Jaunākais izdevums

Ekskluzīvo automašīnu ražotājs Bugatti pārdevis savu pavasarī prezentēto superauto Bugatti La Voiture Noire, raksta Business Insider.

Automašīna pārdota par 18,7 miljoniem dolāru kādai personai, kuras vārds netiek atklāts. Saskaņā ar Bugatti teikto, La Voiture Noire ir visdārgākā jaunā automašīna, kas jebkad pārdota un tā tiks izgatavota tikai vienā eksemplārā, un tika prezentēta Ženēvas autoizstādē. Auto radīts par godu Bugatti 100 gadu jubilejai.

Bugatti La Voiture Noire dizains atgādina 1930.gadu Bugatti Type 57 SC Atlantic modeli. Toreiz tika izgatavotas vien četras šī veida automašīnas un patlaban tās ir starp vērtīgākajām automašīnām pasaulē, to vērtībai pārsniedzot 50 miljonus dolāru. Viena no tām kļuva zināma ar nosaukumu La Voiture Nore, kas nozīmē melna automašīna. Ir zināms, ka līdz mūsdienām saglabātas šādas trīs automašīnas.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Nav nekāds jaunums, ka Bugatti ražo ārkārtīgi dārgas automašīnas, raksta CNN Business.

Zīmola pamatmodelis Bugatti Chiron maksā aptuveni 3 miljonus dolāru, taču nupat izveidotais modelis ievērojami pārsniedz šo cenu. Bugatti La Voiture Noire maksā 16,7 miljonus eiro jeb 19 miljonus dolāru, ieskaitot nodokļus.

Saskaņā ar Bugatti teikto, La Voiture Noire ir visdārgākā jaunā automašīna, kas jebkad pārdota un tā tiks izgatavota tikai vienā eksemplārā. Uzņēmums nav atklājis, kas būs automašīnas īpašnieks.

Bugatti La Voiture Noire dizains atgādina 1930.gadu Bugatti Type 57 SC Atlantic modeli. Toreiz tika izgatavotas vien četras šī veida automašīnas un patlaban tās ir starp vērtīgākajām automašīnām pasaulē, to vērtībai pārsniedzot 50 miljonus dolāru. Viena no tām kļuva zināma ar nosaukumu La Voiture Nore, kas nozīmē melna automašīna. Ir zināms, ka līdz mūsdienām saglabātas ir trīs automašīnas.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Igaunijas apavu tirgotājs "NS King" (SIA "NITTIS") pievienojies Baltijas e-komercijas uzņēmuma "Pigu Grupa" izveidotajai "marketplace" platformai.

Šobrīd uzņēmuma preces ir pieejamas visos trīs "Pigu Grupai" piederošajos veikalos, tajā skaitā 220.lv.

"NS King" darbojas visā Baltijā ar 50 apavu veikalu lielu ķēdi un interneta veikalu, pārstāvot tādus zīmolus kā "Rieker", "Mustang", "Bugatti" un vēl citus.

"Pievienošanās "Pigu Grupas" tirdzniecības platformai, galvenokārt, bija solis tuvāk mūsu klientiem. Mēs vēlamies būt tur, kur ir ērti veikt pirkumus tiešsaistē. "Pigu Grupas" maksājumi un piegādes nosacījumi pilnīgi noteikti šīs ērtības nodrošina, jo tā ir vide, pie kuras ir pieraduši vairums pircēju Baltijā. Pievienojoties "Pigu Grupai", mēs ne tikai sasniedzam klientus viņiem izdevīgā un ērtā veidā, bet arī paplašinām savu klientu bāzi," norāda "NS King" e-komercijas vadītājs Andrejs Maksimiks.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

No šodienas, 7.marta līdz 17.martam Ženēvā notiek ikgadējais autošovs, kas šoreiz jau 89.reizi pulcē autoražotājus, sadarbības partnerus un auto entuziastus.

Šovā tiek demonstrēti vairāk nekā 900 automašīnu modeļi un to apmeklē vidēji 660 tūkstoši apmeklētāju.

Šovs aizrauj ar savu spožumu, un savus jaunos modeļus, konceptus un ražošanas materiālus demonstrē tādi ražotāji kā Lamborghini, Aston Martin, Bentley, Bugatti, Volkswagen un citi. Savukārt General Motors un Ford šoreiz nepiedalās, priekšroku dodot Detroitai, Ņujorkai un Losandželosai. Šajā gadā izstādē nevarēs redzēt arī Volvo, Jaguar un Land Rover automašīnas.

Uzmanība, kā ierasts, pievērsta arī videi draudzīgām automašīnām.

«Ženēva tradicionāli ir uzskatīta kā superauto šovs,» saka Road&Track pārstāvis Bobs Sorokaničs. «Tā ir kā Parīzes modes nedēļa auto industrijai,» viņš salīdzina.

Komentāri

Pievienot komentāru