Reitan Convenience parakstījis vienošanos par Baltijas kafejnīcu ķēdes Caffeine Roasters iegādi, kas ietver 60 kafejnīcas Igaunijā, Latvijā un Lietuvā. Kafejnīcu ķēdes iegāde ir daļa no Reitan Convenience stratēģijas nostiprināt convenience store jeb mazā formāta veikalu līderpozīcijas Eiropas tirgū.
Ar 531 tirdzniecības vietu Reitan Convenience uzņēmumu grupa, kas pārstāv tādus zīmolus kā Narvesen, R-kiosk un Lietuvos Spauda, jau šobrīd ieņem spēcīgu tirgus pozīciju Baltijas valstīs.
«Caffeine Roasters ir viens no spēcīgākajiem kafejnīcu zīmoliem Baltijā. Uzņēmuma kafejnīcas atrodas stratēģiski labākajās vietās lielākajās pilsētās. Mēs plānojam audzēt mūsu biznesu Baltijā un turpmāk meklēsim iespējas, kā paplašināt Caffeine Roasters tīklu arī citās valstīs,» norāda Jūhanness Sangness (Johannes Sangnes), Reitan Convenience izpilddirektors.
Caffeine Roasters ir dibināts Viļņā, 2007. gadā. Šobrīd šajā tīklā Igaunijā, Latvijā un Lietuvā darbojas 60 kafejnīcas.
«Reitan Convenience ir profesionāls un stabils ilgtermiņa īpašnieks, kas bijis ļoti sekmīgs citos mazā formāta veikalu segmentos Baltijā,» komentē Nids Kiuberis (Nidas Kiuberis), Caffeine Roasters komunikācijas vadītājs.
Narvesen Baltija valdes priekšsēdētāja Katrīne Judovica, norāda, ka darījums uzņēmumam pavērs jaunas iespējas. «Kā Narvesen īpašnieks, Reitan Conveniece jau nostiprinājies Latvijas tirgū. Apvienošanās mums sniegs attīstības iespējas jaunā segmentā,» saka K.Judovica.
Darījums vēl jāapstiprina vietējiem konkurences uzraugiem.
Reitan Convenience pieder 2,250 veikali septiņās valstīs, ieskaitot Narvesen Norvēģijā, Latvijā un Lietuvā, 7-Eleven Norvēģijā, Zviedrijā un Dānijā, Northland Norvēģijā, Pressbyrån Zviedrijā, R-kioski Somijā un Igaunijā un Lietuvos Spauda Lietuvā.