infrastruktūru pilsētā. J.Daliņa stadions pašreizējā izskatā ir kalpojis jau ilgus gadus, šobrīd tas ir tehniski un morāli novecojis, kā arī ir nepietiekama platība, lai nodrošinātu treniņu iespējas visiem sportot gribētājiem. Tam ir nepieciešama pārbūve. Savukārt manēža pēc projekta realizācijas atbilstoši starptautiskiem standartiem būs modernākā Latvijā. Varēsim Valmierā organizēt augsta līmeņa sacensības, vienlaikus nodrošinot ērtu un patīkamu vidi sportam un veselīgam dzīvesveidam valmieriešiem,» uzsver Valmieras mērs Jānis Baiks.

Komentāri

Pievienot komentāru
Būvniecība un īpašums

Sāks Vidzemes šosejas asfalta segas rekonstrukcijas darbus

Žanete Hāka,09.04.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Nākamnedēļ, 13.aprīlī uz valsts galvenā autoceļa A2 Rīga-Sigulda-Igaunijas robeža (Veclaicene) ceļu būves firma SIA Binders sāks sagatavošanās darbus pirms asfalta segas rekonstrukcijas šā ceļa posmā no 15,40. līdz 25,50. km jeb no pagrieziena uz Langstiņiem līdz nobrauktuvei no Garkalnes dzelzceļa pārvada, informē kompānijas pārstāve Vita Noriņa.

Nākamās nedēļas laikā uz šosejas tiks uzstādītas brīdinājuma zīmes, izveidotas pagaidu pārbrauktuves satiksmes plūsmas novirzīšanai, veikti citi ceļa segas rekonstrukcijas uzsākšanai nepieciešamie priekšdarbi.

Sākot ar 20.aprīli, satiksmei pilnībā tiks slēgta brauktuve virzienā no Rīgas visā rekonstrukcijai paredzētā posma garumā. Satiksme abos virzienos tiks organizēta blakus brauktuvē, kur šobrīd ir ceļa divas joslas virzienam uz Rīgu. Satiksmes organizēšanai netiks izmantoti luksofori, taču būs noteikti ātruma ierobežojumi.

Uz blakus brauktuvi tiks pārceltas arī virzienā no Rīgas esošās sabiedriskā transporta pieturvietas, bet pieturvieta Remberģi tiks pārcelta apmēram 600 m uz priekšu Siguldas virzienā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Divas nedēļas būs ļoti apgrūtināta satiksme Baltezerā; šoferiem tas var prasīt papildu pat 1,5 stundu

Dienas Bizness,03.07.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sākot no pirmdienas, 6. jūlija, aptuveni divu nedēļu garumā, uz Tallinas šosejas (A1) no viadukta Ainažu virzienā līdz Ādažiem (km 0,00-6,30) notiks asfalta ieklāšanas darbi, kuru laikā satiksme caur Baltezeru būs stipri apgrūtināta, informē VAS Latvijas Valsts ceļi.

Katru dienu plānots ieklāt asfaltbetonu aptuveni 1,5 km garā posmā, vienā joslā, visu satiksmi novirzot pa otru - brīvo joslu. Dienas laikā satiksme tiks organizēta ar satiksmes regulētājiem, savukārt naktīs - ar luksoforiem.

Asfaltēšanas darbus plānots uzsākt pēc plkst. 9 katru darba dienu, izņemot sestdienas un svētdienas, kad darbi un būtiski satiksmes ierobežojumi objektā nav plānoti.

Laikā, kad asfaltēšana notiks uz uzbraukšanas un nobraukšanas rampām no un uz Vidzemes šoseju, satiksme tiks organizēta pa apbraucamajiem ceļiem, no kuriem viens būs apgriešanās vieta uz Vidzemes šosejas (A2), kur šobrīd satiksme pārkārtojās no divām brauktuvēm uz vienu (aptuveni 15,2. km) un otrs apbraucamais ceļš būs pa Berģu pārvadu pār Vidzemes šoseju (A2), kā arī izmantojot atlikušās rampas mezglā. Aicinām autovadītājus pievērst īpašu uzmanību norādēm!

Komentāri

Pievienot komentāru
Būve

Liepājas šosejas 15 km garā posma rekonstrukcijā ieguldīti astoņi miljoni eiro

Dienas Bizness,28.10.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Liepājas šosejas (A9) Rīga (Skulte) – Liepāja posma no 148. līdz 163. kilometram pie Kalvenes rekonstrukcijā ieguldīti astoņi miljoni eiro, informē VAS Latvijas Valsts ceļi (LVC) Komunikācijas daļa.

Darbus veica piegādātāju apvienība SIA Aizputes ceļinieks un SIA 8.CBR. Šosejas posmā veikta segas rekonstrukcija, reciklējot veco segu un pievienojot Liepājas metalurga domnas sārņus, kā arī trīs kārtu asfaltbetona ieklāšana. Remontdarbu gaitā tika rekonstruēts tilts pār Stulbes upi un izbūvētas pieturvietas un paviljoni.

Rekonstruētā ceļa posma svinīgā atklāšana plānota trešdien, 29. oktobrī. Tāpat plānots apsekot pabeigtos un esošos būvdarbus uz šosejas Rīga – Jelgava – Lietuvas robeža posmā no Platones līdz Lielvircavas pagriezienam, kur būvdarbus ir veicis SIA Strabag, objekta izmaksas vairāk kā seši miljoni eiro un posmā no Lielvircavas pagrieziena līdz Elejai un Lietuvas robežai, kur vēl notiek būvdarbi, kuru veicējs ir SIA Lemminkainen un kopējās investīcijas ir 5,5 miljoni eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru