«Naftas partija» diktē kārtību, un ilūzijas par dīzeļa auto tīrību tiek sagrautas. Nav tie tik tīri, kā likās un to saprot pat Eiropas Savienība.
Šāda atziņa radās pēc Māra Ķirsona intervijas ar AS «WESS» padomes priekšsēdētāju Aleksandru Oskinu.
Video apspriež gan auto biznesu Latvijā un to, cik ienesīgs tas ir, gan pieejamās alternatīvās tehnoloģijas, kuras ir ievērojami tīrākas nekā pašlaik pieejamās, bet to attīstība tiek bremzēta. Sekas šādam gājienam būtu enerģētiskā neatkarība un pašlaik nepietiek politiskās gribas.
Runā arī par infrastruktūras izmaksām un plānošanas sarežģītību, izmaiņām personīgā un komerciālo automobiļu tirgū, ietekmi uz dabu, ja notiktu pāreja uz ūdeņraža tehnoloģijām un Latvijas un pasaules auto tirgu.
Ja vēlies noskatīties konkrētu video fragmentu tad skaties:
00:00:40 - Izmaiņas pasaules auto tirgū un «dīzeļgeitas» ietekme uz to
00:05:36 - Dīzeļgeitas ietekme uz komerctransporta tirgu
00:07:03 - Elektroautomobiļu nākotne un pastāvošās problēmas
00:13:14 - Elektroautomobiļu tehnoloģisko un infrastruktūras problēmu risinājumi un kādas ir alternatīvas
00:17:55 - Ietekme uz dabu un ekosistēmu, ja notiktu pāreja uz ūdeņradi balstītām tehnoloģijām
00:18:54 - Auto tirgus Latvijā stagnē
00:22:50 - Labāk izvēlēties automobili ar benzīna nevis dīzeļa dzinēju