Lauksaimniecība

Linen apgrozījums pieaudzis par 11,6 miljoniem eiro

Db.lv,10.04.2025

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Inovatīvs barības un izejvielu tirdzniecības uzņēmums Linen veiksmīgi noslēdzis 2024. gadu, demonstrējot ievērojamu izaugsmi un nostiprinot savas pozīcijas globālajā tirgū. Uzņēmuma neto apgrozījums pieaudzis par 11,6 miljoniem eiro, sasniedzot 46,94 miljonus eiro, savukārt neto peļņa sasniegusi 2,42 miljonus eiro, kas ir būtisks kāpums salīdzinājumā ar 2023. gadu.

Aizvadītajā gadā Linen (SIA “L.J. Linen”) pārdeva rekordlielu apjomu produkcijas – 132 tūkstošus tonnu, kas veido 10 % no kopējā konkrētās produkta grupas eksporta no Eiropas Savienības. Tāpat uzņēmums paplašināja savu darbību, izveidojot trīs jaunas meitas sabiedrības Āzijā un Latīņamerikā, kas kalpos par pamatu turpmākai attīstībai šajos reģionos.

“2024. gada rezultāti apstiprina, ka mūsu stratēģija – fokusēšanās uz ilgtspējīgu izaugsmi un jaunu tirgu apgūšanu – ir nesusi panākumus. Mēs esam spējuši kāpināt pārdošanas apjomus, vienlaikus saglabājot stabilitāti mainīgajos globālajos tirgus apstākļos. Šie sasniegumi ir iespējami, pateicoties mūsu profesionālajai komandai, kas neatlaidīgi strādā, lai nodrošinātu klientiem uzticamu un efektīvu piegādes procesu inovatīvā un mūsdienu biznesa videi atbilstošā manierē. Mēs mērķtiecīgi paplašināmies dažādos reģionos un galvenokārt ārpus Eiropas Savienības, kas palielina mūsu noturību pret globālo nenoteiktību, līdz ar to neesam atkarīgi no vienas valsts vai reģiona. Tikpat būtiski ir arī tas, ka mēs starptautiskajā tirgū piedāvājam preces, kas ir pārtikas ķēdes pats sākums – pieprasījums pēc tām ir stabilāks salīdzinājumā ar citiem svārstīgiem produktiem, kā, piemēram, naftas produktiem, kas, savukārt, nepārtraukti ietekmē globālo tirgu,” uzsver Jānis Kuļikovskis, Linen valdes priekšsēdētājs.

Šajā, 2025. gadā, Linen plāno vēl agresīvāku savas darbības ekspansiju, īpašu uzmanību pievēršot Āzijas, Dienvidāfrikas un Dienvidamerikas tirgiem. Plānots diversificēt produktu klāstu un attīstīt jaunas distribūcijas struktūras, kas ļaus būt vēl tuvāk saviem klientiem reģionos ar neattīstītu infrastruktūru un samazināt piegādes laikus.

Tāpat Linen turpinās darbu pie “vienas pieturas” veikala koncepta, piedāvājot stabilas un konkurētspējīgas cenas izejvielām neatkarīgi no globālajām tirgus svārstībām. Lai īstenotu šos plānus, Linen šogad plāno emitēt obligācijas, tādējādi piesaistot papildu finansējumu kompānijas globālajai izaugsmei.

“Mūsu ambīcijas 2025. gadā ir skaidras – paplašināt klātbūtni jaunos tirgos, stiprināt attiecības ar esošajiem partneriem vairāk nekā 50 pasaules valstīs un pilnveidot piegādes ķēdi. Mēs redzam plašas iespējas Āzijas un Latīņamerikas reģionos, un mūsu mērķis ir nodrošināt, ka Linen kļūst par vienu no vadošajiem spēlētājiem šajos tirgos. Lai to sasniegtu, mēs plānojam piesaistīt papildu finansējumu un turpināt investēt inovācijās un loģistikā,” akcentē Jānis Kuļikovskis.