Igaunijas pārtikas ražotāja Premia Foods mērķis ir būt pirmajā trijniekā katrā valstī un katrā segmentā, kur šī uzņēmumu grupa darbojas.
«Vēlams būt pirmajiem vai otrajiem. Tas nozīmē, ka jāpārdod ļoti daudz,» saka Katre Kevaska, AS Premia Foods mārketinga direktore un valdes locekle. Viņa piekrīt, ka tie ir augsti mērķi, bet citādi nevarot izdzīvot - tikko esi ceturtais vai piektais, peļņas iespējas nopietni sarūk. Pērn uzņēmuma apgrozījums palielinājies par 14%, salīdzinot ar iepriekšējo gadu; eksporta īpatsvars bija ap 72%.
AS Premia Foods darbojas trīs biznesa segmentos - ražo gan saldējumu, gan saldētus produktus, gan saldētas un atdzesētas zivis. Tās mērķa tirgus ir Baltijas valstis, Somija, Zviedrija un arī Krievija, galvenokārt - Sanktpēterburga. Uzņēmumu grupa Premia Foods izveidota samērā nesen (2008. gadā), bet tās pirmsākumi meklējami vēl 1951. gadā, kad Tallinā izveidota saldētava vietējiem gaļas produktiem, sviestam u.c.
Pērn uzņēmuma lielākais biznesa segments bija zivis - 42% no apgrozījuma, bet nozīmīgākais tirgus - Somija. Otrs nozīmīgākais Premia Foods biznesa segments ir saldējuma ražošana.