Noslēdzot 2018. gada nogalē uzsākto reorganizācijas procesu, viens no Latvijā lielākajiem datu pārraides pakalpojumu nodrošinātājiem – «Latnet» – maina vizuālo identitāti, informē uzņēmuma valdes loceklis Vladislavs Gurmans.
Ar mērķi veicināt biznesa attīstību pērnā gada novembrī tika apvienots interneta pakalpojumu sniedzējs «Stream Networks» un tā meitas uzņēmums «LATNET Serviss», apvienoto uzņēmumu nodēvējot par «Latnet».
«Latnet» zīmolam ir bagāta, 20 gadus ilga vēsture, tāpēc tā jaunā vizuālā identitāte veidota saskaņā ar aktuālajām zīmolu attīstības tendencēm, vienlaikus neaizmirstot par «Latnet» zīmola mantojumu, skaidro uzņēmumā. Tas ir arī viens no iemesliem, kāpēc jaunajā identitātē saglabātas zīmola vēsturiskās krāsas – melna, balta un zaļa.
Nākotnē īpaša uzmanība tiks veltīta integrētajiem IKT un mobilo sakaru pakalpojumiem, kas tiek izstrādāti ciešā sadarbībā ar mobilo sakaru operatoru BITE, kas kompāniju «Latnet» iegādājās pērnā gada pavasarī.
«Aprīlī aprit gads kopš «Latnet» komanda ir pievienojusies «BITES Grupai». Līdzšinējā pieredze liecina, ka «Latnet» iegāde ir bijis stratēģiski ļoti veiksmīgs lēmums. Apvienojot abu uzņēmumu kompetences, esam būtiski palielinājuši konkurētspēju. Tagad, kad reorganizācijas process ir noslēdzies, mēs ar pilnu jaudu strādāsim, lai attīstītu BITES un «Latnet» sadarbību, kā arī nostiprinātu «Latnet» zīmola atpazīstamību ne vien Latvijā, bet arī citviet Baltijā,» komentē BITES vadītājs Kaspars Buls.
Kompānija «Latnet» tika dibināta 2007. gadā.
«Latnet» kapitāldaļas pieder BITEI, kas ir starptautiskās aktīvu pārvaldīšanas kompānijas «Providence Equity Partners» uzņēmums.