Spēkus modes biznesā Elīna Vanaga izmēģināja ar t-kreklu projektu Riga/Snap, bet tagad piesaka sevi jaunā līmenī ar zīmolu Deeply Personal
«Ātri sapratu, ka varu daudz vairāk un ar krekliem vien man ir par maz, ka gribu attīstīt sieviešu modi. Man bija 101 ideja, kā attīstīt bilžu un t-kreklu projektu plašāk, bet sapratu, ka gribu vairāk. Krekliņi bija ļoti vienkāršs produkts. Mani interesēja plašāks bizness ar vērienu. Man pašai patīk dažādi t-krekli un topi, taču šis posms bija eksperiments, izpēte. Šobrīd ir tapis jauns projekts ar lielu potenciālu, par ko esmu gatava karot, celties agri un strādāt līdz vēlam vakaram,» saka Elīna.
Iepriekšējā projekta Riga/Snap uzņēmums SIA H.R.V. Apparel ir slēgts un Deeply Personal vajadzībām izveidota jauna kompānija. Riga/Snap projekta laikā Elīnai bija doma piesaistīt vietējos modes māksliniekus, taču viņa neatrada nevienu, ar ko vēlētos strādāt kopā. «Pieņemu, ka latvieši ir noslēgti un arī neatsaucīgi pret cilvēku, kurš kaut ko vēlas darīt šajā jomā, bet nav bijis saistīts ar modi. Man bija bail, bet es saņēmos un darīju. Visu izpētīju, papildināju zināšanas Londonas modes koledžas modes dizaina kursos, izstrādāju biznesa plānu, braucu uz audumu izstādi izvēlēties audumus, izveidoju paraugkolekciju,» stāsta Elīna.
Visu rakstu Maina virzienu un koncepciju lasiet 26. aprīļa laikrakstā Dienas Bizness.