Atjaunota «Swedbank» bankomātu, maksājumu karšu un internetbankas darbība, pavēstīja bankā.
«Bankas darbinieki ir novērsuši traucējumus. Šobrīd atjaunota bankomātu, karšu maksājumu, internetbankas darbība. Sazvanīt var arī Klientu apkalpošanas centru,» sacīja bankā.
Tāpat bankā atzīmēja, ka «līdzīgas ķibeles» tuvākajā laikā nevar atkārtoties, jo tehniskā problēma ir novērsta un atrisināta.
Jau vēstīts, ka ceturtdien pēcpusdienā bija traucēta «Swedbank» pakalpojumu darbība.
Informācijas tehnoloģiju drošības incidentu novēršanas institūcijas «Cert.lv» pārstāve Līga Besere norādīja, ka «Cert.lv» sistēmā nav konstatēti incidenti, kas mudinātu domāt, ka «Swedbank» noticis kiberuzbrukums.
Finanšu un kapitāla tirgus komisijā uzsvēra, ka «Swedbank» saskārās ar «tehniskām ķibelēm» bankas sistēmās un tām nav nekādas saistības ar klientu līdzekļu drošību bankā. «Cēlonis nav ārējs uzbrukums. Risinājums jau rasts. Mēs kā uzraugs esam saziņā ar banku un sekojam situācijai, arī CERT ir sadarbības režīmā. Banka klientus operatīvi informē visos saziņas kanālos,» pauda banku uzraugs.
Pēc aktīvu apmēra «Swedbank» ir lielākā bankā Latvijā.