Schenker izveido tranzīta noliktavu Krievijas apgādei, ceturtdien vēsta laikraksts Dienas Bizness.
Līdz ar tirdzniecības globalizāciju un kompāniju prasībām pēc jauniem risinājumiem arī loģistikas kompānijas veido jaunas piegāžu ķēdes, optimizējot kravu nosūtīšanas un apstrādes procesus, ietaupot laiku un naudu, kā arī paaugstinot piegāžu drošību, sarunā ar DB norāda SIA Schenker loģistikas direktors Uldis Zvirgzdiņš. Šis ir viens no iemesliem, kāpēc kravu plūsma, kas nāk no Āzijas valstīm, Amerikas vai Eiropas, tiek konsolidēta Latvijā, izveidojot t.s. bufernoliktavas produkcijas tālākai nosūtīšanai Krievijas tirgum.
Nav pārāk tālu
Šo tendenci veicina esošā ģeopolitiskā situācija, kā arī rubļa svārstības, kuru dēļ pasaules vairumtirgotāji izvēlas veidot bufernoliktavas ārpus Krievijas robežām. Tai pašā laikā kompānijas vēlas, lai būtu iespēja piegādāt preces uz Krieviju pietiekami ātri. Pirms pusgada bijis ļoti daudz pieprasījumu noliktavu izveidošanai Baltijas valstīs vai citviet Eiropā, taču pirms trim mēnešiem tirgus atdzisis.
Šīs klientu intereses dēļ Schenker arī optimizējis savu darbību, pārbūvējis rampas intermodālajā terminālī Railport Rīga, izveidojot jaunu risinājumu dzelzceļa vagonu apkalpošanai, proti, šobrīd slēgtajā rampā jebkuros laika apstākļos iespējams reizē uzkraut sešus dzelzceļa vagonus. Tāpat izveidotas papildu noliktavas 1800 m2 platībā. Šeit ienāk un tiek uzglabātas tranzītkravas pirms tālākas nosūtīšanas, tostarp pa jūru saņemtās Āzijas preces, kas pēc tam ar dzelzceļa vai auto transportu tiek nogādātas Krievijā.
Viena no galvenajām kravām, kuru dēļ noliktava lielā mērā veidota, ir Skandināvijas papīra ražotāju produkcija, kas paredzēta Krievijas tirgum.
Visu rakstu Piegāžu ķēžu drošībai izvēlas Latviju lasiet 18. jūnija laikrakstā Dienas Bizness.