Jaunākais izdevums

Viedtālruņu ražotājs OnePlus Helsinkos, Somijā, atvēris savu pirmo ekskluzīvo servisa centru Eiropā, informē uzņēmuma pārstāvji.

«Jauns servisa centrs, kas apkalpos tikai OnePlus ierīču īpašniekus, ir kārtējais apliecinājums, ka esam ieinteresēti attīstīt savu darbību Ziemeļvalstu un Baltijas tirgos. Šis ir pirmais solis, lai jau šogad varētu nodrošināt klientu atbalstu arī mūsu klientiem Latvijā,» skaidro Tomass Lampen (Tuomas Lampen), OnePlus vadītājs Somijā.

OnePlus servisa centrs nodrošinās atbalstu programmatūras un tehnisko problēmu novēršanai visiem OnePlus viedtālruņiem, sākot no OnePlus 3. sērijas modeļiem. Telefoni remontam tiek pieņemti gan uz vietas servisa centrā, gan pa pastu.

Paredzams, ka, nogādājot ierīces servisa centrā personiski, vairumā gadījumu remontdarbi tiks paveikti pāris stundu laikā. Savukārt pa pastu sūtītās ierīces būs iespējams saņemt atpakaļ aptuveni 7 dienu laikā pēc ierīces nosūtīšanas remontam.

Līdz ar OnePlus darbības izaugsmi Eiropā jaunais servisa centrs Helsinkos jau šogad darbosies kā galvenais servisa centrs visām Ziemeļvalstīm. Pirmajā centra darbības uzsākšanas fāzē ierīces remontam tiks pieņemtas tikai no Somijas, tomēr jau šī gada laikā darbības reģions tiks paplašināts, ietverot arī Baltijas valstis un pārējās Ziemeļvalstis. Jau šobrīd servisa centrs klātienē pieņem remontam jebkurā valstī iegādātus OnePlus viedtālruņus.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

"OnePlus" izcīnīja vietu tirgū, piedāvājot labus tālruņus lētāk nekā lielie zīmoli, taču jaunākais modelis "8 Pro" vairs nekonkurē ar cenu.

Divām dižgaru apcerētām neizbēgamām nepatikšanām – nodokļiem un fiziskā ķermeņa bojāejai - diezgan droši varam pieskaitīt trešo – tehnoloģiju produktu sadārdzināšanos līdz ar zīmola atpazīstamības pieaugumu. Vairākums ražotāju centušies ielauzties pieblīvētā tirgū ar lētāku produkciju un uzaudzējuši pircēju pulku, galvenokārt pateicoties tieši kārdinošai cenas un kvalitātes attiecībai, taču agrāk vai vēlāk padevušies vilinājumam paņemt no klientiem pēc iespējas vairāk naudas.

Tā noticis arī ar Ķīnas zīmolu "OnePlus". Dažus gadus priecējis cilvēkus ar kvalitatīviem tālruņiem par saprātīgu cenu, šogad ražotājs par jaunāko flagmani "OnePlus 8 Pro" jau prasa gandrīz tikpat daudz, cik tie konkurenti, kuriem tas vēl nesen mēģināja "atsist" klientus ar zemāku cenu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Viedierīces

Piedāvās tālruni ar "neredzamu" kameru; iedvesmas avots - luksusa automašīna

Lelde Petrāne,08.01.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Drīzumā tirgū būs pieejams "OnePlus" viedtālrunis ar elektrohromatiskā stikla tehnoloģiju, kas ļauj tam mainīt caurspīdīgumu un piešķir "neredzamu" kameru.

Starptautiskā mobilo tehnoloģiju kompānija "OnePlus" tehnoloģiju izstādē "CES 2020" prezentējusi pirmo konceptviedtālruni "OnePlus Concept One".

"OnePlus" konceptviedtālruņa dizaina izstrādē sadarbojies ar luksusa sacīkšu automašīnu un superauto ražotāju "McLaren".

"Šis konceptviedtālrunis ir nozīmīgs viedtālruņu nākotnes formas eksperiments. "Neredzamā" kamera ir jauns kameras dizains. Aizmugurējās kameras objektīvus slēpj elektrohromiskais stikls, un tie kļūst redzami tikai tad, kad kamera tiek izmantota. Šis ir tikai sākums, un mēs turpinām pētīt papildu iespējas," stāsta "OnePlus" dibinātājs un izpilddirektors Pīts Lau (Pete Lau).

Stikls, kas izmantots viedtālrunī "OnePlus Concept One", satur organiskas daļiņas, kuras pakļaujot elektriskajam laukam, rodas dažādas krāsu nianses. Lietojot atšķirīgu spriegumu, mainās gaismas caurlaidības īpašības, ļaujot stiklam mainīties no pavisam melna uz caurspīdīgu. Stikla virsma piedāvā arī praktisku ieguvumu, kalpojot kā iebūvēts polarizācijas filtrs un ļaujot lietotājiem iegūt asākas, detalizētākas bildes spēcīgā apgaismojumā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

OnePlus jaunākajā flagmanī 7 Pro iestrādājis šobrīd tik aktuālo izbīdāmās kameras risinājumu, taču aizmirsis par bezvadu uzlādi

Ķīnas zīmols OnePlus jau krietnu laiku mērķtiecīgi veido elitāru tēlu un uzaudzējis paprāvu fanu pulciņu. Ar jauno flagmani 7 Pro tas cierē uz plašāku atzinību. Šajā lielajā tālrunī apvienotas faktiski visas šodienas labākajiem viedtelefoniem piemītošās īpašības, izņemot bezvadu uzlādi.

Dizains

Kamēr citi ražotāji cenšas savus labākos viedtelefonus iedabūt pēc iespējas kompaktākā un slaidākā korpusā, OnePlus nebaidās piedāvāt masīvāku risinājumu. 7 Pro gluži nekrīt acīs ar milzu izmēru, tomēr ar 206 gramu svaru un 8,8 milimetru biezumu tas plaukstā ir labi jūtams.

Ražotājs arī piešķīris telefonam dažas citas atšķirības zīmes, kas palīdz izcelties ļoti līdzīgo ierīču lērumā. Redzamākā ir savdabīgais toņmaiņas krāsojums. Tas gan nav unikāls, jo Huawei jau pirms pusotra gada ar līdzīgu sāka izdaiļot P20. Mūsu rīcībā pabija zilas krāsas ierīce ar gaišāku apakšu un tumšāku augšu, kas gaismā maina toni uz gaišāku.

Komentāri

Pievienot komentāru
Viedierīces

Viens no dīvainākajiem viedtelefonu modeļu atjauninājumiem, kāds jebkad redzēts

Jānis Vēvers,02.01.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

"OnePlus" jaunajam "7T Pro" izvēlējies dīvainu pieeju – minimāli uzlabotu tālruni piedāvāt iespaidīgā iepakojumā

"OnePlus 7T Pro" ir viens no dīvainākajiem viedtelefonu modeļu atjauninājumiem, kāds jebkad redzēts. Savulaik "Sony" izlaida jaunu flagmani ik pēc pusgada, taču japāņi centās katram jaunajam modelim piešķirt vismaz vienu nozīmīgu jaunumu. Lai arī "7T Pro" ir labs un jaudīgs tālrunis, tam īsti nav nekā, ar ko attaisnot savu eksistenci, ņemot vērā, ka tirgū jau ir "OnePlus 7 Pro". Ja nu vienīgi ar lielāku iepakojuma kasti.

Ja interese par kādu preci sāk noplakt, to var nedaudz piepucēt, ielikt iespaidīgākā iepakojumā un atkal laist tirgū. Šī banālā taktika cilvēces vēsturē izmantota tūkstošiem reižu, un to nolēmuši pamēģināt arī "OnePlus", piecus mēnešus pēc flagmaņa "7 Pro" laišanas tirgū sagatavojot tā sekotāju "7T Pro".

Komentāri

Pievienot komentāru
Viedierīces

FOTO; VIDEO: Māj ar irbuli kā ar burvju nūjiņu

Jānis Vēvers,13.09.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Samsung jaudīgo Galaxy Note sēriju sašķēlis divos modeļos un piešķīris jaunas funkcijas S Pen irbulim

Kopš Note sērijas pirmsākumiem 2011. gadā, Samsung konstanti piedāvājis pircējiem tikai vienu sava lielākā viedtelefona modeli. Par izņēmumu var uzskatīt vien Note 4, kam pievienojās Note Edge ar noliektu ekrāna labo malu, uz kura varēja redzēt paziņojumus un uzlikt programmu īsceļus. Šogad korejieši ar Note sēriju izdarījuši to pašu, ko savulaik ar flagmani Galaxy S. Proti, sagatavojuši uzreiz divus dažādus modeļus Note 10 un Note 10+, kas atšķiras ne vien ar cenu, bet arī ar tehniskajiem parametriem. Mēs, protams, ķeramies klāt labākajam no abiem – Note 10+.

Jau pērnā gada Note 9 šīs sērijas cienītājiem lika aizdomāties, vai ir vērts pāriet no gadu vecākā modeļa uz jauno, jo būtiskākā atšķirība bija vairāk funkciju piešķiršana S Pen irbulim. Šogad dilemma būs līdzīga, jo Samsung atkal ir gājis lēnīgas evolūcijas ceļu, noslīpējot negludumus un piemetot pa kādai jaunai iespējai, bet tā īsti nepārsteidzot aizvien prasīgākos patērētājus.

Komentāri

Pievienot komentāru
Reklāmraksti

ACC Distribution maina zīmolu, ar mērķi palielināt kvalificētu pakalpojumu sniegšanu tirgū

Sadarbības materiāls,05.10.2022

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kā daļu no savām ambīcijām uzņēmējdarbības stratēģijā, ACC Distribution, elektronikas vairumtirgotājs, kas pieder ACME Grupė, ir atjaunojis savu zīmola logo un vizuālo identitāti. Izmaiņu mērķis ir stiprināt sinerģiju ar globālajiem zīmoliem, sekot inovatīviem virzieniem un paplašināt vārtus globālo zīmolu ienākšanai Baltijas tirgos.

ACC Distribution, kā viens no lielākajiem tehnoloģiju izplatītājiem Baltijā, jau vairākus gadus ir līderis perspektīvāko elektronikas iekārtu zīmolu ieviešanā tirgū. Uzņēmums cenšas nodrošināt īsāko ceļu tehnoloģiju zīmolu ieviešanai jomās, sākot no reģionālā tirgus, kanālu lietpratību un mārketinga pakalpojumiem, līdz nevainojamai loģistikas ķēdei un finanšu risinājumiem.

“Vairāk nekā 20 gadus intensīvi strādājot ar starptautiskajiem partneriem un Baltijas klientiem, esam uzkrājuši lielu pieredzi. Tāpēc mēs varam droši saukt uzņēmumu par vārtiem uz globālo zīmolu reģionālo tirgu. Mēs centīsimies to paveikt ar vēl lielāku sinerģiju, lai Baltijas patērētājiem varētu piedāvāt ne tikai jaunākās tehnoloģijas, bet arī jaunākās globālās tendences. Arī mūsu pārstāvētie zīmoli piedāvā jaunas iespējas un vērtīgu ieskatu vietējā tirgū,” komentēja ACC Distribution izpilddirektors Žymantas Baušys.

Komentāri

Pievienot komentāru
Reklāmraksti

“ACC Distribution” atjaunošanas stratēģija ir ļāvusi uzņēmumam pārvarēt tirgus izaicinājumus

Sadarbības materiāls,13.06.2023

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

“ACC Distribution”, viens no lielākajiem elektronikas vairumtirgotājiem Baltijas valstīs, 2022. gadā ieguva konsolidētos ieņēmumus 280 miljonu eiro apmērā un tīro peļņu 3,1 miljona eiro apmērā. Tas nozīmē attiecīgi 6% un 53% samazinājumu, salīdzinot ar 2021. gadu.

“Pagājušajā gadā viss tehnoloģisko iekārtu tirgus saskārās ar problēmām, ko izraisīja pārmērīgs preču piedāvājums un pieprasījuma samazināšanās, toties auga transportēšanas, noliktavu, algu un citas izmaksas. Enerģētikas krīze, rekordaugstā inflācija un vispārējā tirgus nenoteiktība koriģēja patērētāju reālos ienākumus un iepirkumu prioritātes. Neraugoties uz diezgan svārstīgo tirgus un ekonomisko situāciju, “ACC Distribution” saglabāja ilgtspējīgu peļņu, un mēs konsekventi turpinājām atjaunot savu produktu klāstu un modernizēt biznesa procesus. Plānojam, ka atjaunošanas stratēģijas īstenošana ļaus uzņēmumam augt arī tikpat izaicinošajā 2023. gadā,” norāda “ACC Distribution” izpilddirektors Žīmants Baušis (Žymantas Baušys).

Komentāri

Pievienot komentāru