Pārtikas produktu vairumtirgotājam Premia FFL pērn izdevies palielināt apgrozījumu par 7,3%, sasniedzot 15,052 miljonus eiro, liecina Lursoft dati.
Vairumtirdzniecības uzņēmumam pērn izdevies izkļūt no zaudējumiem, kas tam bija radušies iepriekš un gadu Premia FFL noslēdza ar peļņu 122,907 tūkstošu eiro apmērā.
Pagājušajā gadā uzņēmums veica investīcijas atsevišķu dabiski nolietoto pamatlīdzekļu nomaiņai pret jauniem, nodrošinot pamatlīdzekļu bāzes attīstību uzņēmuma vajadzībām un tuvākajiem attīstības plāniem. Tāpat arī pērn uzņēmums aktīvi strādāja pie produktu attīstības, ieviešot tirgū vairākus jaunus produktus.
Runājot par saviem nākotnes plāniem, Premia FFL vadība norāda, ka tiek plānots uzlabot konkurences pozīciju visu galveno produktu tirgos, kā arī uzlabot pārdošanas rādītājus. Jāatzīmē, ka uzņēmums nākotnē iecerējis arī turpināt darbu pie darbības efektivitātes uzlabošanas.
2000. gada martā dibinātais uzņēmums nodarbojas ar saldēto pārtikas produktu vairumtirdzniecību.