Jaunākais izdevums

Franču autoražotājs Peugeot Ķīnas galvaspilsētā nule kā demonstrējis jauno vidējās klases modeli - Peugeot 408.

408. modeļa prezentācija Ķinā nav nejaušība, jo neraugoties uz to, ka Peugeot Ķīnas tirgū strādā tikai 5 gadus, Ķīnā 2009. gadā tika pārdoti vairāk nekā 410 000 šīs markas automobiļu. Tādējādi pārdošana salīdzinājumā ar 2008. gadu pieauga par 44%. Jaunajam Peugeot 408 būtu jānodrošina 30% Peugeot pārdošanas pieaugums 2010. gadā salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu, tādējādi par divām reizēm palielinot visa Ķīnas tirgus prognozēto pieaugumu. Šis pusaugstās konstrukcijas sedans ir izstrādāts, sadarbojoties Peugeot Ķīnas un Eiropas dizaina komandām, un paredzēts trim mērķiem: pārstāvēt Peugeot zīmola mūsdienīgumu, nodrošināt maksimālu drošību un ietilpību.

408 nosaukums ievēro citu Peugeot modeļu nosaukumu loģiku: 4 apzīmē automobiļa izmēru/ klasi (garums 4.68 m), 0 norāda, ka šis ir Peugeot modelis un 8 apzīmē piederību modeļu paaudzei. Ar šo nosaukumu 408 ieņem savu vietu Peugeot pašreizējā piedāvājumā un ir pirmais modelis, kura nosaukums beidzas ar 8, kas nonāk pārdošanā Ķīnas tirgū. Jauno modeli ražo Ķīnā, Hubei provincē esošajā Wuhan rūpnīcā. Tam būtu jākļūst par vienu no Ķīnas tirgus svarīgākajiem modeļiem, kuru plāno gadā pārdot 100 000 eksemplāros. Peugeot 408 nav Peugeot 407 nākamās paaudzes modelis. Saskaņā ar pašreiz pieejamo informāciju 407 pēctecis nākotnē pēc lieluma atradīsies starp Peugeot flagmani 607 un 407.

picturegallery.1b26bd05-04b5-4d47-a82f-6d610e1d46ea

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Franču autoražotājs Peugeot paziņojis, ka, sākot ar 2010.gada janvāri, visām tā vieglajām komercautomašīnām piemērota 5 gadu garantija.

«Šajā grūtajā laikā klientiem nepieciešams labs un uzticams serviss un drošas un ekonomiskas automašīnas. Peugeot piecu gadu darbības garantija nozīmē vēl zemākas izmaksas vieglā komerctransporta īpašniekam un - tā kā garantija seko automašīnai - vērtības palielināšanos lietoto automašīnu tirgū. Darbības garantija piemērojama visām Peugeot jaunajām vieglajām komercautomašīnām, kas iegādātas pie Peugeot izplatītājiem Latvijā, sākot ar 2010.gada janvāri, » sacīja Rasmus Tali, KW Bruun Baltic pārdošanas un mārketinga vadītājs.

«Darbības garantija ir vēl viens Peugeot solis Latvijā, darbojoties ar saukli “Profesionāļi profesionāļiem», lai mūsu vieglā komerctransporta klientiem padarītu vienkāršāku, lētāku un ērtāku automašīnas uzturēšanu,» piebilda Tali. Darbības garantija attiecas uz dzinēju, transmisiju utt. un palīdzības dienesta bezmaksas pakalpojumiem 5 gadus vai līdz 200 000 kilometru nobraukumam. Darbības garantija ietver arī autopalīdzības dienesta pakalpojumus, kas ārkārtas gadījumos vieglās komercautomašīnas īpašniekam sniedz tūlītēju un bezmaksas palīdzību, ieskaitot automašīnas vilkšanu. Sīkāka informācija pieejama pie Peugeot izplatītājiem.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Auto, kas izcels uzņēmuma vadītāja mūsdienīgo dzīves uztveri

Aldis Zelmenis,05.07.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jaunais Peugeot 508 kupeja-sedans ir glīts, bet Peugeot 508 SW jeb kupeja-universālis ir vēl skaistāks auto

Abi modeļi ar kupejām raksturīgo zemo jumta līniju un bezrāmja durvju konstrukciju ir skaistuļi gan no ārpuses, gan no iekšpuses. Ārējais dizains ar tīrām un asām līnijām un modernu gaismas tehniku ļauj šīm personībām koķetēt ar premium klases automobiļu pircējiem. Turklāt no parasta vidējās klases auto segmenta ielēkšanu premium dārziņā vēl uzstājīgāk akcentēs Peugeot i-Cockpit® futūriskais salons ar digitālajiem ekrāniem un virkni dārgām komforta ekstrām, protams, arī motorizācijas programma paredzēs tikai augstas veiktspējas žiperīgus motorus.

Kāpēc tas būtu jāpērk?

Paraugoties uz Peugeot 508 SW šarmanto eksterjera un interjera dizainu, to nekādi nevar iedomāties kā parastu dienesta auto. Vismaz tā klasiskajā izpratnē, ar kompānijas identitātes uzlīmēm uz automašīnas sāniem. To gan ne! Pat šo rindu autoram vietējā Peugeot importētāja izsniegtais Peugeot 508 SW testa automobilis ar nelielām uzlīmēm uz sāniem sabojā tik cildeno Peugeot 508 SW izskatu. Auto ir to vērts, lai tā virsbūvi neapgānītu ar lieku informāciju. Vidējā un augstākā vadības līmeņa personālam, tam gan Peugeot 508 SW ir lieliski piemērots. Pamanāma un īpaša personība, kas izcels direktora un tā vadītās kompānijas mūsdienīgo dzīves uztveri.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Londonā notikušajā 33. gadskārtējā What Car? Gada auto 2010 balvu pasniegšanas ceremonijā, ko nereti sauc par auto industrijas Oskariem, par uzvarētāju kronēts Peugeot 3008.

Peugeot 3008 ir krosovers, kas apvieno apvidus auto augsto sēdpozīciju ar hečbeka izmēru un minivena praktiskumu. Peugeot 3008 tika atzīts par labāko arī jaunizveidotajā krosoveru kategorijā, kamēr Peugeot 5008 tika atzīts par labāko minivenu.

Peugeot pārstāvis Džons Gudmans atzina, ka What Car? apbalvojums ir fantastisks Peugeot sasniegums, it īpaši ņemot vērā, ka Peugeot šogad atzīmē 200 gadu jubileju. Gan 3008, gan 5008 paplašina Peugeot modeļu gammu un pateicoties What Car? apbalvojumiem, panākumi būs vēl iespaidīgāki.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jaunais Peugeot 508 vairs nav sedans, bet gan efektīga izskata kupeja-sedans ar bezrāmja durvju koncepciju

Pēc būtības nav svarīgi, kā sauc virsbūvi, ja modelis ir kļuvis glītāks un iekārojamāks nekā iepriekš. Pēc apkārtmēriem Peugeot 508 ir kļuvis kompaktāks, vienlaikus platāks un zemāks. Ārējais dizains ar asākām līnijām un modernu gaismas tehniku piešķir vairāk dinamikas, bet automobiļa interjers atdots Peugeot i-Cockpit® pakļautībā. Proti, vadības paneļa galvenās sastāvdaļas ir no Peugeot 3008 vai 5008 pazīstamā kompaktā stūre, kā arī digitālie ekrāni gan pilota acu priekšā, gan viduskonsoles centrālajā daļā. Jāteic, ka mazās stūrītes vietā tik cēlam vāģim, kāds ir Peugeot 508, prasītos kaut kas pamatīgāks.

Kāpēc tas būtu jāpērk

Peugeot 508 ir noteikti domāts tiem, kuri meklē no vācu vai japāņu ražojumiem atšķirīgāku un avangardiskāku modeli. No otras puses, daudziem noteikti patiks, ka franču modelis ir gana racionāls, ar labu materiālu izvēli un rūpīgu montāžas kvalitāti. Visticamāk, ka rudenī un jo īpaši ziemā uzzināsim, cik veiksmīgi Peugeot ir ticis galā, ieviešot bezrāmja durvju konstrukciju. Kā zināms, sals, sniegs vai lietus ir lielākais pārbaudījums automašīnas durvju blīvējumiem, kas rūpējas par vajadzīgo hermētiskumu un skaņas izolāciju. Pagaidām, kas attiecas uz akustisko komfortu siltā vasarā, viss ir līmenī. Sēžot pie stūres vai aizmugurē, sajūtas ir atbilstošas tam, kā auto izskatās no ārpuses. Jāatzīst, ka salonā vietas nebūs izšķērdīgi daudz, jo kupejas zemā jumta līnija neļaus pārāk izvērsties, īpaši augumā gariem pasažieriem un tiem, kas sēdēs aizmugurē. Vietas būs, bet tikai tik daudz, lai sēdētu rāmi un bez liekām kustībām. Pie patīkamiem jaunumiem ir jāmin priekšējie sēdekļi, kas būs draudzīgi pasažieru mugurām, ko apliecinās AGR (Aktion für Gesunder Rücken) kvalitātes zīme. Pārbaudījām: patiešām lieliski krēsli!!! Priekšējos sēdekļus varēs ne tikai elektroniski noregulēt, bet arī izbaudīt astoņpunktu masāžu. Šie un daudzi citi prieki, ieskaitot Focal akustisko audiosistēmu vai multimediju centru ar 10 collu ekrānu, attieksies uz lepnākajiem GT aprīkojuma līmeņa modeļiem, bet par tādām greznībām kā Peugeot 508 ar sarkanu ādas salonu Nappa Amloz pat GT modifikācijas pasūtītājiem nāksies piemaksāt vēl 1779 eiro. Šis ādas salons ar īpašo rakstu patiks daudziem.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Peugeot 208 sāk elektroēru

Aldis Zelmenis,18.10.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pirmo reizi Peugeot sērijmodeļu aptverē parādās 100% elektrisks auto. Kopā ar parasto Peugeot 208 startēs arī e-Peugeot 208

Jaunā Peugeot 208 benzīna, kā arī dīzeļversija nonāks tirdzniecībā jau šā gada nogalē, turpretim elektriskais vāģis sola tiem pievienoties tikai 2020. gadā. Pēc optimistiskajām prognozēm, tas būtu gatavs piezemēties pašmāju Peugeot tirgotāju autosalonos jau 2020. gada janvārī, bet iespējams, ka tikai martā. Viss atkarīgs no tā, cik gludi aizritēs noslēdzošie darbi pie auto izstrādes.

Peugeot amatpersonas neslēpa, ka Portugālē notiekošajos testa braucienos e- Peugeot 208 vēl bija t.s. preproduction jeb pirmsražošanas stadijā. Attiecīgi ar auto varējām pavizināties tikai pārdesmit kilometru. Pēc sajūtām – viss lieliski. 50 kWh ietilpības bateriju bloks, kas integrēts automašīnas grīdā, dod labu artavu, lai mazais lauvēns pat ar klāt nākušiem liekiem 340 kilogramiem spētu ņipri paātrināties. Izņemot liekos kilogramus, citu graujošu atšķirību ar parasto versiju nav. Ir tikpat liels bagāžnieks, arī tikpat maz vietas aizmugurē, galu galā pat uzlādes vieta ir turpat, kur degvielas uzpildes kakls, proti, labās puses sānos. Pavaicājot Peugeot runasvīriem, kāpēc uzlādes vieta ir šeit, nevis automašīnas degungalā vai priekšējo spārnu galos, sekoja īsa un izsmeļoša atbilde: «Tā vienkārši ir lētāk, jo virsbūves paneļi ir identiski gan parastajiem, gan elektriskajam Peugeot 208, turklāt tā būs ierastāk un saprotamāk arī automašīnas lietotājiem.»

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pat lielākajiem Peugeot nīdējiem būs jāatzīst, ka jaunais Peugeot 3008 no ārpuses un vēl jo vairāk no iekšpuses ir iznācis satriecoši elegants un pievilcīgs braucamais

Šis ir tas gadījums, kad auto vispirms apbur ar saviem vizuālajiem dotumiem, otrajā plānā atvirzot dažus tehniskos grēciņus. Pirmie Peugeot tirgotāju novērojumi liecina, ka vizuālais efekts ir nostrādājis par 200%, jo interesenti ap jauno Peugeot 3008 snaikstās negaidīti aktīvi. Vairums ir zināmi no Peugeot oficiālo dīleru datu bāzēm, taču liela daļa ir tādu, kas Peugeot tirgoņu redzeslokā nekad nav manīti. Arī Peugeot 3008 salons potenciālo pircēju sirdis iekaros ar savu mājīgumu un daudzpusību.

Runājot par 3008. modeļa cenu, tā nav maza. Bāzes modelis ar mikroskopiskāko 1,2 litru turbomotoru maksās, sākot no 19 913 eiro. Turpmākā iepazīšanās ar tehniskā un komforta aprīkojuma labumiem garantēs, ka Peugeot 3008 rokās tik viegli nedosies, jo diezgan naski var uzsist sev 30 tūkst. eiro vai pat augstāku cenu. Vietējie Peugeot tirgotāji apstiprina, ka starta stadijā sulīgi nopakotie Peugeot 3008, kuru cenas grozās ap 35 līdz 40 tūkst. eiro, šobrīd diezgan labprātīgi tiek pirkti.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Peugeot importētājs KW Bruun Baltic informē, ka šajā nedēļā Latvijā tiek uzsākta Peugeot velosipēdu pārdošana.

KW Bruun Baltic pārdošanas un marketinga vadītājs Rasmus Tali apgalvo, ka Latvijas tirgū tas ir ilgi gaidīts jaunums.

«Peugeot velosipēdi pasaulē ir pazīstami vairāk nekā gadsimtu. Pārvietošanās ar velosipēdu ir ne tikai veselīga, bet arī vidi saudzējoša, kas vienmēr ir bijusi viena no svarīgākajām Peugeot prioritātēm. Un - nav ko slēpt – vasaras laikā pārvietošanās ar velosipēdu ir diezgan atsvaidzinoša,» saka Tali.

Peugeot velosipēdus ražo kopš 1882. gada, kad tika izgatavots pirmais velosipēds ar nosaukumu Grand-Bi – tā priekšējā riteņa diametrs bija 1,35 metri, aizmugurējā riteņa diametrs bija 0,4 metri. Kopš tā laika Peugeot ir ražojis ļoti dažādus velosipēdus un ar savām komandām ir piedalījies pat Francijas slavenākajā velobraucienā Tour de France.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Pēc sankciju atcelšanas Peugeot atgriežas Irānā

LETA--AFP,28.01.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Francijas autobūves kompānija Peugeot ceturtdien paziņoja, ka tā noslēgusi 400 miljonu eiro vērtu partnerības vienošanos ar Irānas ražotāju, kas paredz uzņēmumam atgriezties šajā valstī.

Vienošanās paredz, ka Peugeot sadarbosies ar Irānas ražotāju Iran Khodoro, bet pirmās automašīnas no ražošanas līnijas varēt noripot 2017.gadā.

Tādējādi Peugeot kļūs par pirmo rietumvalstu autoražotāju, kas paziņojis par atgriešanos Irānā kopš pret valsti noteikto sankciju atcelšanas.

Peugeot un partneris Citroen sadarbosies ar Iran Khodoro, lai ražotu 200 000 automašīnu gadā, izmantojot Irānā ražotas detaļas.

Iecere paredz ražot Peugeot 208, Peugeot 2008 un Peugeot 301 modeļus.

Peugeot Irānu pameta 2012.gadā, kad uz valsti negatīvu ietekmi sāka radīt rietumvalstu Teherānai noteiktās sankcijas par tās kodolprogrammu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

2010. gadu Peugeot iezīmē kā būtisku un interesantu gadu attiecībā uz savu zīmolu, kad papildus jaunajiem tirgū ieviestajiem modeļiem Parīzē visu pasauli iepazīstina ar Peugeot jauno identitāti, tai skaitā ar jauno logo un starptautisko saukli Peugeot, MOTION & EMOTION.

Franču autoražotāja stratēģija paredz, ka laika posmā no 2010. g. – 2012. g. Peugeot savos esošajos un jaunajos tirgos ieviesīs 14 jaunus modeļus. Uzņēmuma mērķis ir no pašreizējās 10. vietas visu pasaulē pārdoto automobiļu marku vidū līdz 2015. gadam nonākt 7. vietā. Šo mērķu sasniegšanai Peugeot izmanto jaunu produkta stratēģiju, dizainu, transportlīdzekļu pakalpojumus un zīmola identitāti.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Uzņēmēji automašīnas izvēlas racionāli

Lelde Petrāne,30.05.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas uzņēmēji, izvēloties uzņēmuma transportu, dod priekšroku ekonomiskiem komercauto, liecina Sixt Leasing veiktie TCO jeb auto dzīves cikla izmaksu aprēķini par 2012. gada aprīlī visvairāk pārdotajiem auto.

Statistikas dati liecina, ka aprīlī visvairāk pārdotie komercklases auto ir Peugeot Bipper (42) un VW Caddy (15). Salīdzinot Peugeot Bipper un VW Caddy auto dzīves cikla izmaksas, secināts, ka 58 LVL (bez PVN) lielo starpību par labu Peugeot Bipper lielākoties veido ikmēneša līzinga maksājums un degvielas izmaksas, kas VW Caddy ir augstākas.

2012. gada aprīlī visvairāk pārdotās automašīnas vieglā komerctransporta klasē ir Peugeot Bipper (42) un VW Caddy (15); ekonomiskajā klasē – Ford Fiesta (9) un Opel Corsa (11); kompaktklasē – VW Golf (37) un Škoda Octavia (25); vidējā klasē VW Passat (22) un Toyota Avensis (25); apvidus klasē – Škoda Yeti (62) un Dacia Duster (28).

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Uz Peugeot 208. modeļa būvētais pilsētas pseidodžipiņš Peugeot 2008 ir gana brašs ceļotājs. Pasažieriem un ceļasomām gan nāksies saspiesties, taču draudzīgā kompānijā var ceļot arī četratā

Tas nekas, ka Peugeot 2008 ir pieejams tikai un vienīgi priekšpiedziņas versijā. Neraugoties uz saviem kompaktajiem izmēriem, tas ir ļoti ietilpīgs auto. Negaidīti daudz vietas galvas rajonā ir otrajā sēdekļu rindā. Protams, varētu vēlēties lielāku bagāžas nodalījuma telpu, taču 350 litri nav zemē metams izmērs. Pārsteidzošākais ir tas, ka Peugeot inženieriem visā šajā šaurībā ir izdevies zem Peugeot 2008 lindrakiem izbrīvēt vietu pilnizmēra rezerves ritenim! Līdz ar to, nav šaubu, ka mūsu platuma grādos šāds pilsētas sīkaļa, apbruņots ar SUV Grip Control vilkmes kontroles pieciem īpašajiem režīmiem, kas noderēs gan braukšanai ziemā, gan vizinoties pa lauku ceļiem, būs perfekts sieviešu mīlulis. Vilinošas šobrīd ir arī Peugeot 2008 bāzes modeļu cenas, proti, skopākajā izpildījumā ar 82 ZS benzīnmotoru Peugeot 2008 maksās, sākot no 13964 eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

2019. gadā "Amserv Grupa" Baltijā kopumā pārdevusi 4928 jaunas un 1900 lietotas automašīnas. Savukārt Latvijā jauno auto segmentā "Amserv" pārdeva 1365 "Toyota" zīmola automašīnas, 489 "Peugeot", 266 "Opel" markas automašīnas un 82 jaunus "Lexus" modeļus.

Mazlietoto auto tirgū "Amserv" Latvijā pārdeva 693 automašīnas.

Kā liecina CSDD statistikas dati, 2019. gadā jaunu auto tirgus Latvijā pieauga par 9%, kas ir lielākais kāpums pēdējo trīs gadu laikā. Kopumā mūsu valstī 2019. gadā piereģistrēti 20 939 jauni un 52 411 lietoti auto.

"Amserv Grupai" Latvijā saskaņā ar tās sniegto informāciju ir vairāk nekā 10% liela jauno auto tirgus daļa.

"Amserv Krasta" informē, ka Latvijā pieaug pircēju interese par elektromobiļiem. "Peugeot" abi jaunākie modeļi ir pieejami ar trīs dzinēju izvēles iespēju – visiem jaunākajiem vides standartiem atbilstošu BlueHDi dīzeļdzinēju, PureTech turbo benzīna dzinēju un elektromotoru. Jaunais "Peugeot 208" pēc pasūtījuma pieejams kā elektromobilis "e-208". Tam ir 100 kilovatu (136 Zs) kompakts elektromotors. Tā izvēlnē ir trīs braukšanas režīmi: Eco nobrauktā attāluma optimizēšanai, Normal ikdienas izmantošanai un Sport, ar kuru sasniegt maksimālo jaudu un ātrumu līdz 100 kilometriem stundā 8,1 sekundē.

Komentāri

Pievienot komentāru
Eksperti

Latvijas valdības parāda attīstība un riski

Latvijas Bankas ekonomists Kārlis Vilerts,09.02.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tāpat kā uzņēmumiem un mājsaimniecībām - arī valdībām pārmērīgi augsts parāda līmenis var krietni apgrūtināt ikdienu.

Augstākas parāda apsaimniekošanas izmaksas un mazāk pieejamo līdzekļu publisko investīciju veikšanai ir tikai daži no faktoriem, kas galu galā var negatīvi ietekmēt ekonomisko izaugsmi. Lai gan zinātniskajā literatūrā valdības parāds un ap to saistītās tēmas ir visai plaši analizētas, nepastāv viennozīmīgs skaidrojums, kad īsti valdības parādu var uzskatīt par augstu.

Latvijas valdības parāds 2017. gadā bija aptuveni 9.7 miljardi EUR jeb 39% no iekšzemes kopprodukta (IKP), kas būtiski neatšķiras no 2016. gada rādītāja. Naudas izteiksmē parāds šķiet liels - ar šo summu pietiktu, lai veselu gadu segtu visus valdības izdevumus. Tai skaitā, naudas pietiktu gan veselības aprūpei, pensijām, gan drošībai utt. Neskatoties uz to, uz pārējo Eiropas Savienības (ES) valstu fona Latvijas valdības parāds ir diezgan zems. Turklāt Latvija ir viena no tām 12 Eiropas Savienības (ES) valstīm (un viena no 6 eiro zonas valstīm), kurām parāds ir zem ES mērķa rādītāja – 60% no IKP.

Komentāri

Pievienot komentāru
Eksperti

Visa pasaule iestigusi parādos … kam?

Leonīds Aļšanskis, Dr.Math., AB.LV grupas galvenais analītiķis,21.09.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

2007. - 2009. gada pasaules finanšu krīzes dziļums galvenokārt bija saistīts ar leverage (finanšu sviru) jeb aizņēmuma līdzekļu hipertrofētu izmantošanu mūsu finanšu sistēmā (sk. šeit). Pacentīsimies tikt skaidrībā par to, kurš ir parādā, kam parādā un kādas ir šo parādu atgriešanas iespējas.

Viena no mūsdienu kapitālisma (bieži saukts par finanšu kapitālismu) raksturīgām iezīmēm ir spēcīgs aizņēmuma līdzekļu apjoma pieaugums, kas tiek tajā izmantots. Šodien, izmantojot leverage (balstoties uz finanšu sviras), savas problēmas risina gan bizness, gan mājsaimniecības, gan dažādu valstu kases. Ja subjektam pietrūkst finanšu resursu, tad tos viņam labprāt piedāvā aizdot finanšu tirgus. Resursus var aizņemties bankā kredīta veidā vai arī iegūt, izvietojot obligācijas pasaules parādu tirgū.

Te arī meklējama atbilde uz jautājumu - kurš tad aizdod šos milzu līdzekļus? Tie nepavisam nav citplanētieši, bet tā iedzīvotāju daļa, kurai ir uzkrāti brīvi finanšu līdzekļi. Turklāt, tie pat nav miljardu īpašnieki. Lielākā daļa no viņiem bieži ir neto aizņēmēji, nevis kreditori. Tā ir parādu tirgus daudzmiljonu investoru sabiedrība, sākot ar 100 latu depozītu īpašniekiem un beidzot ar finanšu tirgus magnātiem, tādiem, kā Soross un Bafets.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Latvijas profesionālās izglītības iestādei piešķir Peugeot 508 kā mācību materiālu

Dienas Bizness,05.06.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Peugeot importētājs Baltijas valstīs KW Bruun Baltic ir piešķīris Latvijas profesionālās izglītības iestādei - Rīgas Valsts tehnikums (RVT) - lietošanā Peugeot 508 automobili ar dīzeļa dzinēju, ko izglītības iestādes auto nodaļas studenti varēs izmantot praktisko apmācību nolūkiem.

Pagājušā gada beigās KW Bruun Baltic un RVT noslēdza sadarbības līgumu, kura ietvaros izglītības iestādes auto nodaļas studenti praktisko darbu veikšanai var izmantot Peugeot vieglos automobiļus.

Peugeot importētājs uzdāvinājis Peugeot 508 dīzeļa automobili ar 2,0 HDI dzinēju. Pagājušajā gadā RVT mācību mērķiem tika uzdāvinātas divas automašīnas ar 2,2 HDI dīzeļa Puma dzinēju.

Sadarbības rezultātā auto nodaļas studenti var praktizēties Peugeot oficiālajās remontdarbnīcās. Tas esot izdevīgi abām pusēm, jo palīdz Peugeot servisa centriem atrast kvalificētu darbaspēku, un tikko skolu pabeigušajiem jauniešiem atrast darbu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Uzlabotie Peugeot 3008. un 5008. modeļi ir pārzīmējuši lukturu kontūras, pie reizes papildinot to saturu .

Peugeot modelis ar kārtas numuru 3008 ir SUV, minivena un krosovera apvienojums, savukārt Peugeot 5008. modeļa lielākais trumpis – plašs salons ar iespēju ietūcīt trešo sēdekļu rindu, kas atļauj to dēvēt par kārtīgu ģimenes auto ar septiņām sēdvietām. Modernizācijas kūre abos gadījumos ir skārusi galvenokārt priekšējos un aizmugurējos lukturus, kuros turpmāk dižosies LED diodes, ļaujot tumsā izskatīties cēlākiem un pamanāmākiem. Viss pārējais ir pa vecam, ieskaitot salona iekārtojumu. Arhaiskais vadības panelis ar podziņu un kloķīšu «kaudzi» un tradicionālais burkānkrāsas apgaismojums uz pārējo konkurentu fona nu jau ir kļuvis pārāk vecmodīgs. Tas gan neiedragā kopējo ergonomiku, taču retro stila vietā prasītos kaut kas šikāks.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Par 2020. gada auto Eiropā pasludināts jaunais "Peugeot 208". To vienprātīgi atzinusi konkursa European Car of the Year Trophy (COTY) žūrija, kuru veido 60 autožurnālisti no 23 Eiropas valstīm.

Kopš "Peugeot 208" nonākšanas Eiropas tirgū pērnā gada oktobrī, to jau pasūtījuši teju 110 000 klientu. 15% no visiem pasūtītājiem izvēlējušies modeli e-208 ar pilnībā elektrisko dzinēju. Savukārt Francijā "Peugeot 208" šī gada februāra beigās ir līderis pārdoto jauno automobiļu vidū.

"Peugeot 208" pieejams gan ar iekšdedzes, gan elektrisko dzinēju. Auto salons lepojas ar jaunākās paaudzes Peugeot i-Cockpit(r) 3D - trīsdimensiju digitālo vadītāja displeju. To raksturo īpaši kompakts stūres rats, kas novietots zem mērinstrumentu bloka, konfigurējams 3D digitālo mērinstrumentu panelis, liels 10 collu augstas izšķirtspējas skārienekrāns un 7 klavieru tipa taustiņi - Toggles switches. Jaunais 208 veidots uz PSA Grupas modulārās CMP/eCMP platformas bāzes un pieejams ar trīs dzinēju izvēli - benzīna, dīzeļa vai elektrisko. Pagaidām elektromobilis e-208 iegādājams pēc pasūtījuma.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

PSA Peugeot Citroen rekordpanākums

Aldis Zelmenis, Anete Ugaine,07.07.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Franču autoražotājs PSA (Citroen, Peugeot) 2010. gada pirmajā pusgadā ir pārdevis rekordskaitu jauno auto, proti, 1.86 milj. vienību jeb par 17 % vairāk nekā 2009. gada pirmajā pusgadā, vēsta Automobilwoche.

Tradicionāli nozīmīgākais noieta tirgus ir bijusi Eiropa, taču šogad īpaši ražīgi tika pastrādāts Ķīnas tirgū. PSA pirmajā pusgadā Ķīnā pārdeva 176 tūkst. jaunus auto, kas ir jauns rekords. PSA pauž pārliecību, ka arī gada otrā puse būšot tikpat veiksmīga, īpašas cerības liekot uz jaunākās paaudzes Citroen C4, kā arī Peugeot 407 pēcteci, ko pirmo reizi ieraudzīsim Parīzes autoizstādē.

Populāro modeļu Peugeot 207 un Citroen C4 Picasso ražotājs paziņojis, ka mašīnu un vieglo kravas mašīnu pārdošanas rezultāti auguši par 17%, un kopumā tikuši pārdoti 1,86 miljoni transporta līdzekļu. Salīdzinājumam pirms gada tikuši pārdoti 1,59 miljoni automobiļu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

Peugeot uzsāk velosipēdu pārdošanu Latvijā

Līva Melbārzde,21.07.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijā tiks pārdoti pieci no Peugeot velosipēdu modeļiem – Course Tiagra, VTT Urban, Style Gent, Style Lady un Storm Lady.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Forum Auto bez KIA un Peugeot pārdos arī Cadillac

Nozare.lv,13.02.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šonedēļ auto tirgotājs SIA Forum Auto Rīgā atklāja jaunu autocentru, kur bez Kia un Peugeot markas automašīnām tiek tirgotas arī Cadillac zīmola automašīnas, informē Forum Auto.

Līdz 2013.gada augustam "Forum Auto" ilgus gadus darbojās ar nosaukumu "Kia Automobiles", kas tirgoja tikai "Kia" markas automašīnas, taču pēc nosaukuma maiņas, sākot ar šo gadu, tirgotājs pārdos arī "Peugeot" un "Cadillac" markas automašīnas.

Paplašinot darbību, "Forum Auto" šonedēļ Rīgā atklāja jaunu autocentru Kārļa Ulmaņa gatvē 101. Auto salona kopējā platība ir 3500 kvadrātmetri, no kuriem aptuveni 1500 kvadrātmetri ir servisa zona, 1200 kvadrātmetri atvēlēti jauno automašīnu tirdzniecībai, bet 200 kvadrātmetri - lietoto automašīnu tirdzniecībai. Autocentrā tiek nodarbināti 30 cilvēki.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Turpmāk saskarsmē ar parādnieku parādu piedzinējam aizliegts izmantot agresīvas saskarsmes formas, piemēram, izteikt draudus, tam jāatklāj samaksas par parāda piedziņu, un no 2013.gada būs jāsaņem licence ārpustiesas parāda piedziņas pakalpojumu sniegšanai.

To paredz Parādu ārpustiesas atgūšanas likums, kas no šodienas stājas spēkā, Db.lv uzzināja Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC). Tas norāda, ka jaunais likums ir nozīmīgs solis pastāvošo problēmu risināšanā, jo līdz šim Latvijā nepastāvēja speciāls normatīvais regulējums, kas paredzētu ārpustiesas parāda atgūšanas pakalpojumu sniedzēju pienākumus, kā rezultātā patērētājiem nācās saskarties ar neskaitāmām problēmām un parāda piedzinēju patvaļību.

Sagaidāms, ka likuma spēkā stāšanās būtiski paaugstinās patērētāju tiesību aizsardzības līmeni, palielinās tirgus uzraudzības ilgtermiņa efektivitāti, samazinās negodprātīgu pakalpojumu sniedzēju un pakalpojumu sniedzēju pieļauto pārkāpumu skaitu, tādejādi nodrošinot caurskatāmu ārpustiesas parādu atgūšanas procesu kopumā. Sabiedrībā pēdējā laikā aizvien vairāk pieauga neapmierinātība ar parāda atgūšanas pakalpojumu sniedzēju darbību, par ko liecināja pieaugošais sūdzību skaits, kas tika saņemts PTAC. Būtiskākās problēmas, ar kurām saskārās patērētāji ārpustiesas parāda piedziņas procesā, ir agresīva ārpustiesas parāda piedziņas metožu izmantošana, piemēram, draudi, ierašanās darbavietā, ierašanās patērētāja mājās vēlu vakarā, saziņa ar sociālo tīklu starpniecību, draudi par iekļaušanu parādnieku reģistrā, pilnīgas un patiesas informācijas nesniegšana par piedzenamā parāda apmēru un tā komponentēm, nesamērīgas samaksas noteikšana par parāda piedziņas pakalpojumu un citas problēmas.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Līdz ar jauno identitātes maiņu franču Peugeot atjaunina arī savu dizainu, kam pierādījums ir jaunais Peugeot SR1 konceptauto. Tas atklāti demonstrē nākotnes Peugeot ar ekstremālāku un tīrāku izskatu.

Pēc franču ražotāja domām SR1 ataino nākamo Peugeot galvenās stila līnijas, saglabājot zīmola vēsturiskās vērtības: ātrums, harmonija, agresivitāte un dinamika. Atlētisks, līdzsvarots, juteklisks – šis sapņu automobilis ar hi-tech salonu no jauna atklāj Grand Touring Roadster tēmu.

SR1 konceptauto izmanto HYbrid4 tehnoloģiju, zem tā dzinēja pārsega slēpjas 1.6 litru 160 kW (218 ZS) benzīna turbodzinējs un aizmugurē 70 kW (95 ZS) elektromotors. Šī pilnpiedziņas automobiļa maksimālā jauda ir 313 ZS un elektriskajā režīmā CO2 emisija ir 0 g/km. SR1 pierāda, ka Peugeot spēj vienlaicīgi sniegt braukšanas prieku un būt videi draudzīgs, ideālā kombinācijā apvienojot emocijas un pilnību. Paredzams, ka Peugeot SR1 konceptmodeli varēsim ieraudzīt šī gada Ženēvas auto izstādē.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tallinna Kaubamaja meitasuzņēmums Viking Motors, sākot no 2018.gada 1.janvāra būs oficiālais Peugeot izplatītājs Igaunijā, liecina paziņojums Nasdaq Tallinn.

Līdz šim Tallinna Kaubamaja bija tiesības tirgot Peugeot automašīnas Latvijā.

Peugeot importētājs KW Bruun Baltic un Viking Motors noslēguši līgumu par jaunu Peugeot markas automašīnu izplatīšanu ar mērķi stiprināt Peugeot pozīcijas Igaunijas tirgū.

2019.gadā Tallinā plānots atvērt jaunu un lietotu Peugeot automašīnu tirdzniecības un remonta centru.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Uzlabotais Peugeot 308 hečbeks savas pārliecības stiprināšanai jau tā plašajā tehnikas piedāvājumā ir pievienojis modernu astoņpakāpju automātu un jaunu mazlitrāžas dīzeli

Jāatzīst gan, ka japāņu kompānijas Aisin astoņpakāpju automāts pagaidām tiks piejaucēts tikai dārgākajam 308 GT ar dusmīgāko dīzeļmotoru, taču fakts paliek fakts, tādas tehnikas šobrīd nav nevienam. Klasiskais jeb hidrotransformatoru tipa automāts, nevis divsajūgu vai variatora tipa tehnika kompaktklasē ir unikāla parādība. Jauno automātu testējām Vācijā. Sulīgs, gards un arī dārgs auto. Kāds gan citādi varētu būt kompaktklases auto par 26 900 eiro? Tam ir jābūt gardam. Astoņpakāpju automāts perfekti izmantos 180 ZS jaudīgā dīzeļa resursus. Atbilstoši savam raksturam piebalsos gan balstiekārta, gan stūres iekārta. Pastiprinot sportiskās izjūtas, aktivizējot Sport režīmu, mazais lauvēns rūks kā īsts sacīkšu auto. Tā gan būs neliela mānīšanās, jo dobjā skaņa tiks panākta, izmantojot akustiskās sistēmas iespējas. Respektīvi, šo skaņu dzirdēs salonā sēdošie, bet ne automobiļa ārpusē. Savā ziņā tas nemaz nav tik slikti. Skaidrs, ka šāds auto pieder pie realizējamo sapņu auto kategorijas. Tajā pašā laikā arī ar mazāku budžetu un mazāku jaudu Peugeot 308 labi brauks un priecēs savus pircējus.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Konkursā Auto Trophy 2010 vidējās klases importa automašīnu kategorijā vācu žurnāla Auto Zeitung lasītāji jaunajam Peugeot 508 galveno prēmiju piešķīruši vēl pirms modeļa oficiālās parādīšanās tirgū.

Diseldorfā balvas saņemšanas laikā PSA Grupas ģenerāldirektors Žans-Marks Gāls sacīja, ka Peugeot 508 ir pierādījums tam, ka uzņēmums atgriežas lielu vieglo pasažieru automašīnu segmentā. «Stilīga izskata 508 kombinācijā ar augstu kvalitāti un jaunās paaudzes tehnoloģijām ir Peugeot ambīciju apliecinājums šajā jomā. Fakts, ka žurnāla Auto Zeitung lasītāji par modeli nobalsojuši jau vairākus mēnešus pirms tā parādīšanās tirgū, liek mums būt patiešām pārliecinātiem par 508 modeļa pārdošanas panākumiem,» piebilda Gāls.

Auto Trophy balvu Auto Zeitung lasītāji piešķir jau 23 gadus. Šī gada uzvarētāju noskaidrošanai balsošanā piedalījās 103 848 žurnāla lasītāji, kas no 400 jauno automašīnu modeļiem izvēlējās dažādu kategoriju labākos pārstāvjus. Par Peugeot 508, kas bija viens no 19 jaunajiem modeļiem vidējās klases importa automašīnu grupā, nobalsoja apmēram 20% balsotāju. Minētā kategorija – vidējās klases importa automašīna Vācijas autotirgū ir vispieprasītākā.

Komentāri

Pievienot komentāru