Šā sākumā BMW luksusa automašīnu pārdošanas apjomi Ķīnā palielinājušies par 96%, savukārt Rolls-Royce piedzīvojis pārdošanas apjomu pieaugumu 300% apmērā, vēsta Telegraph.
Šogad Pekinas autošovā Rolls-Royce jau izdevās pārdot automašīnas Phantom jaunāko modeli, kura cena lēšama ap 800 tūkst. steriņu mārciņu.
Tieši šī milzīgā ātrumā pieaugošā pirktspēja pievilina pasaules luksusa automašīnu ražotājus Ķīnas tirgum. Piemēram, Rolls-Royce lēš, ka šogad Ķīna kļūs par kompānijas otru lielāko tirgu aiz ASV, apdzenot Lielbritāniju.
«Mani visvairāk pārsteidz tas, cik jauni ir daudzi mūsu klienti Ķīnā. Daudziem no viņiem ir tikai nedaudz pāri 30, un jaunākais mūsu klients Ķīnā bija 28 gadus vecs,» sacīja Rolls-Royce Vācijas biznesa vadītājs Torstens Mullers- Otvoss (Torsten Muller-Otvos), piebilstot, ka citos Rolls-Royce pārstāvētajos tirgos šī tendence ir gluži pretēja.
BMW, kas jau Ķīnā šogad pārdod divas reizes vairāk savu 7. sērijas automašīnu modeļu, palielinājis savu prognozi attiecībā uz šī gada pārdošanas apjomiem līdz 120 tūkst. vienību.