Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Līdz šim Latvijas modes nama Narciss lielākais sasniegums ir sava veikala atvēršana Londonā.

«Tas no mūsu puses bija liels notikums un liels ieguldījums. Veikals ir svarīgs ne vien, lai realizētu, bet arī lai pozicionētu savu zīmolu,» saka Alise Trautmane, SIA Narciss īpašniece. Veikals atrodas uz vienas ielas ar pasaulē zināmiem zīmoliem. «Vieta bija noteicošais faktors, izvēloties, kur atvērt pirmo Narcisa veikalu. Divu kilometru rādiusā no mums atrodas vismaz trīs no Vogue atzītajiem Lielbritānijas labākajiem veikaliem,» saka A. Trautmane. Veikals Londonā gan neesot nekāda medus maize - neviens Latvijas modes zīmolu tur negaida atplestām rokām, konkurence ir milzīga. Veikals ir savienots ar show-room, jo pārdot apģērbu tikai no kataloga ir ļoti grūti - iepircēji vēlas apskatīt, aptaustīt, izgriezt vīles uz otru pusi utt.

Jau pirmajā uzņēmuma pastāvēšanas dienā tika likts uzsvars uz eksportu, tāpēc arī pirmā kolekcija tika izrādīta Maskavā, nevis Rīgā. Šobrīd Narcisa produkcija tiek realizēta Latvijā, Vācijā, Beļģijā, Krievijā, Apvienotajos Arābu Emirātos, Kuveitā, Lielbritānijā, kā arī internetā. Šīs valstis ļoti atšķiras savas kultūras, ieradumu un modes ziņā, tādēļ A. Trautmanei prieks, ka tomēr izdevies tās iekarot.

Narcisa tērpi bijuši redzami daudzu modes žurnālu lapās, parādījušies arī uz sarkanā paklāja, kas esot ļoti svarīgi zīmola popularizēšanai. «Mūsu pievienotā vērtība ir dizains, un patērētājs ir gatavs par to maksāt tāpēc, ka pērk daļu no stāsta, daļu no pasakas. Visi pasaulslavenie modes zīmoli radījuši stāstu, un patērētājs, nopērkot šo kleitu, vēlas piedalīties šajā pasakā. Lai izveidotu zīmolu un stāstu par to, ir vajadzīgi milzīgi ieguldījumi, kas mums diemžēl nav, jo esam mazs zīmols. Tādā gadījumā varam to izdarīt vai nu ilglaicīgā procesā, vai arī sadarbībā ar presi, populārām sejām un zvaigznēm. Tas arī savā veidā pozicionē zīmolu kā premium klasi,» mediju nozīmi skaidro A. Trautmane.

Komentāri

Pievienot komentāru