Ministru prezidents Ivars Godmanis izdevis rīkojumu par disciplinārlietas ierosināšanu pret Valsts kancelejas direktori Guntu Veismani, mainot iepriekš noteikto disciplinārlietas izmeklēšanas komisijas sastāvu, liecina Valsts kancelejas sniegtā informācija medijiem.
Disciplinārlietas izmeklēšanas komisijas vadītāja būs Bērnu un ģimenes lietu ministrijas valsts sekretāre Iveta Zalpētere, tāpat komisijas sastāvā būs Vides ministrijas valsts sekretārs G.Puķītis, Valsts kases Rīgas norēķinu centra vadītāja S.Rika, Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja priekšnieka vietnieks A.Vilks, Finanšu ministrijas Budžeta departamenta direktore I.Stepanova un Tieslietu ministrijas Juridiskā departamenta direktore L.Berga.
Ministru prezidenta rīkojums izdots, pamatojoties uz Valsts kancelejas direktores Guntas Veismanes iesniegumu, kurā norādīts uz līdzšinējā disciplinārlietas komisijas vadītāja – Valsts civildienesta pārvaldes priekšnieka Māra Skudras – iespējamo interešu konfliktu, jo G.Veismane vairākkārt paudusi publisku viedokli par nepieciešamību reformēt Valsts civildienesta pārvaldi. Turklāt – gandrīz 2 gadus M.Skudra bijis Valsts kancelejas darbinieks. „Uzskatu, ka disciplinārlietas izmeklēšanas komisijas darbība Valsts civildienesta pārvaldes priekšnieka M.Skudras vadībā nespēs nodrošināt vispusīgu un objektīvu lietas apstākļu noskaidrošanu un disciplinārlietas izmeklēšanu, līdz ar to lūdzu iecelt citu disciplinārlietas izmeklēšanas komisijas vadību un komisijas sastāvu papildināt ar citu kompetentu institūciju pārstāvjiem,” teikts G.Veismanes iesniegumā Ministru prezidentam.
2007.gada 18.decembrī bijušais Ministru prezidents Aigars Kalvītis izdeva rīkojumu par disciplinārlietas ierosināšanu, lai noskaidrotu Valsts kancelejas 2007.gada 28.novembrī organizētā pasākuma finansēšanai un dāvanu karšu iegādei izlietoto līdzekļu izmantošanas lietderību, kā arī izvērtētu pārvaldes amatpersonu rīcību. Par disciplinārlietas izmeklēšanas komisijas vadītāju tika apstiprināts Valsts civildienesta pārvaldes priekšnieks Māris Skudra.