«Zīmoli nākotnē nebūs par to, ko tie saka, bet par to, ko tie dara. Svarīgākais būs nevis stāsta stāstīšana, bet stāsta veidošana,» norāda komunikācijas uzņēmumu grupas McCann World Group Riga vadītājs Gatis Mūrnieks.
Nepieciešamība darīt, nevis tikai runāt ir saistīta ar diviem aspektiem. «Pirmais. Ir daudzi cilvēki, kuri var izveidot zīmolu ar savām sajūtām un viedokļiem sociālajos tīklos. Un tas kaut kādā brīdī var kļūt spēcīgāks par paša uzņēmuma veidoto un plašsaziņas medijos kultivēto zīmolu,» skaidro Mūrnieks.
Otrais aspekts ir saistīts ar to, ka zīmoliem ir jādara, tiem ir jārīkojas. «Tam labs piemērs ir Latvijas Balzams. Piemēram, Rīgas Melnais balzams ar upeņu sulu ir jauns produkts, ko var gan nobaudīt bārā, gan kā suvenīru ar stāstu par vienu no Latvijas zīmoliem uzdāvināt draugiem,» saka Mūrnieks.
Viņš uzsver, ka ir svarīgi, ka zīmols ne tikai stāsta par to, ka rada jaunus produktus un kādas vērtības aizstāv, bet arī darbos apliecina gatavību izprast, piemēram, jauniešu vajadzības, radīt viņiem vietas, kur tikties, suvenīrus, ko dāvināt, pasākumos, kuros piedalīties.
McCANN WorldGroup Riga ir komunikācijas uzņēmumu grupa Latvijā, kurai pieder reklāmas aģentūras McCANN Riga un MomentumWW, filmēšanas un audio ierakstu studija McCANN Live, kā arī kapitāla daļas kompānijās Inspired Latvia, Inspired Digital un BrandBox.
McCANN WorldGroup iekļauta Interpublic Group, kas ir viena no četrām lielākajām reklāmas un mārketinga uzņēmumu grupām pasaulē.