ASV tirgotājs Walmart un rotaļlietu ražotājs Mattel nākuši klajā ar virtuālā veikala kampaņu, liecina informācija wallblog.co.uk.
Šajos plakātos cilvēki var izvēlēties produktus, noskenēt QR kodus savos mobilajos tālruņos un samaksāt par konkrētajiem produktiem. Tie līdz pat durvīm tiek piegādāti bez maksas.
Līdz ar to pie rotaļlietas var tikt, pat neapmeklējot veikalu.
Kā raksta wallblog.co.uk, tas ir nākamais solis pēc pagaidu veikala - viss, kas nepieciešams, ir plakāti ar produktiem, tiem piesaistīti QR kodi un mobilie tālruņi.
Tas ne tikai likvidē mazumtirdzniecības telpu izmaksas, bet arī mazina darbinieku un ar viņiem saistītos izdevumus. Noliktavā ir nepieciešams daudz mazāk darbinieku, turklāt bez klientu apkalpošanas iemaņām.
Izvietojot plakātus īstajās vietās, kur pārvietojas mērķa klients, piemēram, metro stacijās, kafejnīcās, ievērojami tiek palielināta iespēja pārdot produktus.