Dānijas kompānija Moeller-Maersk noslēgusi līgumu ar Dienvidkorejas uzņēmumu Daewoo Shipbuilding par Triple E class kuģu būvniecību, kas iecerēti kā pasaulē lielākie konteinerkuģi.
Kuģu, kas tiek būvēti Dienvidkorejas ostā Okpo, garums paredzēts 400 metru apmērā. Savukārt platums – 59 metru apmērā. Tādējādi topošie Moeller-Maersk konteinerkuģi būs tikai trīs metrus garāki un četrus platāki nekā E klases kuģi, bet spēs pārvadāt par 2,5 tūkstošiem konteineru vairāk, tādējādi iegūstot nosaukumu Triple E class.
Kuģu iegrime ir 14,5 metru apmērā, kas nozīmē, ka tie nevarēs izmantot ostas Amerikā, kā arī šķērsot Panamas kanālu. Maersk iecerējusi šos konteinerkuģus izmantot maršrutos starp Eiropu un Āziju.
Kopumā iecerēts izgatavot 20 Triple E class konteinerkuģus. No tiem trīs jau ir uzsākuši pārvadājumus. Viens no tiem - Mærsk Mc-Kinney Møller – jūrā tika nolaists jūlijā un ir jau veicis savu pirmo kuģojumu uz Gdaņsku Polijā.
Moeller-Maersk kuģi ir arī lielākie šobrīd pasaulē peldošie transportlīdzekļi. Visu laiku lielākā kuģa gods gan pieder tankerim Seawise Giant, kas nogrima Irākas - Irānas kara laikā 1988. gadā. Vēlāk gan šo kuģi izdevās izcelt un tas nokalpoja līdz 2010. gadam.