Kontrolapgaitas Latvenergo tāpat kā līdz šim sola ne biežāk kā reizi gadā, tomēr iespējams, ka tajās nākamgad tiks konstatēts vairāk nepareizu norēķinu nekā līdz šim, jo klienti būs vienkārši palaiduši garām savu tarifu maiņas brīdi, trešdien informē laikraksts Dienas bizness.
«Arī šodien ir klienti, kas maksā «pēc intuīcijas» un pie skaitītāja pieiet reti. Tā ir problēma. Reizēm klienti uzskata, ka tērē elektrību tāpat kā pirms trim gadiem un konstanti maksā septiņus latus, lai gan sen jau ir sev nopirkuši jaunas elektroierīces un tērē elektrību krietni vairāk,» tā a/s Latvenergo mārketinga un klientu apkalpošanas direktore Solvita Linde. «Parādniekiem mēs fiksēsim nesamaksātās kWh un līdz nākamā mēneša beigām būs iespēja par tām samaksāt. Ja klientam šī summa ir uzkrājusies liela un to nevar vienā mēnesī nomaksāt, tad vislabāk ir atnākt līdz Latvenergo un noslēgt vienošanos par atliktajiem maksājumiem, sadalot maksājumu summu pa mēnešiem. Līgumsodu privātpersonām par kavējumiem parasti neaprēķinām,» stāsta S. Linde.
1200 kWh tiks rēķinātas katram elektrības pieslēgumam atsevišķi - neatkarīgi no tā, cik nekustamo īpašumu pieder vienai un tai pašai privātpersonai. Tāpat, ja gada laikā tiks iegādāts jauns nekustamais īpašums, tas nenozīmē, ka jaunajam īpašniekam atkal tiks piešķirtas 1200 kWh par Starta tarifu. Ja vienā mājā dzīvo vairākas ģimenes ar atsevišķu elektrības uzskaiti, Starta tarifa 1200 kWh būs iespējams saņemt katrai no tām.