Lai stiprinātu būvkompānijas nekustamo īpašumu biznesa virziena atpazīstamību tirgū un veidotu komunikāciju, kas vērsta tieši uz dzīvokļu pircējiem, "Merks" izveidojis jaunu zīmolu "Merks mājas", kas apvienos uzņēmuma attīstītos nekustamo īpašumu projektus.
"Esam viens no līderiem dzīvojamo māju attīstīšanā Latvijā, priecājamies par 2020.gada labajiem rezultātiem, neskatoties uz ārējo apstākļu ietekmi. Turpmākajos gados plānojam palielināt jauno projektu pārdošanas apjomus, kā arī paplašināt savu dzīvokļu piedāvājumu, lai kļūtu par nozares līderiem. Savukārt atsevišķa zīmola izveide mūsu nekustamo īpašumu attīstības biznesa segmentam ir loģisks solis, lai nodalītu komunikāciju ar dzīvokļu pircējiem no pārējiem mūsu projektiem, kur esam ģenerāluzņēmējs" stāsta "Merks" valdes loceklis Andris Bišmeistars.
Līdz ar "Merks mājas" zīmolu izveidota arī jauna mājaslapa, kurā turpmāk vienkopus būs pieejama informācija par visiem uzņēmuma SIA "Merks" attīstītajiem projektiem.
"2020.gads bija izaicinošs, bet mēs spējām pielāgoties ārējiem apstākļiem, lai palielinātu mūsu dzīvokļu pārdošanas apjomus. Rezultātā esam apmierināti ar 2020.gada sasniegtajiem pārdošanas rezultātiem, mēs sasniedzām sev izvirzītos mērķus. Jauna zīmola izveide ir pamatota biznesa stratēģijas pielāgošana - vēlamies kļūt pieejamāki dzīvokļu pircēju auditorijai, veidojot personiskāku, draudzīgāku un atvērtāku komunikāciju. Zīmola izveides procesā esam arī definējuši savas nekustamo īpašumu biznesa segmenta vērtības, lai varētu turpināt attīstīt arvien labākus dzīvojamos projektus Latvijas iedzīvotājiem. Dzīvojamo māju projektos esam gan attīstītājs un būvnieks, gan pārdevējs un garantijas sniedzējs. Tas nozīmē, ka dzīvokļa iegādes procesā klientiem ir viens uzticams sadarbības partneris," min "Merks" nekustamo īpašumu attīstības direktors Mikus Freimanis.