Franču autoražotājs Peugeot Ķīnas galvaspilsētā nule kā demonstrējis jauno vidējās klases modeli - Peugeot 408.
408. modeļa prezentācija Ķinā nav nejaušība, jo neraugoties uz to, ka Peugeot Ķīnas tirgū strādā tikai 5 gadus, Ķīnā 2009. gadā tika pārdoti vairāk nekā 410 000 šīs markas automobiļu. Tādējādi pārdošana salīdzinājumā ar 2008. gadu pieauga par 44%. Jaunajam Peugeot 408 būtu jānodrošina 30% Peugeot pārdošanas pieaugums 2010. gadā salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu, tādējādi par divām reizēm palielinot visa Ķīnas tirgus prognozēto pieaugumu. Šis pusaugstās konstrukcijas sedans ir izstrādāts, sadarbojoties Peugeot Ķīnas un Eiropas dizaina komandām, un paredzēts trim mērķiem: pārstāvēt Peugeot zīmola mūsdienīgumu, nodrošināt maksimālu drošību un ietilpību.
408 nosaukums ievēro citu Peugeot modeļu nosaukumu loģiku: 4 apzīmē automobiļa izmēru/ klasi (garums 4.68 m), 0 norāda, ka šis ir Peugeot modelis un 8 apzīmē piederību modeļu paaudzei. Ar šo nosaukumu 408 ieņem savu vietu Peugeot pašreizējā piedāvājumā un ir pirmais modelis, kura nosaukums beidzas ar 8, kas nonāk pārdošanā Ķīnas tirgū. Jauno modeli ražo Ķīnā, Hubei provincē esošajā Wuhan rūpnīcā. Tam būtu jākļūst par vienu no Ķīnas tirgus svarīgākajiem modeļiem, kuru plāno gadā pārdot 100 000 eksemplāros. Peugeot 408 nav Peugeot 407 nākamās paaudzes modelis. Saskaņā ar pašreiz pieejamo informāciju 407 pēctecis nākotnē pēc lieluma atradīsies starp Peugeot flagmani 607 un 407.