Kosmētikas ražotājs AS Madara Cosmetics produktu portfeli papildina ar dabīgi sertificētiem saules aizsargproduktiem; uzņēmuma šā gada apgrozījuma mērķis ir desmit miljoni eiro, pirmdien vēsta laikraksts Dienas Bizness.
«Pērn aizvadījām veiksmīgu gadu, konsolidētais apgrozījums veido aptuveni 7,4 miljonus eiro, kas ir par 26% vairāk nekā 2016. gadā. Tas turpina līdzšinējo tendenci, ka augam par 30% gadā,» saka Uldis Iltners, AS Madara Cosmetics valdes loceklis. Vaicāts, cik ilgi iespējama šāda izaugsme, viņš norāda, ka dabīgā kosmētika ir augošs tirgus segments un potenciāls ir liels. Lai gan globālā mērogā Madara Cosmetics ir salīdzinoši neliels uzņēmums, tam ir potenciāls tālākai izaugsmei. Šis gads iesācies veiksmīgi, kompānija ir apņēmības pilna turpināt attīstīties līdzīgā tempā un šogad mērķē uz 10 miljonu eiro apgrozījumu.
Sargā no saules
Šā gada pirmajā pusgadā Madara Cosmetics tirgū laiž desmit jaunus produktus. Pieci no tiem jau ir veikalos. «Būtiskākais sasniegums ir tas, ka mēs pēc ilgstošas izpētes esam nonākuši pie risinājuma saules aizsardzībai. Dabīgās kosmētikas nozarē tas uzskatāms par vienu no nozares āķīgākajiem produktiem, jo ir ierobežots izejvielu daudzums – cinka oksīds un titāna dioksīds, kas ir relatīvi nepateicīgas izejvielas, jo tie ir minerāli. Minerālu filtrs atstaro saules staru no ādas, bet ķīmiskie filtri saules staru noārda ādā, un līdz galam nav izpētīti mehānismi, kas notiek šīs ķīmiskās reakcijas laikā. Abi produktu veidi ir būtiski citādi,» saka U. Iltners.
Sertificētiem saules aizsardzības produktiem piedāvājums tirgū ir neliels, no lietojamības viedokļa tie bieži vien ir diezgan neparocīgi – tekstūras ir neērtas, grūti uzklājamas. Tāpēc uzņēmums lepojas ar jaunajiem produktiem.
Uzņēmums pie produktiem, kuri pasargā no saules staru kaitīgās iedarbības, strādājis piecus gadus.
Visu rakstu Sāk ražot jaunas kategorijas produktus lasiet 7. maija laikrakstā Dienas Bizness.