Nepatīkamus brīžus aizvadītajā nedēļā piedzīvojuši vairāki cilvēki, kuri vēlējās izņemt naudu no bankomāta veikalā top! Pļaviņās - iekārta bankas kartes «norijusi», atstājot klientus bez naudas, vēsta reģionālais medijs Staburags.
Veltas kundze no Pļaviņām Staburagam pastāstījusi, ka pie bankomāta bijusi 4. maijā. Nekādu brīdinājumu par to, ka iekārta nestrādā, nav bijis.
«Gribējām izņemt naudu, lai svētkos iepirktos. Kad nospiedu PIN koda ciparus, nebija nekādas norādes, ka bankomāts bojāts. Turpat līdzās strādājošās veikala kasieres arī mūs nebrīdināja, lai gan vēlāk noskaidrojām, ka iekārta nedarbojas jau no 2. maija. Tā bez bankas kartes palika mans dēls un vēl citi. Zvanījām pa norādīto tālruņa numuru, un tur darbiniece nelaipnā balsī atbildēja, ka paši vainīgi, viņa neko palīdzēt nevar, un nolika klausuli. Svētkus nācās pavadīt bez naudas un neziņā, ko lai tālāk dara,» sašutusi bijusi pļaviņiete.
Akciju sabiedrības Swedbank, kam pieder bankomāts šajā veikalā, klientu apkalpošanas daļā medijs noskaidrojis, ka par bankomāta bojājumiem tiešām jāziņo pa norādīto tālruni. Tomēr, lai tiktu pie bankas kartes, jāsazinās ar banku, kas to izsniegusi, lai noformētu jaunu. Ja šāda vajadzība ir bankomāta tehniskās kļūmes dēļ, tad šis pakalpojums ir bez maksas. Iepriekšējo bankas karti no «ēdelīgā» bankomāta gan atgūt nav iespējams. Drošības apsvērumu dēļ to iznīcina.
Kad Staburags sazinājies ar Swedbank, tās bankomāts konkrētajā vietā atkal darbojies.