Mazais bizness

Ne tikai nopirkt kurpes, bet arī ieturēt maltīti itāļu stilā


Anda Asere,08.04.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Katram kvadrātmetram ir jāpelna, tāpēc Shoe Hunt’In Cafe piedāvā ne tikai nopirkt kurpes vai padzert kafiju, bet tur arī varēs ieturēt maltīti itāļu stilā.

Shoe Hunt’In Cafe sākotnējā ideja bija piedāvāt ko nebijušu, tas ir, «trīs vienā» – kafejnīca dāmu pačalošanai, pasēdēšanai ar kūkām, kafiju un vīnu, itāļu apavu veikals un kurpju izgatavošana pēc individuāla pasūtījuma, stāsta Ieva Mazure, Shoe Hunt’In Cafe īpašniece. Saprotot, ka tikai ar kūkām un kafiju nepietiek, drīzumā tiks piedāvāta arī itāļu virtuve. Te notiek arī dažādi pasākumi – dzīvās mūzikas vakari, modes skates, tirdziņi, itāļu valodas kursi, gleznu izstādes utt.

Pirmā darbības gada laikā sortimentu ir papildinājuši kurpju aksesuāri. «Tā ir alternatīva jaunu kurpju iegādei – pie katra tērpa vai īpaši kādam pasākumam ar speciāliem klipšiem pie kurpēm var pielikt šo aksesuāru. Kurpīte uzreiz izskatās pavisam citādi,» saka I. Mazure.

Pirmais gads biznesā ļāvis daudz ko iemācīties. Piemēram, sākotnēji Shoe Hunt’In Cafe bija skaista izkārtne. «Gribējās atšķirties, tāpēc mums bija ļoti mākslinieciska izkārtne ar lielu informācijas apjomu. Lai to saprastu, bija jāpieliek fantāzija, taču, ejot pa ielu, tam nav laika. Sapratām, ka visam jābūt skaidri un gaiši pateiktam – pie mums var nopirkt skaistas kurpes, iedzert kafiju, kā arī iegādāties kurpju aksesuārus. Ne velti par šo tēmu ir sarakstīts daudz grāmatu,» viņa stāsta.

Sākot uzņēmējdarbību, I. Mazure domāja, ka tā sniegs lielāku brīvību nekā algots darbs. Tagad viņa ir sapratusi, ka tas bija jauks sapnis, jo savā biznesā esi no agra rīta līdz vēlam vakaram un vēl par to domā bezmiega naktīs.

Šī gada prioritāte ir attīstīties ne tikai Latvijā, bet arī ārpus tās robežām. Ir nodibināti starptautiski darījumu kontakti un notiek sarunas par Shoe Hunt’In produktu eksportu. Plānots eksportēt ne tikai kurpju aksesuārus, bet arī jauna dizaina apģērbu līniju, kas pašlaik ir izstrādes procesā, bet par kuru jau ir izrādīta sadarbības partneru interese. Ņemot vērā jaunos iepirkšanās paradumus un vēlmes, otra svarīgākā šī gada prioritāte ir interneta tirdzniecības attīstīšana shoehuntin.lv mājaslapā,» min I. Mazure

Komentāri

Pievienot komentāru