Valoda ne tikai palīdz radīt pirmo iespaidu, bet arī demonstrē uzņēmuma attieksmi pret klientiem, sadarbības partneriem, darbiniekiem un sabiedrību kopumā
Kļūdas lietišķajā sarakstē, interneta vietnēs, reklāmas bukletos un restorānu ēdienkartēs var liecināt par problēmām uzņēmējdarbībā, atzīst DB aptaujātie eksperti.
Kopumā, izvērtējot latviešu valodas lietojumu pašmāju uzņēmumos, Biznesa augstskolas Turība docētāja Renāte Cāne secina, ka lielākajā daļā ar to viss ir kārtībā.
Viņa ir pārliecināta, ka valoda ir ne tikai sabiedrības, bet arī uzņēmuma kultūras sastāvdaļa un to ļoti skaidri un nepārprotami atspoguļo. «Tas ir ne tikai uzņēmēju pašcieņas jautājums, bet arī cieņas apliecinājums pret klientiem un sabiedrību kopumā. Tāpēc noteikti ir vērts nopietni un atbildīgi izturēties pret valodu un tās kvalitāti gan mājaslapā, gan ēdienkartē, gan lietišķajā sarakstē,» uzsver eksperte.
Visu rakstu Zīmola komunikācija sākas ar valodu lasiet 21. februāra laikrakstā Dienas Bizness.
Raksta galerijā: Nesaprotamas un pārprotamas komunikācijas piemēri.
#1/6
Tālāk galerijā - Nesaprotamas un pārprotamas komunikācijas piemēri (avots: Aiga Veckalne):
#2/6
Pērnajā gadā Valsts Ieņēmumu dienests skaistumkopšanu izvirzīja par vienu no savām prioritātēm
#5/6
Esmu pārrunājis, kā aizpildīt tukšos konteinerus ar saviem darbiniekiem