Jaunākais izdevums

Classnote radītāji tradicionālo pierakstu kladi vēlas aizstāt ar digitālu rīku planšetdatorā

Aplikācija Classnote sola ātrāku un ērtāku pierakstu veikšanu planšetdatorā. «Tā ļauj ne tikai pierakstīt tekstu, bet arī veidot tehniskos zīmējumus, vēlāk pievienosim arī iespēju ērti pierakstīt vienādojumus – tas, kas studentiem un skolēniem ir vajadzīgs,» stāsta Mārtiņš Bratuškins, pierakstu veikšanas aplikācijas Classnote idejas autors.

Classnote mērķauditorija ir studenti un skolēni. Ar laiku paredzēts šo produktu piedāvāt arī korporatīvajiem klientiem, kas to varētu izmantot sapulcēs.

Pierakstu rīks ir gandrīz gatavs, bet vēl nav publiski pieejams. «Komanda strādā, lai maksimāli ātri to piedāvātu tirgū,» viņš sola.

Aplikācija izstrādāta Android ierīcēm, bet paredzēts to pielāgot arī citām šobrīd populārām platformām – iOS un Windows8.

Šīs ieceres realizācija sākta pavisam nesen – savu ideju M. Bratuškins prezentēja maijā notikušajā Garage48 pasākumā Ventspilī, kur pieteicās pārējie komandas dalībnieki. «Garage48 sniedz sajūtu, ka viss notiek ļoti ātri. Realitātē ļoti svarīgs ir finansējums. Šobrīd mēs strādājam uz entuziasma pamata. Jā, mēs saņēmām tūkstoš latu balvu Garage48, ar ko maksājām par servera izmantošanu u.tml. Taču, sākot patstāvīgu darbību, šāda summa nav nekas liels. Galvenais mērķis tagad ir piesaistīt finansējumu, lai šim projektam pievērstos kā pilna laika ikdienas darbam,» viņš norāda.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

TheMonetizr, kas palīdz spēļu izstrādātājiem pelnīt naudu ar produktiem, kas apdrukāti ar spēles tematiku, uzņemts labi zināmajā jaunuzņēmumu akseleratorā Techstars

«Šim akseleratoram ir pasaulē lielākais kontaktu tīkls, kas mums paver iespējas satikties ar praktiski jebkuru uzņēmumu pasaulē, ar ko gribam sastrādāties. Šis bija galvenais iemesls izvēlēties tieši šo akseleratoru,» saka Mārtiņš Bratuškins, TheMonetizr (Monetization Solutions Inc.) līdzīpašnieks. Papildus iemesls ir iespēja vēl trīs mēnešus atrasties tur, kur ir uzņēmuma potenciālie klienti – ASV. Viņš uzsver, ka atrašanās tur palielina iespējas, ka viņi integrēs šo risinājumu savās spēlēs, tāpēc šī iespēja jāizmanto.

TheMonetizr mērķis akseleratorā ir integrēt savu produktu vismaz desmit spēlēs ar vismaz desmit tūkstošiem aktīvo lietotāju. «Šo mērķi plānojam sasniegt līdz šī gada novembrim. Ņemot vērā, ka šis akselerators atrodas citā vietā ASV, kur esam bijuši iepriekš, tur būs cita spēļu izstrādātāju kopiena, ar ko iepazīsimies, un šis mērķis tiešām varētu būt reāli sasniedzams,» spriež M. Bratuškins.

Komentāri

Pievienot komentāru
Start-up

Kāpēc vajadzīga startup diena?

Anda Asere,12.09.2017

Tehnoloģiju, politikas, startup un dzīvesstila festivāls Digital Freedom Festival un tā stratēģiskais partneris Lattelecom vēlas, lai 12. septembris oficiāli būtu Startup diena Latvijā, apliecinot valsts vēlmi aktīvi sadarboties ar startup uzņēmumiem un novērtējot to pienesumu valsts ekonomiskajai attīstībai.

Foto: Digital Freedom Festival

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tehnoloģiju, politikas, startup un dzīvesstila festivāls Digital Freedom Festival un tā stratēģiskais partneris Lattelecom vēlas, lai 12. septembris oficiāli būtu Startup diena Latvijā, apliecinot valsts vēlmi aktīvi sadarboties ar startup uzņēmumiem un novērtējot to pienesumu valsts ekonomiskajai attīstībai.

Lai uzzinātu jaunuzņēmēju domas par šādas dienas nepieciešamību, db.lv vaicāja, kāpēc šāda diena nepieciešama un kāpēc ir svarīgi apzināties startup kā nozīmīgu biznesa nozari.

«Lielākā daļa jaunuzņēmēju startup nozarē mērķē uz tādiem lieliem ārvalstu tirgiem kā ASV, kuru izmērs ir nesalīdzināmi lielāks kā Latvijas un līdz ar to arī potenciālais ekonomiskais pienesums Latvijas ekonomikai un sabiedrībai, piemēram, ar jaunām darba vietām. Jo vairāk eksportējošu uzņēmumu, jo labāk mums visiem. Jaunuzņēmumiem izaugsmes fāzē bieži pietrūkst labi darbinieki, tāpēc ceru, ka šāda diena ļaus popularizēt darbu jaunuzņēmumos,» vērtē Dāvis Siksnāns, Printful vadītājs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Cilvēki vēl nesaprot, cik daudz laika patērē, risinot darba pārpratumus, kas radušies nepilnīgas komunikācijas dēļ, pārliecināts ir mobilās lietotnes Penchestra autors Mārtiņš Bratuškins

Pirms pusotra gada DB rakstīja par Mārtiņa mobilo lietotni Classnote, kas bija paredzēta dažādu pierakstu veikšanai – skolā, augstskolā, sapulcēs. Tomēr laika gaitā viņš labāk izprata auditorijas vajadzības un radīja jaunu produktu – vizuālās sadarbības rīku Penchestra, kas domāta, lai uzlabotu tādu kolēģu sadarbību, kuri nesēž vienā birojā.

Izzina vajadzības

Mārtiņš vadās pēc principa, ka 90% panākumu saistīti ar kontaktiem un dažādu pasākumu apmeklēšanu, tāpēc dodas uz teju visiem iespējamiem – Seed Forum, Startup Sauna, Nodera Biznesa skola utt.

«Ar vienu mentoru no Start- up Sauna man izveidojās labs kontakts, un viņš mani uzaicināja uz akseleratoru Somijā Helsinki Ventures, kas orientēts tieši uz klientu attiecību veidošanu,» viņš stāsta. Akselerācijas programma notika pusotru mēnesi – divas nedēļas gatavojoties un mēnesis Helsinkos. Programmas organizatori bija izvēlējušies 12 idejas, ar kurām strādāt, un vēlāk izvēlējās četras, kuras attīstīt uz vietas Somijā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

TheMonetizr palīdz mobilo spēļu izstrādātājiem pelnīt naudu ar produktiem, kas apdrukāti ar spēles tematiku, tostarp telefona vāciņiem, krekliem, cepurītēm

Fotogrāfijas - raksta galerijā!

«Mums ir programmatūra, kas ļauj spēļu izstrādātājiem ielikt savās spēlēs mūsu kodu, kas spēlētājiem dod iespēju iegādāties kādu no produktiem brīdī, kad lietotājs ir sasniedzis kādu konkrētu spēles līmeni. Tā ir iespēja iegādāties produktu lētāk nekā citiem vai iegūt iespēju nopirkt kaut ko, kas nav pieejams citiem,» stāsta Mārtiņš Bratuškins, TheMonetizr (Monetization Solutions Inc.) līdzīpašnieks. Tie ir īpaši produkti cilvēkiem, kas ir pietiekami lojāli spēlei. TheMonerizr saviem klientiem iesaka sākt piedāvāt īpašos produktus tiem, kuri spēlē pavadījuši vismaz stundu. Tad var sākt piedāvāt uzlīmītes, piespraudītes un citus lētākus produktus, bet, jo lojālāki ir lietotāji, jo vērtīgāki produkti tiek piedāvāti. «Nākotnē gribam būt starpnieks starp lielajiem zīmoliem – ne tikai spēļu – un mobilajās ierīcēs aktīvo auditoriju. Mēs varam līdzdarboties jebkurā mobilajā pieredzē, kur sasniedz kādu rezultātu,» saka Mārtiņš.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazais bizness

Sekojot idejai: Palielina vērtību

Anda Asere,11.12.2018

Uzņēmuma dibinātāji Andris Merkulovs, Mārtiņš Bratuškins un Reinis Skorovs

Foto: Ieva Leiniša/LETA

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Monetizr strādā pie risinājuma spēļu izstrādātājiem, kas palīdz palielināt šo kompāniju ieņēmumus, uzlabot lietotāju iesaisti

Uzņēmums palīdz spēļu izstrādātājiem apbalvot lietotājus, kuri sasniedz zināmu līmeni, piedāvājot iegādāties dažādus produktus ar spēles simboliku, piemēram, T-kreklus, cepures, mobilo telefonu vāciņus, kas nav pieejami citiem spēlētājiem zemākos līmeņos. Tādējādi Monetizr ļauj palielināt spēlētāja dzīvescikla vērtību. Vienā no gadījumiem esošā spēlētāja vidējā dzīvescikla vērtība bija septiņi dolāri un kompānija to palielināja par 25%. «Mēs vēlamies kļūt par pasaules līderi to kompāniju vidū, kas palīdz spēļu izstrādātājiem palielināt spēlētāju dzīvescikla vērtību,» saka Mārtiņš Bratuškins, Monetizr (Monetization Solutions Inc.) līdzdibinātājs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Izdevniecība “Dienas Bizness” sadarbībā ar “MiTek Baltic” 23. martā organizē tiešsaistes konferenci nozares profesionāļiem “Koka būvniecība Latvijā – attīstības iespējas un izaicinājumi”.

Koka kā būvniecības materiāla konkurētspēja nepārtraukti pieaug, to apliecina gan tehnoloģiskās iespējas, gan vispārējā nepieciešamība rast klimatneitralitāti veicinošus risinājumus.

Kamēr citās valstīs koks kā atjaunīgais dabas resurss, viens no ilgtspējīgākajiem materiāliem, kura pielietošana ir teju neierobežota, tiek plaši izmantots pilsētapbūvē, Latvijā par koka būvniecības priekšrocībām ir tikai aptuvens priekšstats. Lielākā daļa no koka saražotās produkcijas tiek eksportēta uz citām valstīm, kur koka būvniecība ir augstu novērtēta.

Kā Latvijā veicināt koksnes materiālu izmantošanu ēku būvniecībā? Vai nākotnē šī nozare varētu ieņemt nozīmīgu daļu no kopējās Latvijas tautsaimniecības attīstības? Cik informēta ir sabiedrība par koka ēku ilgtspējību un ko valsts no savas puses var darīt, lai apgūtu nozares potenciālu, īpaši, ja raugās no klimatneitralitātes rakursa?

Komentāri

Pievienot komentāru