Mazumtirdzniecība

New Yorker Latvija plāno palielināt tirdzniecības apjomus un darbinieku skaitu

Db.lv,10.09.2018

Jaunākais izdevums

Apģērbu mazumtirgotāja SIA «New Yorker Latvija» neto apgrozījums 2017.gadā sasniedza 9,898 miljonus eiro, kas bija par 9,1% jeb 825 tūkstošiem eiro vairāk nekā 2016.gadā, ziņo «Lursoft» Klientu portfelis.

Uzņēmuma peļņas pieaugums pērn bija straujāks - SIA «New Yorker Latvija» tīrā peļņa pieauga par 31,3%, salīdzinot ar 2016.gadu, un bija 2,167 miljoni eiro.

SIA «New Yorker Latvija» turpināja nostiprināt savas pozīcijas Latvijas tirgū, pārvaldot piecus «New Yorker» zīmola veikalus Rīgā, Valmierā un Liepājā, sacīts uzņēmuma 2017.gada pārskatā.

Uzņēmuma darbinieku skaits pagājušajā gadā pieaudzis līdz 84, kas bija par četriem darbiniekiem vairāk nekā 2016.gadā. Savukārt mazumtirgotāja kopējie maksājumi valsts kopbudžetā veidoja 2,362 miljonus eiro, kas bija pieaugums par 10,3%.

Šogad uzņēmums plāno palielināt tirdzniecības apjomus, kā arī darbinieku skaitu.

SIA «New Yorker Latvija» reģistrēts 2006.gadā, uzņēmums pieder Vācijā reģistrētajai kompānijai «NEW YORKER Retail International GmbH».

2016.gadā SIA «New Yorker Latvija» neto apgrozījums bija 9,073 miljoni eiro, savukārt uzņēmuma tīrā peļņa bija 1,650 miljoni eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru
Nekustamais īpašums

Biznesu reģionos bremzē atbilstošu namu trūkums

Armanda Vilciņa,16.05.2022

Pēdējo divu gadu laikā no 20 investīciju darījumiem ar naudas plūsmu ģenerējošiem tirdzniecības centriem trešdaļa ir notikusi ārpus Rīgas. Kā divus lielākos darījumus var pieminēt TC Valdeka (Jelgava) un Rietumu centrs (Liepāja, attēlā), kurus no slēgtā nekustamā īpašuma ieguldījumu fonda Lords LB Baltic Fund III iegādājās vietējais investors.

Publicitātes foto

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Piemērotu telpu atrašana ārpus Rīgas uzņēmējiem ir liels izaicinājums, atsevišķās pilsētās biznesa attīstīšanai atbilstošas platības nav pieejamas vispār.

Šo problēmu var risināt divējādi - pielāgojot konceptus atbilstoši situācijai reģionos vai arī piesaistot attīstītāju vai būvnieku, kas uzbūvēs telpas atbilstoši nomnieka vai gala lietotāja interesēm - tā Dienas Biznesa speciālizdevumam Nekustamais īpašums saka CBRE Baltics Investīciju departamenta direktore Vineta Vigupe, piebilstot, ka otrs scenārijs gan izmaksās krietni vairāk. Tāpat jāņem vērā, ka tas prasīs ne tikai lielas sākotnējās investīcijas, bet arī ilgtermiņa attiecības ar telpu īpašnieku, atzīmē V.Vigupe.

Iznācis Dienas Biznesa speciālizdevums Nekustamais īpašums 

Nekustamo īpašumu tirgū pandēmijas gadi pagājuši cenām un darījumu skaitam augot, materiālu...

Reģioni ir interesanti

Iespējas atrast piemērotas telpas reģionos ir ļoti atkarīgas no konkrētās tirdzniecības ķēdes zīmola koncepcijas, domā V.Vigupe. “Lielu lomu spēlē tas, kā koncepcija tiek piemērota konkrētajam reģionam. Ja tirgotājs ir gatavs pielāgoties, iespējas vienmēr var atrast, it īpaši gadījumos, kad lēmumu pieņemšana ir elastīga. Citādi tas ir lielo grupu ietvaros, kad visās pilsētās koncepcija ir vienāda, neatkarīgi no reģiona, jo tas var radīt sarežģījumus gan platību, gan nepieciešamo investīciju ziņā. Jāsaka, ka kopumā reģioni mazumtirgotājiem ir interesanti, tomēr, lai attīstītos šajā virzienā, ir jābūt ļoti labi izstrādātai stratēģijai, kā arī rūpīgi pielāgotiem mazākiem konceptiem un sortimentam,” atzīmē V.Vigupe.

Viņa stāsta, ka lielākās tirdzniecības ķēdes, kas šobrīd ir atvērušas savus veikalus reģionos, ir Pepco, 4F, Sportland un New Yorker. “Paplašināšanās reģionos galvenokārt atkarīga no nepieciešamās telpu platības, kā arī no tā, cik lielu fiksētu nomas maksu ir gatavi maksāt tirdzniecības pārstāvji kā nomnieki, tajā skaitā nomas maksā ieskaitot arī veiktās investīcijas telpu izbūvei, ja darbus veic īpašnieks. Jāatzīmē, ka pašlaik attīstības iespējas reģionos meklē arī vairākas lielākas mazumtirdzniecības un vairumtirdzniecības ķēdes. Viena no tām ir veikals DEPO, kurš plāno attīstīt un atvērt jaunu veikalu Rēzeknē. Tāpat lēmumu paplašināties varētu pieņemt arī tirdzniecības centrs Valleta, kas atrodas Valmierā,” teic CBRE Baltics pārstāve.

Izaicinājumu netrūkst

Attīstīt savu biznesu reģionos tuvāko gadu laikā plāno arī LPP Latvia, kas pārvalda Reserved, House, Cropp, Mohito un Sinsay zīmolu veikalus Latvijā. Uzņēmuma nomas un attīstības projektu vadītājs Alberts Aigars skaidro, ka šobrīd Latvia ir 20 veikali, kas vēsturiski koncentrēti Rīgas pilsētā - tirdzniecības centros un Vecrīgā.

Visu rakstu lasiet Dienas Biznesa jaunākajā speciālizdevumā Nekustamais īpašums!

Dienas Biznesa abonenti speciālizdevumu Nekustamais īpašums saņem bez maksas. Žurnāls nopērkams arī lielākajās tirdzniecības vietās Latvijā!

ABONĒJIET, lasiet elektroniski vai meklējiet preses tirdzniecības vietās!

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Investīciju fonds “Baltic Horizon Fund” ir noslēdzis nozīmīgu sadarbības līgumu ar “Apollo Group” par Tallinas izklaides centra “Coca-Cola Plaza” telpām. Jaunais ilgtermiņa darījums ir parakstīts ar Baltijā lielāko izklaides uzņēmumu “Apollo Group”, kā arī ir pagarināti vairāki sadarbības līgumi par blakus esošā tirdzniecības centra “Postimaja” telpām, tā nodrošinot “Baltic Horizon Fund” piederošā kompleksa pilnu noslogojumu.

“Mūsu lielākā sadarbības partnera kinoteātris “Apollo Cinema” radīs spēcīgu sinerģiju ar citiem “Coca-Cola Plaza” telpās mītošajiem izklaides un sabiedriskās ēdināšanas zīmoliem, integrējoties Tallinas dzīvesveida ritmā. Šī mijiedarbība līdz ar blakus esošo tirdzniecības centru “Postimaja” nodrošinās izcilu mazumtirdzniecības, pakalpojumu un izklaides klāstu, apmierinot visas klientu vajadzības. Ir sākusies šī kompleksa jaunā ēra,” saka “Baltic Horizon Fund” vadītājs Tarmo Karotams.

5200 m2 lielo kinoteātri “Coca-Cola Plaza”, kurā ir 11 kinozāles, šobrīd apsaimnieko “Apollo Cinema”. Gan “Apollo Group”, gan “Apollo Cinema” ir noslēguši ilgtermiņa līgumus un darbosies “Coca-Cola Plaza” vismaz desmit gadus.“|Apollo Group” plāno “Coca-Cola Plaza” telpās atklāt izklaides vietas, restorānus un grāmatnīcu. “Kā uzņēmums mēs pastāvīgi meklējam jaunas attīstības iespējas, lai saviem klientiem piedāvātu jaunu un unikālu pieredzi. “Coca-Cola Plaza” ir iespēja kļūt par unikālu vietu Tallinas centrā. Mēs ar nepacietību gaidām šo sadarbību un tai sekojošās pārmaiņas,” stāsta “Apollo Group” padomes priekšsēdētājs Ivars Vendelins.

Komentāri

Pievienot komentāru
Reklāmraksti

Pirmo reizi Latvijā tirdzniecības centru kategorijā “Rīga Plaza” saņem starptautisku apbalvojumu ”Best Buy Award”

Sadarbības materiāls,16.10.2024

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Modes un izklaides centrs “Riga Plaza” saņēmis starptautisku apbalvojumu ”Best Buy Award” par augsto pakalpojumu sniegšanas kvalitāti par pieņemamu cenu. Balstoties uz iedzīvotāju balsojumu, to piešķīrusi Šveicē bāzētā Starptautiskās sertifikācijas asociācija ICERTIAS (International Certification Association).

Šīs kategorijas apbalvojumu asociācija piešķir uzņēmumam, kas saņēmis visvairāk atzinīgu vērtējumu no aptaujas dalībniekiem par kvalitātes un cenas atbilstību.

“Esam gandarīti, ka mērķtiecīgās investīcijas jaunu sadarbības partneru piesaistē ir sniegušas rezultātus. Šogad esam atvēruši jaudīgāko auto elektrouzlādes staciju “Ignitis ON”, ieviesuši ģimenes autostāvvietas, paplašinājuši ēdināšanas un iepirkšanās iespējas ar pirmo pašapkalpošanās “Lido” restorānu, picēriju “Le Tresor Pizza”, restorānu “Tasty Tails”, burbuļtēju stendu “Formosa”, kā arī lielākajiem "New Yorker" un "HalfPrice" veikaliem Latvijā. Savukārt jau tuvākā mēneša laikā durvis vērs pilnībā atjaunots “H&M” un paplašināts “NordBaby” veikals. Saņemtā atzinība ir stimuls turpināt attīstīt un uzlabot mūsu piedāvājumu, ieviešot arvien jaunas inovācijas un pielāgojot risinājumus mainīgajām tirgus prasībām, lai pastāvīgi nodrošinātu augstākās kvalitātes pakalpojumus,” stāsta "Summus Capital" valdes loceklis Hannes Pihls.

Komentāri

Pievienot komentāru