Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pēkšņi 47 gadu vecumā mūžībā aizgājis bijušais zemkopības ministrs Mārtiņš Roze, aģentūrai LETA apstiprināja Zaļo un zemnieku savienības (ZZS) Saeimas frakcijas vadītājs Augusts Brigmanis.

Bijušā ministra nāvi varētu būt izraisījis trombs, aģentūrai LETA pieļāva ZZS pārstāvji.

Iespējams, ka izvadīšana varētu notikt ceturtdien, 13.septembrī, pieļāva Brigmanis.

Kā liecina aģentūras LETA arhīvs, Roze dzimis 1964.gada 28.septembrī Rīgā. Bijušais ministrs bija precējies un divu dēlu tēvs.

1982.gadā Roze beidzis Liepājas 1.vidusskolu, 1987.gadā - Latvijas Valsts universitātes Bioloģijas fakultāti, iegūstot specialitāti biologs, bioloģijas un ķīmijas pasniedzējs.

No 1988. līdz 1992.gadam studējis aspirantūrā Latvijas Zemkopības zinātniski pētnieciskajā institūtā un bijušajā Vissavienības augu selekcijas un ģenētikas institūtā Odesā, Ukrainā. Darba pētījuma tēma bija "Latvijā izaudzēto kviešu, miežu un auzu kvalitāte atkarībā no rezerves olbaltumvielu sastāva".

2002.gadā Roze beidza Latvijas Universitātes Sociālo zinātņu fakultāti, iegūstot sociālo zinātņu maģistra grādu politikas zinātnē.

No 1987. līdz 1994.gadam Roze ieņēmis Valsts Stendes selekcijas un izmēģinājumu stacijas Graudu tehnoloģiskās laboratorijas vadītāja amatu.

No 1994.gada Roze strādājis Zemkopības ministrijā (ZM).

No 1994. līdz 1997.gadam Roze bijis ZM Lauksaimniecības departamenta direktora vietnieks un Augkopības un sēklkopības nodaļas vadītājs. No 1997.gada janvāra līdz septembrim ieņēmis ZM Stratēģijas un kopsavilkuma nodaļas vadītāja amatu.

No 1997.gada septembra līdz 1999.gada decembrim Roze ieņēmis ZM Integrācijas un ārējo sakaru departamenta direktora amatu, bet no 2000.gada janvāra līdz 2001.gada janvārim bijis ZM Lauksaimniecības politikas un Eiropas Savienības integrācijas departamenta direktors.

No 2001.gada janvāra Roze vadīja ZM Integrācijas Eiropas Savienībā un ārējo sakaru departamentu.

Roze zemkopības ministra amatu ieņēma vairākās valdībās no 2002.gada līdz 2009.gadam.

Pēc tam darbojies kā Saeimas deputāts, bet pēdējos gados bijis Liepājas zivju pārstrādes uzņēmuma "Kolumbija" projektu vadītājs un telekomunikāciju uzņēmuma "Lattelecom" padomes loceklis .

Roze darbojās ZZS kā Latvijas Zemnieku savienības biedrs, bijis ZZS valdes priekšsēdētājs.

Komentāri

Pievienot komentāru
Eksperti

Kāds ir jūsu zīmola solījums?

Olga Kazaka, Olsen+Partners partnere, „Pirmās PR grāmatas” autore, LU docente,17.07.2024

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Reklāmas stratēģijas izstrādes procesā organizācijas nereti svārstās starp diviem galvenajiem reklāmas veidiem: uz pārdošanu orientētām reklāmām vai imidža reklāmas kampaņām.

Protams, reklāmas veida izvēle ir atkarīga no uzņēmuma mērķiem, tirgus situācijas un ilgtermiņa stratēģijas, tomēr veiksmīgu uzņēmumu reklāmām ir kopīga viena būtiska atšķirība. Kāda? Visās veiksmīgajās reklāmās ir iekodēts skaidrs, konkrēts un izpildāms solījums klientiem.

Solījums ir instruments, ar kura palīdzību iespējams veidot attiecības. Turklāt solījuma izpilde ir kā uzticības garants – tam ir lielāka pozitīva ietekme uz saņēmēju nekā vienkāršai pakalpojuma sniegšanai šai personai.

Izmantojot plašu Pasaules reklāmas izpētes padomes (WARC) datubāzi, pētnieki Mārtins L. Rožē, Švarcs Jans un Tērners Mimī noskaidroja, kuri zīmolu reklāmas veidi ir visefektīvākie gan jaunu klientu piesaistīšanai, gan viņu pārvēršanai par lojāliem atkārtotājiem. Tika konstatēts, ka ilgtermiņa panākumi un pārdošanas pieaugums 67% kampaņu ir novērojams, ja tiek iekļauts solījums klientiem. Vienlaikus solījuma sniegšana palīdz strukturizēt un konkrētāk definēt zīmola misiju, tādejādi 59% gadījumu uzlabojot uzņēmuma darbību. Kā tas izpaužas praksē?

Komentāri

Pievienot komentāru