Atpūta

Piektdienas intervija ar Drošas braukšanas skolas jauno vadītāju Jāni Vanku

Lelde Petrāne,29.01.2016

Jaunākais izdevums

Biznesa portāls Db.lv piedāvā piektdienas mini interviju sēriju. Katru nedēļu kāds no uzņēmējdarbības vides pārstāvjiem sniedz atbildes uz jautājumiem - gan nopietniem, gan arī personīgākiem.

Uz jautājumiem šonedēļ atbild SIA Drošas braukšanas skola vadītājs Jānis Vanks. «Uzņēmumu ir radījuši entuziasti, kam patīk strādāt gan ar auto, gan cilvēkiem. Bieži iesaistāmies un arī paši īstenojam satiksmes drošībai veltītus sociālos projektus,» par savu darbavietu stāsta J. Vanks.

Kāpēc Jūs strādājat šajā uzņēmumā/nozarē?

Viss, kas saistīts ar automašīnām un braukšanu, ir mana sirds lieta. Šajā nozarē vēl ir daudz darāmā. Jāstrādā, lai valstī mazinātu ceļu satiksmes negadījumu un tajos cietušo skaitu. Tas ir izaicinājums, un man patīk izaicinājumi.

Kas Jūs iepriecina un kas Jūs apbēdina, kad raugāties uz Jūsu pārstāvēto nozari un Latvijas valsti kopumā?

DBS sniedz daudzveidīgus pakalpojumus, un kaut zināmā mērā šie pakalpojumi ir savstarpēji radniecīgi, tie tomēr saistīti ar dažādām nozarēm. Par autovadītāja vai motovadītāja apliecības iegūšanu (A un B kategorija) varam runāt gari un plaši, jo šī nozare ir ļoti sena un komplicēta. B kategorijas gadījumā iepriecina tas, ka piedāvājums pārsniedz pieprasījumu. Jā, biznesam tas ir grūti, jo ir ļoti liela konkurence, taču tas ļauj klientam izvēlēties - iegūt apliecību pēc iespējas lētāk, vai tomēr mācīties braukt pareizi, droši un būt par sevi pārliecinātam autovadītājam. Turklāt, plašāk raugoties, parasti tas nemaz neizmaksā dārgāk, jo apmācības metodes ir daudz efektīvākas un individuālākas, uz konkrētu klientu orientētas.

Taču plašajam piedāvājumam ir arī ēnas puses, jo daudzi nozares pārstāvji ir «aizķērušies» deviņdesmitajos gados, kad pār visu valdīja skaidra nauda un lētākā cena, kad patērētājs nebija tik kritisks un prasīgs. Tas bojā priekšstatu par nozari un bieži vien rada negatīvas emocijas. Apbēdina vidējā statistiskā autovadītāja maldīgais uzskats, ka viņš brauc ļoti labi un papildu apmācība nav nepieciešama. Toties labā ziņa ir tā, ka jaunā paaudze mainās. Drošība, atbildība par sevi un saviem tuvajiem cilvēkiem kļūst arvien svarīgāka, kas, protams, arī palīdz sniegt mūsu pakalpojumus arvien vairāk.

Kas Jūs iepriecina un kas Jūs apbēdina, kad raugāties uz Jūsu pārstāvēto uzņēmumu?

Mēs esam neliels uzņēmums ar lielu vārdu. Mums ir ļoti draudzīgs un enerģisks kolektīvs. Vienīgais, kas mani varētu apbēdināt, ir laika trūkums, jo mums ir tik daudz interesantu plānu un ideju, kas vēl jārealizē. Ļoti priecājos, ka mūsu uzņēmums jau kuro gadu pēc kārtas uzrāda stabilu izaugsmi visās pakalpojumu sadaļās.

Vai Jūs un Jūsu pārstāvēto uzņēmumu var atrast interneta sociālajos tīklos un sociālajos portālos? Kāpēc – jā vai nē?

Jā, gan es pats, gan arī uzņēmums aktīvi lietojam sociālos medijus. Uzskatu, ka tā ir mūsu nākotnes neatņemama daļa. Sociālie mediji, īpaši mūsu biznesā, ir viens no efektīvākajiem pārdošanas un reklāmas kanāliem. Īpaši, runājot par autovadītāja apliecības iegūšanu, jo jaunieši ļoti aktīvi izmanto sociālos portālus. Mums ir jāiet līdzi laikam un tendencēm. Pateicoties sociālajiem medijiem, šobrīd sasniegt vēlamo auditoriju mums ir vieglāk nekā jebkad iepriekš. Agrāk būtu jādrukā «flaieri» un jāmētā pa kāpņu telpu pastkastītēm...

Vai uzņēmumā izjūtat problēmas, kas saistītas ar darbaspēku?

Kvalificēts darbaspēks būs pieprasīts jebkurā laikā un jebkurā biznesā. Arī mēs izjūtam vieglu nepietiekamību. Taču, tā kā saviem darbiniekiem un partneriem piedāvājam ne tikai konkurētspējīgu atalgojumu, bet arī labu atmosfēru un lielisku aprīkojumu, par darbaspēka trūkumu nevaram sūdzēties.

Kas jāņem vērā cilvēkam, kurš vēlas strādāt Jūsu pārstāvētajā uzņēmumā?

Jābūt pozitīvam, jāgrib mācīties un attīstīties, un jāprot ne tikai izprast, bet arī pārdot mūsu uzņēmuma piedāvātos pakalpojumus. Arī B kategorijas braukšanas instruktoram ir jāmāk klientam pastāstīt, ka svarīgi ir ne tikai «iekalt» CSDD eksāmenu nokārtošanai nepieciešamo, bet arī tiešām iemācīties braukt, būt harmonijā ar automašīnu un zināt, kā rīkoties ekstremālās situācijās.

Kādi ir uzņēmuma tuvākie un tālākie mērķi?

Mērķis ir turpināt attīstīt un pilnveidot visus mūsu pakalpojumus, kāpināt apjomu.

Pastāstiet par savu ceļu uz pašreizējo amatu un to, kāds bija Jūsu pirmais darbs?

Mani ļoti interesē automašīnas, braukšana, autosports. Jau 10 gadus nodarbojos ar autosportu un pēdējos divus gadus biju pievērsies sportiskas braukšanas trenera pienākumiem, paralēli strādājot ar auto nesaistītā nozarē. Saņemot piedāvājumu uzņemties DBS vadību, nespēju atteikt, jo šajā amatā apvienojas gan mani hobiji, gan profesionāls intereses.

Mana pirmā oficiālā darba vieta bija STATOIL DUS Jugla, ko apvienoju ar studijām Latvijas Universitātē. Liels paldies manai pirmajai darba vietai, jo tā bija laba skola gan darbā ar cilvēkiem, gan pārdošanā, gan saimnieciskajās lietās.

Kā un kad radies Jūsu pārstāvētā uzņēmuma nosaukums un logo?

Uzņēmumu 2005. gadā izveidoja četri domubiedri, kuru dzīvesveids bija cieši saistīts ar auto. Viņi apzinājās, ka satiksmes drošības veicināšana ir veids, kā uzlabot sabiedrības dzīves kvalitāti. Tā kā Eiropā drošas braukšanas skolas jau bija ļoti populāras, radās doma tādu izveidot arī Latvijā. Nosaukums tika izvēlēts skaidrs un pašsaprotams, tāds, kam nav vajadzīgi paskaidrojumi. Logo radās dabiski, apvienojot grafiskus elementus, kas izsaka jomas un piedāvājuma esenci.

Atklājiet kādu faktu, kuru mūsu lasītāji, iespējams, vēl nezina par Jūsu pārstāvēto uzņēmumu.

Uz B kategorijas apmācībām pie mums nāk ļoti daudz ārvalstu studentu, kas vēlas iegūt autovadītāja apliecību šeit Latvijā. Mūsu skolā var iegūt B kategorijas autovadītāja apliecību, mācoties gan latviešu, gan angļu, gan krievu valodās.

Kādas izmaiņas likumdošanā Jūs vēlētos redzēt?

Ļoti gribētos, lai arī Latvijā pieņem likumu, kāds ir gan Lietuvā, gan Igaunijā, gan lielākajā daļā Eiropas valstu, par to, ka pēc autovadītāja apliecības iegūšanas katram jaunajam autovadītājam ir jāiziet obligātā drošas braukšanas apmācība. Esmu piedalījies semināros un redzējis neskaitāmus pierādījumus tam, ka šāda papildu apmācība tiešām uzlabo autovadīšanas spējas un ievērojami samazina uz ceļiem cietušo skaitu.

Vai ir kas tāds, kas Jūs pēdējā laikā ir patiesi pārsteidzis – patīkami vai nepatīkami?

Nemīlu runāt par nepatīkamo, jo esmu optimists. Tādēļ par patīkamo. Tas noteikti ir Raimonda Strokša panākums, piesaistot Latvijai vēl vienu pasaules mēroga pasākumu. Es runāju par pasaules rallijkrosa čempionāta posmu, kas šogad norisināsies Biķernieku trasē. Protams, nevaru nepieminēt arī Reiņa Nitiša un Jāņa Baumaņa sasniegumus šajā disciplīnā. Arvien vairāk dzirdam Latvijas vārdu pasaulē tieši ar sportu saistītās lietās – bobslejs, skeletons, basketbols, autošoseja, pludmales volejbols...tas ir ļoti iespaidīgi un pārsteidzoši.

Ja Jums gribētu noorganizēt ideālas pusdienas, kādas tās būtu?

Esmu pilnīgs un galīgs benzīngalva. Manas ideālās pusdienas būtu Beļģijas SPA Francorchamps trasē, īpašā vietā, kur var redzēt sacensības, piemēram, F1. Tādā brīdī pat nav īpaši svarīgi, kāds ēdiens tiek pasniegts...

Kura grāmata/filma/personība ir uz Jums atstājusi vislielāko ietekmi – profesionāli un personīgi?

Ja runājam par profesionālām lietām, tad tā noteikti ir Ross Bentley grāmata Ultimate speed secrets. Tā ir katra autosportista bībele. Iegādājos to pirms pāris gadiem un kopš tā laika smeļos tajā visu gan autosportam, gan drošai braukšanai nepieciešamo. Ļoti viegli lasāma un noderīga grāmata tiem, kam interesē braukšana un sportiska braukšana.

Kur un kā vislabāk atpūsties pēc darba un smelties enerģiju?

Nodarbojoties ar sportu. Lai kāds tas arī būtu. Pēc darba spēlējot basketbolu, es domāju tikai par to, kas notiek laukumā. Tas ļauj smadzenēm atpūsties un restartēties. Tas arī uztur fiziski labā formā, kas ir ļoti svarīgi. Man, protams, vislabāk patīk atpūsties pasākumos, kas saistīti ar autosportu. Man ir nepieciešama kustība un notikumi.

Kā, Jūsuprāt, vislabāk iztērēt loterijā laimētus 10 tūkstošus eiro?

Tā nav tik liela summa, lai izmainītu manu dzīvi, taču tā noteikti var izmainīt dzīvi kādam, kam šī summa nav sasniedzama. Visdrīzāk lielāko daļu no šīs summas es ziedotu labdarībai. Tā daru arī bez loterijas laimesta un iesaku tā rīkoties arī citiem, kam ir tāda iespēja. Sev atstātu nelielu summu, par ko uzrīkotu kādu interesantu pasākumu saviem draugiem, jo draugi ir liela vērtība.

Izstāstiet, lūdzu, savu mīļāko anekdoti vai kādu smieklīgu/interesantu atgadījumu no dzīves/darba.

Puisis kārto eksāmenus autoskolā. Eksaminators uzdod jautājumu:

- Lūk krustojums, lūk jūsu mašīna, lūk smagā automašīna, lūk tramvajs. Kurš krustojumu šķērsos pirmais?

- Motociklists.

- Nav te nekāda motocikla!!! Lūk jūsu mašīna, lūk smagā automašīna, lūk tramvajs. Kurš krustojumu šķērsos pirmais? Puisis kārtīgi padomājis:

- Motocikls! Eksaminators dusmās:

- Nu no kurienes šeit ir uzradies motocikls!!!?????

- Velns viņu zina, no kurienes tie vienmēr uzrodas....

Jūsu novēlējums db.lv lasītājiem.

Esiet pozitīvi, domājiet pozitīvi. Esiet optimisti. Dariet to, kas jums patīk. Tā jūs gūsiet lielāko gandarījumu un sasniegsiet labākos rezultātus. Brauciet droši!

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Pārbaudīt, nevis iegāzt

Laura Mazbērziņa,18.02.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvija autoskolu apmācību līmeņa jomā nav pati sliktākā valsts pasaulē, bet arī ne labākā, uzskata Drošas Braukšanas Skolas vadītājs Jānis Vanks.

Drošas Braukšanas Skolas (DBS Autoskolas) vadītājs ir runājis ar saviem kolēģiem Lielbritānijā, kur apmācību process tiek organizēts citādi. Mums diezgan daudz kas ir palicis no senajiem laikiem, piemēram, apmācību process. Lielbritānijā teoriju var mācīties pats un pēc tam eksāmenu kārtot elektroniski. «Lielākā atšķirība Latvijai un Lielbritānijai eksāmenu jomā ir tas, ka tur uzdotie jautājumi nav, lai «iegāztu», bet gan, lai pārbaudītu zināšanas. Taču Latvija arī pārorientējas uz Lielbritānijas pieeju,» norāda J. Vanks. Viņš atzinīgi vērtē modernizētos CSDD teorijas eksāmenus, kuros ir ieviesti video jautājumi. Video jautājumu mērķis ir veicināt jauno autovadītāju izpratni par drošu rīcību uz ceļa, kā arī sekmēt pieklājību un toleranci starp satiksmes dalībniekiem.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Autosportists Jānis Vanks: tagad hobijs pāraudzis par darbu

Lelde Petrāne,07.01.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Par Drošas Braukšanas Skolas (DBS Autoskola) vadītāju kļuvis Jānis Vanks, kurš plašāk pazīstams kā autosportists, savukārt profesionālo karjeru līdz šim veidojis dažādu uzņēmumu vadībā. Jāņa Vanka pievienošanās kolektīvam tiek uzsvērta kā viens no nozīmīgākajiem soļiem DBS Autoskolas darbības tālākā attīstībā.

«Mūsu mērķis vienmēr ir bijis augt, kas pēdējos gados arī ir labi izdevies – DBS apgrozījums ik gadu palielinās par aptuveni 20%,» norāda DBS Autoskolas valdes loceklis Artūrs Priednieks.

«Svarīgākais mērķis, stājoties DBS Autoskolas direktora amatā, ir ne tikai paplašināt autoskolas darbību un turpināt iesāktās satiksmes drošības aktivitātes, bet arī veicināt nozares attīstību kopumā. Strādājam pie sertifikācijas izstrādes drošas braukšanas instruktoriem – šo jautājumu ir būtiski risināt, jo instruktora profesionalitāte un spējas ir noteicošais, vai informācija un zināšanas tiks liktas lietā pareizi, padarot satiksmi uz Latvijas un pasaules ceļiem drošāku,» pauž J. Vanks.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Mūžībā aizgājis reklāmas aģentūras DDB Latvija dibinātājs un uzņēmējs Edgars Skulte

LETA,06.02.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pirmdien mūžībā aizgājis reklāmas aģentūras «DDB Latvija» dibinātājs, uzņēmējs Edgars Skulte, informēja uzņēmuma pārstāvis Andris Rubīns.

Atvadīšanās nu Skultes notiks sestdien, 9.februārī, plkst.11 Rīgas Anglikāņu Svētā Pestītāja baznīcā.

Uzņēmuma pārstāvji izsaka līdzjūtību Skultes tuviniekiem, draugiem un kolēģiem.

Reklāmas aģentūra «DDB Latvija» darbu sāka 1995.gadā, un Skulte kā viens no uzņēmuma dibinātājiem bija arī tās pirmais vadītājs.

Kā liecina «Firmas.lv» pieejamā dati, Skulte strādājis valdē tādos uzņēmumos kā SIA «Nords Porter Novelli», «DFTS serviss», «Drošas braukšanas skola», AS «RCL», «Latvijas Reklāmas asociācijā» un biedrībā «Atbalsti autosportu». Tāpat Skulte savas profesionālās darbības laikā vairākos uzņēmumos pildījis izpilddirektora un komercdirektora amata pienākumus.

Komentāri

Pievienot komentāru
Sports

VIDEO, FOTO: Baltijas autošosejas čempionāta ceturtais posms

Laura Mazbērziņa,30.07.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Biķernieku ovāla trasē startēja Baltijas autošosejas čempionāta ceturtais posms «Motul Grand Prix». «Latvijas Nascar» sacensības Rīgā norisinājās jau otro gadu.

«Latvijas Nascar» sacīkstēs 1740 metrus garajā Biķernieku ovāla trasē devās aptuveni 40 sportisti. Šī Biķernieku trases konfigurācija ir vairāk nekā divas reizes īsāka par Biķernieku tradicionālo auto apli.Kā pirmie sacīkstes atklāja «Hankook Trophy» klašu sportisti. Pirmais sacensību brauciens izvērtās notikumiem bagāts – riteni nolauzt izdevās kādreizējam S1600 klases čempionam Nikolajam Žurovļevam, tikmēr Jānis Blušs braucienu noslēdza trases malā ar pārsistu riepu, bet lietuviešu sportistu, Lada Open klases līderi Arūnu Kudarausku pievīla motors. Braucienā uzvarēja Dmitrijs Savatējevs (S1600 klase), Nacionālajā klasē uzvara Jānim Vankam.

Otrais «Hankook Trophy» brauciens sākās ar atceltu startu, jo līdera Savatējeva spēkratam radās eļļas noplūde. Brauciens sākās bez Krievijas sportista, lai gan vēlāk viņam tomēr izdevās doties trasē. Savu pirmo uzvaru S1600 ieskaitē posma kopvērtējumā izcīnīja Reinis Trūps, otrā vieta šoreiz Savatējevam, bet trešais bija igauņu sportists Stīvens Pūsts. Lada Open klasē šajā posmā uzvara jaunpienācējam Alvim Staškēvicam.

Komentāri

Pievienot komentāru
Bankas

Guseļņikovs: Norvik bankas prasība pret valsti nav 200 miljonu eiro apmērā

LETA,25.02.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

#Guseļņikovs apgalvo, ka šādu skaitli Rimšēvičs esot izdomājis, lai iespaidotu sabiedrību.

Latvijas Bankas prezidenta Ilmāra Rimšēviča apgalvojums, ka «Norvik banka» un tās īpašnieki prasībā Starptautiskajā investīciju strīdu izskatīšanas centrā (International Centre for Settlement of Investment Disputes (ICSID)) no Latvijas vēlas piedzīt 200 miljonus eiro, neatbilst patiesībai, ar sabiedrisko attiecību speciālistu palīdzību sagatavotā rakstiskā atbildē aģentūrai LETA apgalvoja «Norvik bankas» lielākais īpašnieks Grigorijs Guseļņikovs.

Guseļņikovs apgalvo, ka šādu skaitli Rimšēvičs esot izdomājis, lai iespaidotu sabiedrību. Tomēr Guseļņikovs izvairījās publiskot prasības apmēru.

Guseļņikovs stāsta, ka ar prasībā šķīrējtiesā grib panākt, ka vēja parku attīstītājs SIA «Winergy» tiek izslēgts no krimināllietas par naudas izkrāpšanu, lai varētu uzņēmumu pārdot.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

FOTO: Mainās Valsts policijas autotransporta trafarējums

Laura Mazbērziņa,11.06.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Valsts policija (VP) prezentējusi savu jauno vizuālo identitāti, kas tapusi sadarbībā ar Latvijas Mākslas akadēmiju.

Līdz ar to mainīsies policijas autotransporta trafarējums.

Latvijas Mākslas akadēmijas studenti gandrīz gadu strādāja pie Valsts policijas uzdevuma – izveidot jaunu trafarējuma dizainu policijas operatīvajam transportam, kas būtu mūsdienīgs. Latvijas Mākslas akadēmijas studentu grupas kopumā izstrādāja sešus interesantus, profesionālus un prasībām atbilstošus piedāvājumus, no kuriem policijas un akadēmijas ekspertu atzinību tomēr guva Latvijas Mākslas akadēmijas Funkcionālā dizaina nodaļas studentes Megijas Jurevicas un Sallijas Štāles, doc. Maijas Rozenfeldes un prof. Ingūnas Eleres vadībā, veidotais dizains.

Jaunajā dizainā attēloti likteņupes Daugavas straumes ritmi. Kustība un dinamika, kas izriet no upes steigas, simbolizē virzību uz priekšu nākotnē. Šie elementi stilizētā veidā asociējas arī ar Laimas zīmi jeb Laimas slotiņu. Tā simbolizē mūžību un ritmu, dvēseles sargātāju. Zīme ir veiksmes, svētības un laimes simbols.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šonedēļ Latvijas autosporta vidē aizsākts netradicionāls, taču mūsdienīgs projekts, kas ir jauns autošosejas attīstības virziens - "Latvijas Automobiļu Federācijas" autošosejas komisijas paspārnē izveidots pirmais digitālais autošosejas čempionāts ar nosaukumu "e-motorsport.lv".

Linda Medne, Latvijas Automobiļu federācijas ģenerālsekretāre, stāsta: "Pēc Starptautiskās Automobiļu federācijas lēmuma uzsākt digitālo autosporta sacensību rīkošanu, ir likumsakarīgi arī nacionālajām federācijām spert šādu soli. Latvija šajā jomā nebūs pionieris, bet mēs iesaistāmies pietiekami laicīgi, lai nostiprinātu savas pozīcijas un mūsu sportisti spētu nonākt līdz pasaules līmeņa sacensībām. Šāda veida projekti nozīmē sekot mūsdienu tendencēm un attīstīties."

Projekta iniciatori ir vietējais autošosejas sacensību seriāls "ABC RACE" un autosporta simulatoru klubs "SRC Riga". Šādu sacensību priekšrocības salīdzinājumā ar īsto autošoseju ir ne vien ievērojami zemākas izmaksas, bet arī iespēja biežāk aizvadīt treniņus un gūt sacīkšu pieredzi ar visdažādāko sacīkšu tehniku.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Trešdaļai automašīnu problēmas ar drošības sistēmām

Dienas Bizness,26.05.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Septiņās Latvijas lielākajās pilsētās aprīļa beigās un maija sākumā norisinājās īpaša akcija – Servisa diena, kurā bez maksas tika pārbaudīta gandrīz 1000 automašīnu atbilstība drošas satiksmes prasībām. Veicot pārbaudes, atklāts, ka vairāk nekā trešdaļai automašīnu ir problēmas kādā no drošības sistēmām.

«Servisa dienās atklājās satraucoša aina – teju 38% automašīnu tika konstatētas drošības sistēmu problēmas. Visvairāk šādu defektu bija tieši Rīgā – gandrīz katrai otrajai automašīnai. Zīmīga tendence novērojama riepu izvēlē. Aplūkojot akcijas dalībnieku transportlīdzekļus jāsecina, ka reģionos vairāk izvēlas braukt ar M+S vai iepriekšējās sezonas ziemas riepām, savukārt rīdzinieki vasaras sezonā biežāk maina riepas uz atbilstošām. Iespējams tāpēc reģionos katrai piektajai automašīnai bija problēmas ar atbilstošu riepu protektora dziļumu, savukārt Rīgā šādi trūkumi tika konstatētas tikai 0,5% akcijas dalībnieku, » stāsta DBS Autoskolas direktors Jānis Vanks.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Uzņēmēju žurnāla Dienas Bizness izdevums #38

DB,17.09.2024

Dalies ar šo rakstu

Vadītājam uzņēmuma veiksmes stāstā ir liela nozīme, taču vēl būtiskāka ir vadības komandas loma, uzskata Ilze Grase-Ķibilde, bijusī Møller Baltic Import izpilddirektore.

Cik spēcīga ir vadības komanda, tik spēcīgs ir arī uzņēmums, jo mēs nevaram likt visas kārtis uz vienu cilvēku. Svarīgi apzināties, ka neviens no mums nav supercilvēks - mēs visi pieņemam gan pareizus, gan kļūdainus lēmumus, tāpēc ir būtiski darbavietā radīt tādu vidi, kurā nevienam no mums nav jābaidās atzīt savas kļūdas vai palabot citam citu, domā I.Grase-Ķibilde.

Vēl uzņēmēju žurnāla Dienas Bizness 17.septembra numurā lasi:

Statistika

Noguldījumi uz nakti strauji palielina bezskaidras naudas apriti

Tēma

Finanšu ministrijas veiktā nodokļu analīze ir kļūdaina

Nodokļi

Latvijā ieviesīs bagātnieku nodokli

Aktuāli

Ne viss ir zelts, kas spīd. Lielākie nodokļu maksātāji ir lieli pēc likuma

Komentāri

Pievienot komentāru
Sports

DBS Autoskolas līdzdibinātājs kļūst par pasaules līmeņa auto sporta menedžeri

Lelde Petrāne,27.03.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šogad Pasaules rallijkrosa čempionātā divkārtējā Pasaules RX čempiona Petera Solberga komandai pievienojies viens no DBS Autoskolas dibinātājiem un drošas braukšanas aizsācējiem Latvijā Artūrs Priednieks.

No šā gada A. Priednieks koordinēs komandas PSRX Volkswagen World RX Team Sweden darbu starp Vācijas un Zviedrijas nodaļām, kā arī būs atbildīgs par komandas darbu Zviedrijas bāzē.

2005. gadā A. Priednieks izgāja Swedish Active Driving kursus Zviedrijā, pirms tam ieguvis Defensive Driving Certificate un Jim Russell Racing Drivers School Certificate (England), kā arī apguvis Certificate Defensive Driving Instructors Course Anglijā, līdz ar ko tika uzsākta DBS Autoskolas darbība, kurā A. Priednieks stājies amatā kā apmācību direktors/akcionārs. Skola tika izveidota ar mērķi mazināt ceļu satiksmes negadījumu skaitu uz Latvijas ceļiem, kā arī uzlabot autovadītāju braukšanas prasmes.

Komentāri

Pievienot komentāru