Lai piesaistītu lielāku klientu skaitu, jābūt plašākam sortimentam un cenu diapazonam
«Dalība projektā bija iespēja sevi pareklamēt, notestēt šāda veida veikala konceptu tirdzniecības centrā un pārbaudīt, kāda ir mūsu produktu atpazīstamība – par to nevaram sūdzēties. Mēs esam par «zaļu», lai mums pašiem šobrīd būtu šāds stends tirdzniecības centrā. Mēs varētu strādāt pa nullēm, bet tas arī viss,» saka Mareks Gipters, attīstošo bērnu rotaļlietu DipDap (SIA MGS Factory) īpašnieks. (Vairāk par DipDap DB rakstīja 05.08.2013.)
Šī mēneša laikā viņš ir guvis atziņu, ka produkts ir labs, taču, lai potenciāli iekārtotu savu veikalu, jāpaplašina produktu klāsts un cenu amplitūda, lai būtu arī lētāki produkti, piemēram, par desmit latiem. DipDap skrejritenis nav impulsa pirkums – cilvēki katru dienu netērē 50 latus bērniem. Uzņēmums savā stendā piedāvāja arī kartona mēbelītes, kas domātas leļļu mājai, un pārsteidzošā kārtā tās bijušas visai pieprasītas. Tās pērk arī tāpat, ne tikai uzņēmuma ražoto leļļu māju iekārtošanai. «Tas liecina, ka jābūt arī lētākiem produktiem,» secina M. Gipters.